handdator

Visa fullständig version : Samir Troudi på BODY Radio

Andreas Guiance
2010-09-12, 22:09
http://body.se/content/radio/

Som vanligt uppskattar vi all feedback:)

Giljotinen
2010-09-12, 22:14
Kul med Samir, ska lyssna direkt!

Grazzafukkinrazzi
2010-09-12, 23:37
skön och riktigt ödmjuk kille!

C.E.J.
2010-09-12, 23:46
Kul med Samir!

(Men vem är "stekarn" i bakgrunden, alltså han som hörs lite sämre och pratar om gymmet med för tunga maskiner eller vad det var.)

dupper
2010-09-12, 23:47
Kul med Samir!

(Men vem är "stekarn" i bakgrunden, alltså han som hörs lite sämre och pratar om gymmet med för tunga maskiner eller vad det var.)

Det är TS. :)

On topic: bra program som vanligt, men lite för mycket tjöt om utegymmet i början. :)

Andreas Guiance
2010-09-13, 09:44
skön och riktigt ödmjuk kille!

Ja, Smir är grym:)

Kul med Samir!

Om du inte är ironisk tror jag nog att du placerar min dialekt i lite fel del av stan;)

Det är TS.

On topic: bra program som vanligt, men lite för mycket tjöt om utegymmet i början. :)

Tack:) Ja hmm...jag har hört folk som vill ha lite mer kringsnack innan/efter intervjun, och folk som inte vill ha som mycket (som du) – min tanke är att de som vill ha mindre helt enkelt bara kan spola över det utan att det skadar någon?:)

Tail
2010-09-13, 11:20
Snälla inge mer hiphop. Annars schysst podcast.

dupper
2010-09-13, 12:12
Tack:) Ja hmm...jag har hört folk som vill ha lite mer kringsnack innan/efter intervjun, och folk som inte vill ha som mycket (som du) – min tanke är att de som vill ha mindre helt enkelt bara kan spola över det utan att det skadar någon?:)

Har ingenting emot kringsnacket, men det kändes lite mycket om samma grej. Älskar kringsnacket annars, det ger en mycket skönare avslappnad stämning i programmet. :)

Andreas Guiance
2010-09-13, 12:32
Snälla inge mer hiphop. Annars schysst podcast.

Du behöver nog inte oroa dig – det här var ett specialfall;) Och tack!

Har ingenting emot kringsnacket, men det kändes lite mycket om samma grej. Älskar kringsnacket annars, det ger en mycket skönare avslappnad stämning i programmet. :)

Är helt med på vad du menar – jag får skylla på att jag var så sur på att de vill sabba det där utegymmet;) Det stör mig att man alltid måste nedprioritera folk som faktiskt gillar att träna, till förmån för folk som kan tänka sig att besöka ett gym en gång i månaden typ.