Visa fullständig version : Problem med Htc Desire
storPines
2010-09-16, 17:38
sedan jag installerade 2.2 android så har min desire börjat sänka ljudet till minimun..
Någon som har liknande problem?
huh
Albatross
2010-09-16, 19:12
Menar du ringvolymen? Min gjorde det ett tag... kommer inte ihåg om jag gjort nåt för att få den att bete sig som den ska. Kunde man justera ringvolymen via snabbknapparna innan froyo utan att ha pågående samtal? Lurar på om det är det som bråkat.
storPines
2010-09-16, 19:49
Menar du ringvolymen? Min gjorde det ett tag... kommer inte ihåg om jag gjort nåt för att få den att bete sig som den ska. Kunde man justera ringvolymen via snabbknapparna innan froyo utan att ha pågående samtal? Lurar på om det är det som bråkat.
jo ringvolymen.
humma...humma
David Brent
2010-09-16, 20:01
Det vill ja minnas att man kunde. Lite surt dock om man råkat vrida ner den mycket. Har inte forskat i om den går att låsa.
Albatross
2010-09-16, 20:10
Det finns applikationer för att låsa/ändra volym, minns inte namn just nu... Kan man göra det via Quick Settings kanske?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.