Visa fullständig version : Vettig sjukgymnast i Lundtrakten?
Hej. Det är så att jag skulle behöva gå till en sjukgymnast men jag vet inte riktigt vem jag ska vända mig till. Jag söker en sjukgymnast som helst har tränat en hel del själv (allra bäst vore om han har tränat och tävlat i styrkelyft). Att gå till en sjukgymnast som saknar ett intresse för seriös träning är som att slänga pengarna i sjön.
Tack på förhand.
Du kan testa idrottshälsan i Lund. Visserligen är dom ganska jäkliga med att ge personer tid men när du väl kommer in i systemet så funkar det bra. Jag tycker illa om organisationen men har stött på bra sjukgymnaster, förvisso inga som håller på med styrkelyft.
Du kan testa idrottshälsan i Lund. Visserligen är dom ganska jäkliga med att ge personer tid men när du väl kommer in i systemet så funkar det bra. Jag tycker illa om organisationen men har stött på bra sjukgymnaster, förvisso inga som håller på med styrkelyft.
Tack för tipset! Får försöka höra med dem.
göransson
2010-10-02, 14:13
IMC i malmö!
Jobbar inte Sheogorath i de trakterna?
bertbert här på forumet tränar och tävlar i styrkelyft, och jag har för mig att han favoriserar en viss Thomas Niegemann på IMC Malmö.
http://www.imc-malmo.com/publik/sjukgymnast.php
Tränar du SL-inspirerat i Lund?
Jobbar inte Sheogorath i de trakterna?
Han Jobbar i Malmö, riktigt långt mellan Lund och Malmö (då menar jag inte geografiskt ;))
Tack för alla tips! Jag skall ta och kolla upp dem.
Tränar du SL-inspirerat i Lund?
Japp, det gör jag. Tränar du på bollhuset? Isf. kanske vi har träffats.
Eddie Vedder
2010-10-02, 19:44
Jacob Gudiol i Helsingborg.
Japp, det gör jag. Tränar du på bollhuset? Isf. kanske vi har träffats.Det har vi kanske. Vi är en hel hög här på forumet som tränar och tävlar för Lunds TK.
Nice. Om inte annat så kanske vi träffas på tisdag under den gemensamma träningen eller på bänk DM.
Sheogorath
2010-10-03, 10:23
Du är välkommen att slänga iväg ett PM till mig och bara kort beskriva ditt problem, så ska jag se om det är något jag tror att jag kan hjälpa dig med. :)
Nice. Om inte annat så kanske vi träffas på tisdag under den gemensamma träningen eller på bänk DM.Det gör vi säkert.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.