Visa fullständig version : Kai greene 4 weeks out
Inge Enveten
2010-08-31, 22:40
http://www.flexonline.com/images/fl/209983/7378.jpg
Holy lawdy jebus mother of lawdy lawds oh boy
Ser sjukt grym ut i enskilda poser där han kan hålla magen under kontroll. Mr Olympia blir spännande!
Sheogorath
2010-09-01, 06:06
Gay :)
Gay :)
And you know you like it! :thumbup:
Sheogorath
2010-09-01, 06:10
And you know you like it! :thumbup:
Snygg fysik om jag sätter på mig BB-glasögonen. Gay dans hur jag än försöker se på det. Ain't nothing wrong with that, though. Han får väl kanske lite annan publik bara. :thumbup:
KaptenKnäsvag
2010-09-01, 06:12
Snygg fysik om jag sätter på mig BB-glasögonen. Gay dans hur jag än försöker se på det. Ain't nothing wrong with that, though. Han får väl kanske lite annan publik bara. :thumbup:
Ja det syns att han är homosexuell pga hur han dansar....
Sheogorath
2010-09-01, 06:14
Ja det syns att han är homosexuell pga hur han dansar....
Neeeeej. Jag kan också dansa gay, och jag är straight.
Skilj på gay och den sexuella läggningen gay ;)
Mer massa på deltsen och pecsen. Ryggen och benen är bra.
Herr Oberst
2010-09-01, 07:41
Nice ass in that thong
Nitrometan
2010-09-01, 07:52
gay :)
g4p?
Mora spöket
2010-09-01, 08:03
Haha shyssta flätor i videon :D Men jävligt grym fysik!
WTF ?
Jag satt och kollade på en "in the trenches" med Kai och Victor igår, samma år eller möjligtvis året före Kai vann sin första AC och helvete vilken skillnad bara under det året, men från årets AC och nu?
Undra ja om det här är mer mästerligt begåvade gener än Herr Coleman...
g4p?
Du får maila och fråga honom Nitro, om du är sugen på lite G4P-action!
OT: Kai ser sinnessjuk ut, om allt går enligt planen fram till Olympia så vinner han.
Du får maila och fråga honom Nitro, om du är sugen på lite G4P-action!
OT: Kai ser sinnessjuk ut, om allt går enligt planen fram till Olympia så vinner han.
:thumbup:
ARMSTARK
2010-09-01, 11:40
Skilj på gay och den sexuella läggningen gay ;)
Mer massa på deltsen och pecsen. Ryggen och benen är bra.
Hehe, hans sexuella läggning är väl allmänt känd, men fjollig dans eller inte så är han mer karl än någon på Kolozzeum! :D
Hehe, hans sexuella läggning är väl allmänt känd, men fjollig dans eller inte så är han mer karl än någon på Kolozzeum! :D
Ja, en rejäl grapfrukt kräver sin karl! ;)
Skoja bara, slå mig inte. Snel hest?
Koettman
2010-09-01, 16:58
WTF ?
Jag satt och kollade på en "in the trenches" med Kai och Victor igår, samma år eller möjligtvis året före Kai vann sin första AC och helvete vilken skillnad bara under det året, men från årets AC och nu?
Var -07. Samma år som Victor vann AC och Kai vann sin första tävling; Keystone. Och ja, han har utvecklats något otroligt.
Han har en bit kvar till Jays nivå. Tycker jag.
Mass-Tech
2010-09-01, 18:01
Ser ingenting som kan hindra Jay från sin förstaplats eller Phil silver.
WTF ?
Ja gener, definitivt så måste det vara gener *whatever*
Jay tror jag ingen kan rå på, men själv tror jag att det kan bli en tuffare strid om andraplatsen. Håller stenhårt på Phil, men tror att både Dexter Jackson och Kai Greene är starka kandidater.
Hehe. Plus ett. Klart som fan man ser vem som har bäst gener utifrån att kika på deras fysik...?
Mr.Sjöborg
2010-09-01, 18:52
Jay tror jag ingen kan rå på, men själv tror jag att det kan bli en tuffare strid om andraplatsen. Håller stenhårt på Phil, men tror att både Dexter Jackson och Kai Greene är starka kandidater.
Underligt att så många räknar bort branch men tar med dexter o räkningen. Han kom ju faktiskt tvåa förra året och spöade dexter vid Arnold
Underligt att så många räknar bort branch men tar med dexter o räkningen. Han kom ju faktiskt tvåa förra året och spöade dexter vid Arnold
Branch tror jag inte kommer ha så mycket av en chans bredvid Kai, Phil och Jay. Han må vara freaky, men han har för mycket svagheter.
Dexter tror jag på som fyra, efter Phil och Kai, men man bör aldrig räkna bort Dexter.
Sheogorath
2010-09-01, 19:50
På den här nivån kan du räkna med att alla byggare i stort sett optimerat sitt dopande. Så ja, om en byggare är bättre än en annan på den här nivån, så är förmodligen gener en av de absolut viktigaste faktorerna. De viktigaste genetiska faktorerna kanske rent av är hur stryktåligt system du har för dopingpreparaten du stoppar i sig, och hur bra du svarar på pillerna.
Degpekka
2010-09-01, 20:15
Hoppas han blir bortdömd pga magen.
Jag säger som degpekka. Den kan ju verkligen inte vara till hans fördel.
Han har en bit kvar till Jays nivå. Tycker jag.
Ok, jag och många med mig (inte minst folk i USA som ser proffsen gästposera då och då, och har sett tidigare Olympia live osv) är av en annan åsikt. Vi får se om några veckor.
internethjälten
2010-09-01, 21:00
4 veckor? -snarare 6-7 veckor...
Bara han hinner föda innan det bär av så vinner han lätt!!
4 veckor? -snarare 6-7 veckor...
Vad menar du? 24-25/9 är Olympia.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.