handdator

Visa fullständig version : Bra knep för att få större magsäck

Harnold
2010-10-01, 16:32
Jag äter inte så jättemånga mål om dagen så jag vill verkligen trycka in mig allt jag behöver från de få mål jag äter. Saken är den att min magsäck är ganska liten och jag blir snabbt mätt, jag vill därför på ett eller annat sätt förstora min magsäck.

Frågan jag ställer er är hur jag enklast och snabbast fixar detta och vad jag bör ha i åtanke.

Morrris
2010-10-01, 16:33
Ät snabbare och mer energitätt.

C.E.J.
2010-10-01, 16:34
Ha disciplinen att trycka i dig mat några dar trots att det tar emot, så går det lättare.

stridis
2010-10-01, 16:47
Har du problem i dagsläget? Om du är viktstabil i dagsläget så behöver du inte börja med pseudoätstörningsfasoner bara för att.

ceejay
2010-10-01, 16:55
ju mer och oftare jag äter desto mer kan jag äta. Jag och periodisk fasta skulle inte gå ihop :)

Harnold
2010-10-01, 17:13
ju mer och oftare jag äter desto mer kan jag äta. Jag och periodisk fasta skulle inte gå ihop :)

Jag fungerar på samma sätt, nu vill jag ändra på det.

Att äta trots att det tar emot förstår väl vilken knatte som helst. Jag syftade på bättre tips än så.

Tror ni att det fungerar om man sväljer ris eller liknande rått för att sedan låta det svälla upp i magen, eller något liknande? Konsekvenser av detta, nackdelar effektivitet?

Morrris
2010-10-01, 17:14
Jag fungerar på samma sätt, nu vill jag ändra på det.

Att äta trots att det tar emot förstår väl vilken knatte som helst. Jag syftade på bättre tips än så.

Tror ni att det fungerar om man sväljer ris eller liknande rått för att sedan låta det svälla upp i magen, eller något liknande? Konsekvenser av detta, nackdelar effektivitet?

Nej, men snälla. Du KOMMER vänja dig vid att äta mer.

ARMSTARK
2010-10-01, 17:44
Du kan ju alltid äta en högre procent protein av den totala mänden energi. Men det kräver disiplin och lite kunskap. Vill man bara överäta rätt och slätt och träna bort det extra fläsket så är det bara att äta mer än vad som känns lagom vid varje måltid. Då kommer magsäcken att töja sig och du kan äta mer och mer.

hidden
2010-10-01, 17:45
Testa äta 396 gram biff.

ARMSTARK
2010-10-01, 17:54
Testa äta 396 gram biff.

Jag känner igen det där...Jag tror att det är ett bra tips!!! ;)