Visa fullständig version : Hjälp med att lyfta en kompis
Rösta på en mycket god vän till mig, som verkligen är värd att vinna denna omröstning. Ni vore riktigt snälla om ni kryssar för Oscar Käck i denna omröstning. :)
Webbfrågan heter det, och ni hittar den på vänster sida om ni scrollar ner lite. Litar på er här på Kolozzeum. :cool:
http://www.friidrott.se/
Doh.
När jag läste rubriken trodde jag du behövde hjälp med att utföra ett böglyft korrekt :(
Kaboffastar
2010-10-07, 22:21
Doh.
När jag läste rubriken trodde jag du behövde hjälp med att utföra ett böglyft korrekt :(
Jag med.
Herr Oberst
2010-10-07, 22:21
Var också helt säker på böglyftet. När jag såg att det handlade om något annat var det inte lika kul längre
trodde någon skulle bli fysiskt lyft. Vilken nit.
Jag röstade på arrhenius!
Var också helt säker på böglyftet.Haha, samma här.
Jag är grundligt besviken! Hoppades innerligt på böglyft, men istället är det någon lam tönt-raggning. Lamt. :(
Jag kommer böglyfta honom om han vinner och hedra er. Det e bara 7 röster ifrån. Stängs vid midnatt.
Jag kommer böglyfta honom om han vinner och hedra er. Det e bara 7 röster ifrån. Stängs vid midnatt.
Pics or it didn't happen!
Hoppas fan inte du ljuger nu, röstade!
Han kommer få veta att det var kolozzeums förtjänst :-) vinner han så e det ju det.
Nu är det röstat, vi väntar spännt på bilden sen ;)
Herr Oberst
2010-10-07, 22:44
Han kommer få veta att det var kolozzeums förtjänst :-) vinner han så e det ju det.
Jag som trodde vinnaren skulle ta hem det pga en prestation
Det är väl ändå en prestation att hitta kolozzeums forum, och engagera folket där tillräckligt.
En ganska prestigelös prestation, men ändå.
Jag som trodde vinnaren skulle ta hem det pga en prestation
Hehe det har du f*n rätt i. Men han vann. Grymt.
Nordenator
2010-10-07, 23:01
Det är väl ändå en prestation att hitta kolozzeums forum, och engagera folket där tillräckligt.
En ganska prestigelös prestation, men ändå.
Det krävs ett väldigt utarbetat val av rubrik för att engagera folket på forat.
Det krävs ett väldigt utarbetat val av rubrik för att engagera folket på forat.
Och där måste jag ändå påstå att han lyckades. En sån prestation, starkt jobbat!
Nordenator
2010-10-07, 23:05
Och där måste jag ändå påstå att han lyckades. En sån prestation, starkt jobbat!
Precis. Det finns inga genvägar till den perfekta rubriken.
Gala? Är det då du utför lyftet till Kolozzeums ära?
Yes. Vadå tyckte ni rubriken var bra? Var ju inte alls mening att lura er.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.