Visa fullständig version : Växer penis vid bulk?
Wille005
2010-09-14, 12:27
Jag har teoriserat en hel del om detta men kört fast på ett plan - nämligen om det stämmer i praktiken.
För att bättre förklara mina tankar så kommer här två korta historier.
Det var en gång en liten herre, låt oss kalla honom Tom. Tom hade slitit hela sommaren på strandfiket Sörfhäven och skrapat ihop en slående summa pengar. När sista arbetsdagen var slut beslöt sig Tom för att handla loss ett litet slag. Stolt plockade han på sig ett par japanska jeans för fyra tusen kronor, dom satt perfekt. Morgonen därpå kollade Tom in sitt träningsupplägg, ja ni förstår Tom var en kroppsbyggare. Där stod med stora bokstäver bulksäsong. "Jaha" tänkte Tom och tittade ut genom fönstret. Hösten och vintern stod precis om hörnet. Låt oss hoppa fram några veckor, nu var Tom riktigt avsäsong och gick inte en meter utan matrester i mungipan. Det var dags för fest och Tom gick in i garderoben för att sätta på sig något riktigt läckert, han valde såklart dom japanska desajnjeansen från Japan. Men dom passade inte längre och Tom blev ledsen.
Historia nummer två är nästan som den första fast man byter ut jeansen mot sin flickvän. Ja och man betalar såklart inte pengar för sin flickvän, oftast. Sen brukar flickvänner inte stå i garderoben i nio veckor för att få bli påsatta till fest. Nu när jag tänker på det så är dom två historierna nästan helt olika förutom slutpoängen. Nåväl så om min teori stämmer bör penis växa och man inte längre kan passa in i sin flickvän, pinsamt!
För om det ena stämmer så måste även det andra stämma. Historia ett har jag bevis för då jag upplevt ett liknande scenario själv, vad gäller nummer två så... not so much.
Hjälp mig att lösa gåtan!
Wille005
2010-09-14, 12:27
En annan grej, tyngdlyftare är avsäsong året om. Är det för att dom har så små penisar?
High1ander
2010-09-14, 12:37
Även om jag bulkar så stannar min medlem shredded i vaskuläritet.
Finns väl bara ett sätt att få veta... Buuuuulkaa!!
Fast tänk om det är flickvännen som lagt på sig fett(ah)?
OK, för att vara seriös så kommer din ökade volym göra att byxorna sitter tightare och därmed spänna mer över din oförändrat stora penis. När det gäller flickvännen så krävs det väl two to tango. Dvs, det kan lika gärna vara hon som är trängre, kanske är hon mindre sugen när hon ser späcket på din kropp, vad vet jag? ;)
Nitrometan
2010-09-14, 12:53
En annan grej, tyngdlyftare är avsäsong året om. Är det för att dom har så små penisar?
1 - Om din teori skulle stämma så skulle ju tyngdlyftarna haft stora penisar eftersom du påstår att penisen växer då du bulkar.
2 - Du har fel. Penisen växer inte vid bulk. Du behåller samma storlek.
Den synliga ytan blir om något mindre.
Nitrometan
2010-09-14, 13:11
Den synliga ytan blir om något mindre.
Eller också är det bara proportionerna som ändras.
5 cm snåp mot 35 cm lår och 70 cm midja jämfört med 5 cm snåp mot 72 cm lår och 125 cm midja.
Wille005
2010-09-14, 13:17
1 - Om din teori skulle stämma så skulle ju tyngdlyftarna haft stora penisar eftersom du påstår att penisen växer då du bulkar.
Anledningen att dom är bulkade året om är just att dom normalt sett har minimala penisar, bulkningen gör att deras penisar ligger precis kring normalen. Annars är man bara bulkad för att få muskler så att man ser större ut som rippad, det är allmän vetskap.
Jag tycker det är mer intressant hur den ständigt "har mer färg" än resten av kroppen oavsett hur brun resten av kroppen är, detta trots att jag sällan solar näck! Kan inte ha med blodcirkulationen å göra heller då det gäller både vid givakt och då den inte är redo!
Den relativa storleken på penisen blir jävla mycket mindre av större lår iaf. Därför jag började med marathonträning.....
Jag tycker det är mer intressant hur den ständigt "har mer färg" än resten av kroppen oavsett hur brun resten av kroppen är, detta trots att jag sällan solar näck! Kan inte ha med blodcirkulationen å göra heller då det gäller både vid givakt och då den inte är redo!
Och att den är mer "deffad" än resten av kroppen, skumt detta..
Ristretto
2010-09-14, 13:40
Det är för att den är som en byggare on-season och redo för plåtning/tävling året runt.
hhahah
word på ceejay :D
Finns väl inget sätt att få den längre.. utom om man gör vissa övingar, fast då blir den smalare istället. och såklart operation.
Men som nån sa, har man stora lår, ser den mindre ut. Samma är om man har hår eller ej :)
Däremot så kanske anus växer under bulk pga att man måste skita mera :D
Slartibartfast
2010-09-14, 14:11
Det är väl iofs för att det är en massa hud som dragspelar ihop sig. I erigerat tillstånd är den väl knappast mera färgad än resten av kroppen?
Det beror ju på om man är en shower eller en grower. :)
Möjligtvis pungsvetten som missfärgar den? :D
fiskebulle
2010-09-14, 14:32
Det beror ju på om man är en shower eller en grower. :)
Är du nöjd nu mangs? För 2 dagar sedan så var det ju lugnt på brädan.. nu startas trådar om kukstorlek under bulk...
Nej, den växer när man blir kåt. Tänk om detsamma gällde resten av kroppen, jag skulle vara Mr O!!!!!
L Johnsson
2010-09-14, 16:30
Är du nöjd nu mangs? För 2 dagar sedan så var det ju lugnt på brädan.. nu startas trådar om kukstorlek under bulk...
Poäng! Känns som stämningen höjts rejält sedan det inlägget ;)
Eller också är det bara proportionerna som ändras.
5 cm snåp mot 35 cm lår och 70 cm midja jämfört med 5 cm snåp mot 72 cm lår och 125 cm midja.
Det också, jag tänkte mest på att det sker en fettansamling även vid "nedre magen" som döljer roten av snoddas något. En bulle!
Det är väl iofs för att det är en massa hud som dragspelar ihop sig. I erigerat tillstånd är den väl knappast mera färgad än resten av kroppen?
Möjligtvis pungsvetten som missfärgar den? :D
Jag tror mer på Grotesks teori här... ;)
Men om penisen skulle växa vid bulk, skulle man då kunna köra med någon form av lutning för att träna övre eller undre penis? *jorgen*
JK JK
fiskebulle
2010-09-14, 18:16
Men om penisen skulle växa vid bulk, skulle man då kunna köra med någon form av lutning för att träna övre eller undre penis? *jorgen*
JK JK
Det beror på hur mycket brygga man kör med.
T2QdbwUn51c
Har helt att göra med om man ligger över eller under. alt. om man leker ensam på mage eller på rygg!
leka på rygg = yttre delen
leka på mage= inre delen
Har folk inte koll på nånting nu för tiden?! Handlar ju såklart om gravitationens påverkan på blodet i svällkropparna. omg! *gah!*
JK JK
Incline kukpress!
http://img543.imageshack.us/img543/9009/fgfgfghfh.jpg
Hmm? *jorgen*
Hej Bullen!
Jag är en kille på 27 vårar som har ett problem. Jag känner att jag inte har någon att prata med om det, och det börjar verkligen röra till det i huvudet på mig. Jo *hrrmm* det är så att man penis "växer" när jag eller någon annan rör vid den eller när jag tänker på snusk, oavsett om jag ligger på deff eller bulk. Kommer det här att sänka min prestation i Besepcurl och därför minska mina chanser att få ligga efter krogen? Snälla King Grub, posta en studie om det här, jag är desperat! :cryout:
Som vanligt är det inte killen som skrivit brevet som är med i filmen
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.