Visa fullständig version : Bästa träningsbilden -oktober
Ta den bästa träningsbilden i oktober
Hur?
Rikta kameran mot något träningsrelaterad.
Knäpp en bra bild.
Posta bilden i bildtråden som skapas i slutet av månaden.
Ett bidrag per medlem.
Efterbearbetning är tillåtet.
Jury
Medlemmar och moderatorer utser en vinnare på något sätt (delvis beroende på antalet bidrag).
Priser
Ära och evig berömmelse.
Kan man inte få vinna ett gäng lakritsbars? :D
Langster eller nån jätte kommer döda tråden direkt! det är inte värt ett försök. :D
Kwon har rätt - ett pris måste utses. LAKRITS BARS
Sjukt bra idé! Antar att det är själva fotot och inte eventuella fysiker som ska bedömmas.
Langster eller nån jätte kommer döda tråden direkt! det är inte värt ett försök. :D
Kwon har rätt - ett pris måste utses. LAKRITS BARS
Knäpp en bra bild.
Behöver inte vara någon människa på bilden.
Ontopic: Kul med tävling! En säkerhetsregel kan vara att någonstans på bilden ska det finnas en sked(eller något annat föremål) på så sätt kan ingen ta en bild från internet.
Istället för sked, vad sägs om en Fairing-shaker strategiskt placerad någonstans i bilden?
Istället för sked, vad sägs om en Fairing-shaker strategiskt placerad någonstans i bilden?
Fair game. Men då skall det ingå något pris, inget stort. Med tanke på hur mycket trafik forumet har och fullproppat med reklam så borde några bars inte vara något problem egentligen.
Jag brukar i och för sig curla med en sked så då får jag ta med två..
Och Kwon och Mojoo måste vara med som vattenstämpel på varje bild ! Håller på och pillar med filmen f.ö
Fair game. Men då skall det ingå något pris, inget stort. Med tanke på hur mycket trafik forumet har och fullproppat med reklam så borde några bars inte vara något problem egentligen.
Ja, får man inget pack med Lakritsbars orkar man ju inte :D
Bilder på le physique eller bara allmänna bilder från gymmet typ?
Bilder på le physique eller bara allmänna bilder från gymmet typ?
Du bestämmer!
nmanradnävna
2010-09-29, 19:14
Den som vet var tntballe står å böjer naken har ju det i en säck redan!
jävligt kul initiativ tycker jag
tjejer som kör knäböj i stringbikini? Tro va de kommer kosta att få folk att ställa upp på
Sked säger ni, Det kommer det vara i min bild.
Sked säger ni, Det kommer det vara i min bild.
bcYppAs6ZdI
:krampus
Hur kommer detta att göra mig evigt berömd? Eller vem som helst.
Sjukt bra idé! Antar att det är själva fotot och inte eventuella fysiker som ska bedömmas.
Japp!
Behöver inte vara någon människa på bilden.
Ontopic: Kul med tävling! En säkerhetsregel kan vara att någonstans på bilden ska det finnas en sked(eller något annat föremål) på så sätt kan ingen ta en bild från internet.
Bra idé, men det öppnar ju inte direkt upp för spontana bilder... de kan nog stå sig bra här :)
Brickhead
2010-09-29, 20:19
Rolig ide!
Vi får väl lita på att dom som ställer upp är så ärliga att dom inte snor bilder från internet.
Fusk = ban. :D
Jag har ju redan årets bästa "träningsrelaterade"bild efter mild retuschering men den är ju tagen i september... :)
Efterbearbetning va ju tillåten Oxe, byt datum bara ;)
Jätte jobbigt att man inte får lägga upp bilderna här då, har en grymfe bild men orkar inte regga mig på en bilduppladningssajt :'(
Jätte jobbigt att man inte får lägga upp bilderna här då, har en grymfe bild men orkar inte regga mig på en bilduppladningssajt :'(
Ta den bästa träningsbilden i oktober
Hur?
Knäpp en bra bild.
Posta bilden i bildtråden som skapas i slutet av månaden.
Ett bidrag per medlem.
Efterbearbetning är tillåtet.
Jury
Medlemmar och moderatorer utser en vinnare på något sätt (delvis beroende på antalet bidrag).
Priser
Ära och evig berömmelse.
Den tråden kommer kanske inte att ligga i allmänt. :)
Ganymedes
2010-10-06, 16:45
Bra idé, men det öppnar ju inte direkt upp för spontana bilder... de kan nog stå sig bra här :)
Kan bli rätt kul effekt om man kastar in en sked precis samtidigt som man tar bilden. En bra träff mitt i en böj kan ge en rätt spännande bild t.ex. :thumbup:
Jag har ju redan årets bästa "träningsrelaterade"bild efter mild retuschering men den är ju tagen i september... :)
Är det en bild på en oxé?
Kan tänka mig att en bild på en oxé blir en bra kandidat.
Eftersom ingen läser stickys så har inte jag heller gjort det men nu kommer tråden för tävlingsbidrag.
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?p=4666083#post4666083
Anabolismus
2010-10-29, 09:04
Ingen dom deltagit?
Ingen dom deltagit?
Tråden för tävlingsbidrag la jag upp igår så med lite tur så dyker det upp något, just nu behöver man ju dessutom inte vara orolig för att alla andra är bättre. :D
Hoppas detta fortsätter några månader framöver, lovar att bidra hejvilt from ~feb nästa år isåfall! :D
victor_n
2010-10-29, 16:44
Hoppas detta fortsätter några månader framöver, lovar att bidra hejvilt from ~feb nästa år isåfall! :D
Ja jag ska försöka mig på mitt livs första "deff" till sommaren så vore kul att ta lite skyssta bilder när man ligger på cirkus 9%
Fram med någon vinst!
Priser
Ära och evig berömmelse.
Duger inte det så behöver du inte vara med. :)
Jag får min nya kamera först om en månad.. vilket betyder att jag nu fick använda min gamla kamera :/ Så bilden blev inte lika skarp som jag ville (trots redigering i avancerat bildhanteringsprogram)
Är det allt svart på väggarna du syftar på när du menar redigering?
Ja, precis.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.