Visa fullständig version : Nattuglor (00:00-06:00)
Tjena.
Tråden för alla oss nattuglor, man får bara skriva i denna tråden mellan 00:00-06:00 (alltså på "natten")
Jag skall snart gå i säng, grymt trött och imorgon väntar en del pluggande på mig.
Godnatt! :D
Verbatim
2010-09-04, 23:41
Går på all möjlig medicin just nu och har svårt att sova.
Någon som vill hålla mig sällskap under natten?
Först ska jag dock besöka toan med senaste New In Chess och min nya goda vän rännskita, men om 15minuter när jag återvänder förväntar jag mig roliga inlägg i denna tråd.
überstarken
2010-09-04, 23:47
Kom precis hem efter ett härligt mag-vad-axlar-ochliterygg-pass efter ett underbart eftermiddagsskift, blir nog inte sova på en stund för jag drog i mig 400mg koffein innan passet. Det brukar ta några timmar innan man varvat ner efter det.
tjoohooo, kom precis hem efter ett besök hos polaren :D, tränade tyvärr inte idah :( körde bil i skogne istället, vilket också va skoj :D
misslyckad utekväll -.- hej
har lirat starcraft och förlorat flera gånger irad. Jävlar va sur jag e. Sova säng.
Jag tycker ni skall ge er en belöning och titta in på min sida. Kolla ett par inlägg. Jag siktar på sensuellt och politiskt men missar nästan jämt. För eller senare kommer jag nog träffa rätt. Döm själv och snart god natt, kanske en liten folköl till.
http://www.kungforpresident.se
Är 00:00 natt :O? Tycker det låter tidigt :)
adamnord
2010-09-05, 01:24
tja
Det var en gång en nattvakt som jobbade på ett museum.
Hans chef skulle resa till Ryssland, men dagen innan kom nattvakten inrusande på kontoret:
- Chefen res inte!
- Varför inte,undrar chefen.
- Jo,jag drömde inatt att planet störtade och att du dog!
- Struntprat,sa chefen och reste trots varningen.
När är han kom hem igen kallade han in nattvakten på kontoret och gav honom sparken.
Varför gjorde han det?
Verbatim
2010-09-05, 01:38
Kul Hank :)
Nejnej, det var inte kul. Det var en gåta. Ge det en vild gissning Verbatim!
Det här är kul däremot...
En gynekolog ville byta yrke och gick till arbetsförmedlingenoch fick jobb som målare.
Efter en månad kom målarbasen till arbetsförmedlingen och frågade om de hade några fler gynekologer som villa ha arbete.
- Varför just en gynekolog?...
- Jo, förra veckan så skulle en kvinna tapetsera om hallen, men hon var inte hemma, tror du inte att den jäveln tapetserade om hallen genom postlådan!!
Explosiven
2010-09-05, 01:52
Det var en gång en nattvakt som jobbade på ett museum.
Hans chef skulle resa till Ryssland, men dagen innan kom nattvakten inrusande på kontoret:
- Chefen res inte!
- Varför inte,undrar chefen.
- Jo,jag drömde inatt att planet störtade och att du dog!
- Struntprat,sa chefen och reste trots varningen.
När är han kom hem igen kallade han in nattvakten på kontoret och gav honom sparken.
Varför gjorde han det?
Han sov på jobbet!;)
YEEAAAH!!! IHIHHIIIIII öttt låmgesen jag var ute och söp tiill dett haha a :D
eedit: gött som fan det här hehe
Går på all möjlig medicin just nu och har svårt att sova.
Någon som vill hålla mig sällskap under natten?
Först ska jag dock besöka toan med senaste New In Chess och min nya goda vän rännskita, men om 15minuter när jag återvänder förväntar jag mig roliga inlägg i denna tråd.Jahahahahahah
misslyckad utekväll -.- hejLol!
Hej! :)
beckman88
2010-09-05, 01:57
Jag bor på andra sidan jordklotet, så tekniskt sätt är kl bara 11.00 på förmiddagen här nu =)
Doctor Snuggles
2010-09-05, 02:04
YEEAAAH!!! IHIHHIIIIII öttt låmgesen jag var ute och söp tiill dett haha a :D
eedit: gött som fan det här hehe
Jahahahahahah
Lol!
Hej! :)
Haha:D
Precis kommit hem från stan-fan va ja e trött på alla fulla,fula äckliga människor...har noll intresse för tjejerna på uteställen..bara trött på skiten
Precis kommit hem från stan-fan va ja e trött på alla fulla,fula äckliga människor...har noll intresse för tjejerna på uteställen..bara trött på skiten
+1.
Ska nog inte skriva mer, full som en kastrull första gången på länge och än en gång frågar jag mig själv "Varför?" när jag fortfarande inte får ut något av det.
Blev dock uppraggad idag, det var lite trevligt. Sade dock bestämt nej också, så trevligare än så blev det inte. Tänkte på Lellan under tiden, och kunde under de två timmarna som jag snackade med tjejen verkligen relatera till det hon snackat om tidigare... Kul att titta på, kul att bli uppskattad... men mer än så = pallade inte.
...Nu ska jag vara tyst.
+1.
Ska nog inte skriva mer, full som en kastrull första gången på länge och än en gång frågar jag mig själv "Varför?" när jag fortfarande inte får ut något av det.
Blev dock uppraggad idag, det var lite trevligt. Sade dock bestämt nej också, så trevligare än så blev det inte. Tänkte på Lellan under tiden, och kunde under de två timmarna som jag snackade med tjejen verkligen relatera till det hon snackat om tidigare... Kul att titta på, kul att bli uppskattad... men mer än så = pallade inte.
...Nu ska jag vara tyst.
Har inte raggat på en tjej på typ 2 år..dom raggar på mig,,men har Inge intresse,kanske 1 av 50 är av intresse..för kräsen,vill inte ha One night stand.
Ahh weissbier e fint som fan.
Svulla max burgare framför datorn e finare? mmmm
Såg ett matkrig mellan vuxna på mcDonalds ikväll. Ganska roande att se hur en hamburgare kan klistra sig fast i ansiktet.
Status Quo
2010-09-05, 02:35
hej
Status Quo
2010-09-05, 02:37
Har inte raggat på en tjej på typ 2 år..dom raggar på mig,,men har Inge intresse,kanske 1 av 50 är av intresse..för kräsen,vill inte ha One night stand.
kvinnligt
kvinnligt
Stämmer säkert..
Hepp. Tjejen jag raggade på drog med en annan kille. Nu ska jag sova.
Hmm, och jag som inte ens skulle gå ut ikväll. Hey, I'm not even supposed to be here today.
Kom precis hem från krogen inte ofta något vettigt kommer ut av det men hamnade på ett ställe med inte jättehög musik och hade faktist trevligt med en tjej. Gillar inte o ragga lr ja whatever å krogen men när man faktist kan ha en normal konversation så ere faktist kul.
Jag var nykter och gick omkring och kollade på folk som slogs med varandra på stan :) Det var kul. Det som är ännu roligare är att det är dubbelt så mycket poliser på stan nu som tidigare av någon anledning så det hoppar således in dubbelt så många snutar och trycker ner killarna i asfalten. *popcorn*:laugh:
Hopp, då slängde man i sig en burk kvarg+funlight då, börjar bli lite smått trött. Någon usel rulle på TV4 Film men jag har mutat och lyssnar på Raised Fist.
bara jag vaken? Iaf nice att jobba till 12 på en krog och sedan börjar man dricka. Frågan är om man tycker likadant imorgon!?
med 10minuters marginal hann jag in.
En minuts marginal! God morgon! :D
E jag oxå nattuggla då min frukost ligger runt 05.00-06.00?
Eddie Vedder
2010-09-05, 09:46
E jag oxå nattuggla då min frukost ligger runt 05.00-06.00?
nej tvärtom. Du är en morgonmänniska.
Vad gör ni koliter(?) så här dags?
Själv skall jag snart ta och borsta tänderna och sedan vidare för att sova.
Rätt trött "igår".
Godnatt :)
Tar en liten paus från corporate finance...
Dexterity
2010-09-19, 00:34
Tar en liten paus från Principles of Microeconomics....
funderar på att gå ut och träna...
The_RobRoy
2010-09-19, 00:59
Jävla jet-lagg vägrar släppa. Kom hem i måndags ifrån USA, fortfarande jättepigg på kvällarna.
Jag ska sova. Men jag sitter här. Wtf?!?!
+1.
...Nu ska jag vara tyst.
Whaat?? Vad har jag nu sagt.. *fundera*
Och om någon undrar varför jag nattugglar är det för att min son totaldäckade när jag fixade middag, och sov 17.20-01 som en stock, vaknade hungrig som en varg, och jag var helt nollad, kokade gröt åt honom.. insåg att vi inte hade mjölk, så han fick vattenblandat jordgubbsprotte till, han åt, kallade mig "världens bästa mamma", somnade igen med tandborsten i munnen..
Känner mig som en wt-morsa, men inte mitt fel att sömnen fuckade up rytmen.. hej å hå, imorrn är det val!
Madame, kära underbara donna, sooov nu! :)
Whaat?? Vad har jag nu sagt.. *fundera*
Det var kanske det där ang ragget som ville inta friskistoan med dig. Han som du ville klämma på och titta på men inget mer, rememberz?
Madame, kära underbara donna, sooov nu! :)
Ja :em:.... *lunkar iväg till sänga* tänderna är faktiskt borstade! :D <--- titta! bling bling!
EDIT: du ska väl också sova! kram å godnatt!http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-hug001.gif
Det var kanske det där ang ragget som ville inta friskistoan med dig. Han som du ville klämma på och titta på men inget mer, rememberz?
Ahh, oh yeeesss... the memories! :naughty: Kan väl inte bli safare sex dessutom, typ inte ha sex, men ändå, nära på nåt sätt. :thumbup: Nu är ju sex bäst, men vissa vill man inte ha sex med. Men klämma på.. *cupid*
Eh, kom av mig, faaasen va jag kan babbla!!
Ja :em:.... *lunkar iväg till sänga* tänderna är faktiskt borstade! :D <--- titta! bling bling!
EDIT: du ska väl också sova! kram å godnatt!
Jeees, nu sover vi! Gonatt!
Ja godnatt, fotbollsmatch imorgon... skönt att det bara är två kvar nu
Hemkommen med uppskrapade handflator och armar ben efter dagens ninjasprång över staketet på sigges loge! Om 5 dagar är jag 18 och slipper hoppa in :D.
Måste även passa på och tacka all latsdragsträning som gör att jag lyckas med detta konststycke varje gång :).
Wille005
2010-09-19, 01:55
Somnade kl 22 och vaknade nu... var är det för jävla sätt? In i duschen blir det
jag jobbar ju natt så har en ganska skev dygnsrytm. Ska vara uppe lite till :)
Wille005
2010-09-19, 02:31
Kom nyss ut ur duschen och ont om saker att göra, ingen polare vaken.
Beslöt mig för att kötta armarna lite.
http://img265.imageshack.us/img265/9837/1284859401518.jpg
03.45, inte så bra o va uppe nu
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.