Visa fullständig version : vanilla coke zero.
nu har dom varit så söta och tagit fram den goda smaken vanilla till cocacola zero oxå :D
Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Vart finns den i Sthlm?
Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Vart finns den i Sthlm?
fann den på ica i uppsala
Tack för tipset! Ska hålla utkik efter den ;)
Vilken ICA var det i Uppsala? :)
koffein_beroende
2010-08-28, 15:09
Hittade den på ica här i Enköping också, finns den här finns den nog överallt:D
jimmyboy
2010-08-28, 15:27
Shit, det är ju bättre än min grej med proteinpulver och cola :D
eriksvensson
2010-08-28, 15:44
Shit vad nice! Det var mååånga år sen man drack vanilla coke, och att den finns i light nu är ju underbart. Ska leta upp den nästa gång, tack för tipset!
Vanilla coke är kung!
Thx for the tip
"Svensk" eller importerad?
Ristretto
2010-08-28, 17:54
Den lär ju aldrig hamna i standardsortimentet ändå... :(
Hittar någon den i Göteborg så får ni rapportera =)
fann den på ica i uppsala
Vilken ICA var det i Uppsala? :)
Kom igen nu - i vilken uppsalabutik fann du denna gudadryck?
Hudiksvall_Bänkpress
2010-08-28, 18:48
Goda nyheter!
Dr Pepper light eller Cherry Coke Light vore ju annars en önskedröm om man kunde hitta i affärernas standardsortiment*cupid*
Goda nyheter!
Dr Pepper light eller Cherry Coke Light vore ju annars en önskedröm om man kunde hitta i affärernas standardsortiment*cupid*
cherry coke finns oxå i zero burk
aldrig smakat på denna cola, så måste kika efter den nästa vecka ju :D
Ristretto
2010-08-28, 19:12
Goda nyheter!
Jag förstår inte varför inte Carlsberg tar in Dr Pepper Diet till Sverige. Det är diskriminering.
Kan ingen göra en facebook-grupp angående detta? Jag ids inte.
cherry coke finns oxå i zero burk
vadå i zero burk? är den light? Aldrig sett dr pepper light eller cola cherry light i sverige.
koffein_beroende
2010-08-28, 19:20
Goda nyheter!
Finns på ICA här i Enköping, ligger bredvid vanilla coke zero.
koffein_beroende
2010-08-28, 19:21
vadå i zero burk? är den light? Aldrig sett dr pepper light eller cola cherry light i sverige.
Ja, Cherry Coke Zero är light, inga kalorier.
bear.flowertwig
2010-08-28, 19:34
Oooo! Nice. Ska hålla utkik efter den.
EDIT: Root Beer FTW!
Ingen som sett den i Sthlm. 50min till de flesta stänger och jag är sugen.
Yes!! Äntligen! Vanilla I love it! :)
På ICA Focus så finns Cherry och Vanilla, Zero.
Importerad så det går loss på typ 15 spänn burken.
Degpekka
2010-08-28, 20:28
Vad e det för typ av ica-affärer? maxi? cherry coke light är ju en dröm som går i uppfyllelse!
Köpte Vanilla Coke Zero idag på ICA maxi stockholm ;)
Kom igen nu - i vilken uppsalabutik fann du denna gudadryck?
Gissar vilt på ICA Luthagen. De brukar ha regulär Vanilla Coke i sortimentet och andra småskumma/okända läskedrycker.
Var och handlade där i höstas med en polare som var/är TORSK på vanilla coke. Han gick där inne och gnällde på att vaniljcolan inte hade funnits i Sverige på eviiiigheteeer... Visade honom lådan med iskalla vanilla coke och han blev fan lyrisk och fyllde en korg :D
Köpte Vanilla Coke Zero idag på ICA maxi stockholm ;)
Vilken är det? Maxi i Lindhagen?
Tror både Cherry Coke Diet och Dr. Pepper diet finns på The English Shop i Stockholm Medborgarplatsen.
Ristretto
2010-08-29, 08:55
Tror både Cherry Coke Diet och Dr. Pepper diet finns på The English Shop i Stockholm Medborgarplatsen.
Cherry har jag hittat där, men inte Dr. Pepper..
På ICA Focus så finns Cherry och Vanilla, Zero.
Importerad så det går loss på typ 15 spänn burken.
Precis. Finns ju även root beer och dr pepper och allt annat läskigt amerikanskt.
Gissar vilt på ICA Luthagen. De brukar ha regulär Vanilla Coke i sortimentet och andra småskumma/okända läskedrycker.
Var och handlade där i höstas med en polare som var/är TORSK på vanilla coke. Han gick där inne och gnällde på att vaniljcolan inte hade funnits i Sverige på eviiiigheteeer... Visade honom lådan med iskalla vanilla coke och han blev fan lyrisk och fyllde en korg :D
fann den på ICA st:per ;) men tror nog att luthagen eller kvarnen har/får in den snart. kostar ju lika mycket som en 50cl dock.
Vilken är det? Maxi i Lindhagen?
Nah sickla, ibörjan av nacka typ :)
http://www.americanfood4u.com/
Här kan man köpa amerikansk läsk, alla sorter du kan tänka dig.
(det är en tysk sida tror jag men de skickar till Sverige)
Nu när du säger det så vill jag minnas att jag har sett både vanlig vanilla coke samt ett mindre sortiment root beer i luthagsbutiken. Får nog bli en liten sväng dit redan ikväll *drool*
jimmyboy
2010-08-29, 14:55
Finns på ICA här i Enköping, ligger bredvid vanilla coke zero.
Vilket ICA? Finns det fler än ett? Är inte så hemma på Enköping :smash:
Maxi i Lindhagen hade vanilla zero och Cherry zero
koffein_beroende
2010-08-29, 19:27
Vilket ICA? Finns det fler än ett? Är inte så hemma på Enköping :smash:
ICA Supermarket heter det jag har handlat ifrån. Har inte kollat om det finns på ICA Maxi.
Köpte mig en burk vanilla coke zero idag.
Sprang in en snabbis på ICA City i centrala Uppsala och så stod den bara där - mitt i butiken - och väntade på att köpas. Mmm... :naughty:
Largoplz
2010-08-30, 21:02
Vet någon om detta finns i Trollhättan någonstans? Det vankas nämligen jakt i veckan efter Vanilla coke zero i veckan och det är bra och veta var man ska sikta.
Eddie Vedder
2010-09-06, 14:44
Idag köpte jag en burk Vanilla Zero och en burk Cherry Zero på ICA i St.Persgallerian. Drack precis upp vaniljcolan, en klar besvikelse. Smakade inte mycket alls.
Får se om körsbärscolan blir godare.
Idag köpte jag en burk Vanilla Zero och en burk Cherry Zero på ICA i St.Persgallerian. Drack precis upp vaniljcolan, en klar besvikelse. Smakade inte mycket alls.
Får se om körsbärscolan blir godare.
Update plz!
Eddie Vedder
2010-09-06, 15:39
Update plz!
Jadå. Men inte är jag sugen på mer läsk nu. :) Men när väl Cherryn dricks kommer jag berätta vad jag tyckte.
Nu dricker jag starkt kaffe, det slår all läsk. :)
Update plz!
Tycker Cherry Zero smakar mer och bättre än Vanilla Zero.
JaAAA!" Den måste komma hit också då Ska kolla maxi nu!
Tycker Cherry Zero smakar mer och bättre än Vanilla Zero.
Har måste jag verkligen hålla med.
Vanilla Zero'n är ruskigt "tam" och - tja - tråkig i jämförelse.
Sötman är liksom lite diffus och inte riktigt närvarande, tycker jag.
Äntligen, har någon tittat efter om den finns i Skåne någonstans?
Eddie Vedder
2010-09-07, 06:26
Sötman är liksom lite diffus och inte riktigt närvarande, tycker jag.
Precis, först den vanliga colasmaken fast inte lika påtaglig som i Cola Zero. Därefter kommer en liten eftersmak med touch av något vaniljaktigt. Mindre smak av Coca cola och lite vaniljliknande eftersmak gör den inte värd 13 spänn per burk. ;)
Precis, först den vanliga colasmaken fast inte lika påtaglig som i Cola Zero. Därefter kommer en liten eftersmak med touch av något vaniljaktigt. Mindre smak av Coca cola och lite vaniljliknande eftersmak gör den inte värd 13 spänn per burk. ;)
Du slog just huvudet på spiken, Eddie!
Håller med till 100%. Mindre cola och mer fadd vanilj.
Nej, tacka vet jag "vanlig" cola i sådant fall. Och men vanlig avses givetvis zero/light varianterna... ;)
Nån som vet var man kan hitta das fenomen i Malmö?
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
hur länge har st per's ica öppet? *gah!*
edit: st per-gallerian: vardagar, öppet till 19.
ICA -> öppet till 20!!!!!
36 minuter på mig!
:krampus:ike:cheers::Virro
Eddie Vedder
2010-09-08, 20:33
Även Cherry testad nu och i princip lyder omdömet som för Vanilla i princip. Dock lite bättre för Cherry. Det var mer smak i den i alla fall men fortfarande inget toppbetyg.
Så det enda positiva jag egentligen tar med mig är att jag inte kommer slösa mer pengar på det. :)
Ristretto
2010-09-08, 20:55
Cherry tycker jag är som en lite sämre version av Dr Pepper.
Pepper är ju dock den ultimata drycken, så det är ju inte så konstigt att colan får stryk där...
Jadu, jag fick tag på Coca Cola Zero - Vanilla innan det stängde.
Köpte 5 burkar, åkte hem till en kompis, drack 2. Glömde resten. Skjut mig.
sp123ltd1
2011-05-15, 13:02
Någon som vet vart man kan få tag på coxa cola vanilj i Göteborg elle Lerum?!:)
machine gun
2011-05-15, 13:27
Jag ÄLSKAR Cherry coke, men har hittills bara sett zero-varianten i USA (Där finns även Pepsi max cherry), så att den tydligen finns att få tag på i Sthlm är ju grymt! Ska ge mig ut på jakt!
Vanilla coke har jag aldrig gillat. Har förstått att meningen är att den ska efterlikna smaken av en "vanilla float", dvs cola med vaniljglass. Känns inte heller som min grej :D
machine gun
2011-05-15, 13:35
Någon som vet om Cherry coke zero möjligtvis finns på Daglivs vid Fridhemsplan?
StarkaUlf
2011-05-15, 15:18
Goda nyheter!
Och nu har man så tur att man flyttat till england, här finns Dr Pepper Zero =) 2 liter för 10 kronor <3
vicarious
2011-05-15, 15:20
Och nu har man så tur att man flyttat till england, här finns Dr Pepper Zero =) 2 liter för 10 kronor <3
niiice!
Ica Maxi mölndalsvägen och ica maxi munkebäck, där vet jag att det finns. Kan tänka mig att det finns på alla ica som köper in engelska varor sådär.
Finns på ICA kvantum focus rätt nära liseberg.
machine gun
2011-05-16, 19:06
Någon som vet om Cherry coke zero möjligtvis finns på Daglivs vid Fridhemsplan?
Det fanns inte, däremot vanliga cherry och vanilla coke samt Dr Pepper.
sp123ltd1
2011-05-16, 19:30
Hittade den när jag var i göteborg! jag gick till the english shop:) där hade dom massa andra saker som jag kom ihåg att jag åt i USA när jag bodde där!:D
deviantART
2011-05-18, 00:36
Någon som hittat en försäljare inom Stockholmsregionen?
machine gun
2011-05-22, 17:23
Någon som hittat en försäljare inom Stockholmsregionen?
Kolla bakåt i tråden, det finns flera.
Nån som vet var man kan hitta das fenomen i Malmö?
Bump på detta!
Om någon är desperat nog av att testa så går det ju alltid beställa ifrån:
http://www.discshop.se/kiosk/vanilla_coke_zero_fridge_mate/P89101
12 burkar för 155 spänn - ganska dyrt enligt mig iafl...
karlingen
2011-05-25, 15:55
City Gross i Malmö har fått in denna :D
Någon som kan tipsa om butiker i Halland/nära Halmstad som har den? :D
Inge Enveten
2011-05-26, 09:15
City Gross i Malmö har fått in denna :D
Ingen aning om pris per burk/flak?
karlingen
2011-05-26, 09:16
Ingen aning om pris per burk/flak?
12,95kr/st
Rätt dyrt imo
Känns som det kommer bli dyrt att köpa på americanfood4u.com
http://www.americanfood4u.com/Softdrinks/Mountain_Dew_Diet_24_cans_i6_1227.htm
http://www.americanfood4u.com/Softdrinks/Dr_Pepper_Diet_Cherry_Vanilla_24_cans_i6_1214.htm
http://www.americanfood4u.com/Softdrinks/Dr_Pepper_Diet_24_cans_i6_1213.htm
karlingen
2011-05-26, 09:21
Känns som det kommer bli dyrt att köpa på americanfood4u.com
http://www.americanfood4u.com/Softdrinks/Mountain_Dew_Diet_24_cans_i6_1227.htm
http://www.americanfood4u.com/Softdrinks/Dr_Pepper_Diet_Cherry_Vanilla_24_cans_i6_1214.htm
http://www.americanfood4u.com/Softdrinks/Dr_Pepper_Diet_24_cans_i6_1213.htm
Och var hittade du Vanilla Coke Zero? :whipped:
Finns ingen Cola på den sidan, men finns på discshop om man inte har det i sin ort.
Själv ska jag gå och köpa cherry coke på ica här i Uppsala :)
demarston
2011-05-26, 10:30
vanilla coke=disgösting
karlingen
2011-05-26, 10:31
vanilla coke=disgösting
DU är disgösting
sp123ltd1
2011-05-26, 11:13
Finns ingen Cola på den sidan, men finns på discshop om man inte har det i sin ort.
Själv ska jag gå och köpa cherry coke på ica här i Uppsala :)
Cherry är faktiskt godare än vanilj!:)
Pineapple
2011-05-26, 13:21
Vanilla Coke Zero går ju att fixa själv med vaniljessens :thumbup:.
Finska Lejonet
2011-05-29, 11:13
Cherry coke zero spottad på Daglivs vid Fridhemsplan, den avsnjöts iskall till CL-finalen i sällskap av is. :cool:
Någon som sett den i Mora, Dalarna området? :D
machine gun
2011-05-29, 11:54
Cherry coke zero spottad på Daglivs vid Fridhemsplan, den avsnjöts iskall till CL-finalen i sällskap av is. :cool:
Va? Jag hittade bara vanlig cherry coke (med socker). Stod den på samma ställe som den i butiken? Måste kolla igen.
Yeahvlen
2011-05-29, 11:58
Kul att dom plockade bort den från Maxi i Borås :(
Jag var ju som förälskad i den....
synd även att de inte säljer pepsi-lime här i sverige, den är kanongod
Finska Lejonet
2011-05-29, 17:01
Va? Jag hittade bara vanlig cherry coke (med socker). Stod den på samma ställe som den i butiken? Måste kolla igen.
Har kollat där själv då jag smyger omkring på Daglivs ofta, men så igår stod den där framför mig till vänster om den vanliga Cherry coke och jag var kär.
Den är ny så de har ej fått fram någon etikett, jag ska påpeka att det vore väldans snällt om de kunde ta in vanilla coke zero också nästa gång jag är där!
Lychgate
2011-05-29, 17:51
Kul att dom plockade bort den från Maxi i Borås :(
Jag var ju som förälskad i den....
Citygross som precis öppnade borta vid viared har dom. :hbang:
Yeahvlen
2011-05-29, 18:36
Citygross som precis öppnade borta vid viared har dom. :hbang:
Då åker jag dit imorgon! :D
machine gun
2011-05-29, 18:55
Har kollat där själv då jag smyger omkring på Daglivs ofta, men så igår stod den där framför mig till vänster om den vanliga Cherry coke och jag var kär.
Den är ny så de har ej fått fram någon etikett, jag ska påpeka att det vore väldans snällt om de kunde ta in vanilla coke zero också nästa gång jag är där!
YES! Ska dit igen och kolla. Tack för infon!
Cherry är faktiskt godare än vanilj!:)
Yes, Cherryn äger vaniljen, den är skitgo.
fireplayer
2011-06-02, 07:32
Finns det någon eller några i Stockholmsområdet som kan tänkas vara sugen på att importera 24 burkar läsk...?
Frakten verkar kosta 100 kr (9.90 Euro) jag har provat upp till 3 st 24-pack i varukorgen - och resultatet förblev 9.90. Vilket isf blir 50 kr / person on vi är 2 - och ca 35 kr person om vi är tre!
Jag ska köpa ett 24-pack Diet Dr. Pepper - som just nu är sänkta till 13 Euro :hbang:
I de flesta övriga fallen är priset för ett 24-pack burkar 25.99 Euro - ca 240 kr....och de har ALLT man kan tänkas vilja ha! Hör av er på MAIL till mig - INTE PM då jag inte sitter på detta forum dag ut o dag in. emfanno (AT) hotmail (PUNKT) com
Blir vi 2 eller fler och någon / några andra köper ngn annan typ av läsk så är jag mer än villig att splitta den kostnaden. 13+26 = 39 Euro /2 = 19.50 Euros / person - så får isf då 12 Diet Dr. Pepper + 12 av den smaken du valt - och jag detsamma... förutsatt att det handlar om någon smak jag själv är intresserad av att prova...
länken är www.americanfood4u.com om ni vill kika!
snälla hör av er. Vill beställa snarast. Helst igår!:Virro
/Peter, Tullinge.
fireplayer
2011-06-02, 07:54
Jag quotar mig själv eftersom det inte gick att Editera efter 10 minuter...
De har Amerikansk Dr Pepper, Diet Dr Pepper, Dr Pepper Cherry, Diet Dr Pepper Cherry, Dr Pepper Cherry Vanilla och i vanliga fall Diet Dr Pepper Cherry Vanilla men den är slut just nu... dom har även massa annat än Dr Pepper *drool*
snälla hör av er. Vill beställa snarast.
Har även lagt in denna förfrågan på svenska Dr. Pepper forumet, så skynda om ni vill vara med på detta gottis.:
http://www.drpepper.se/nagon-fran-stockholm-som-vill-importera-us-pepper-smaker-t292.html
/Peter. :smash:
Finns det någon eller några i Stockholmsområdet som kan tänkas vara sugen på att importera 24 burkar läsk...?
Frakten verkar kosta 100 kr (9.90 Euro) jag har provat upp till 3 st 24-pack i varukorgen - och resultatet förblev 9.90. Vilket isf blir 50 kr / person on vi är 2 - och ca 35 kr person om vi är tre!
Jag ska köpa ett 24-pack Diet Dr. Pepper - som just nu är sänkta till 13 Euro :hbang:
I de flesta övriga fallen är priset för ett 24-pack burkar 25.99 Euro - ca 240 kr....och de har ALLT man kan tänkas vilja ha! Hör av er på MAIL till mig - INTE PM då jag inte sitter på detta forum dag ut o dag in. emfanno (AT) hotmail (PUNKT) com
Blir vi 2 eller fler och någon / några andra köper ngn annan typ av läsk så är jag mer än villig att splitta den kostnaden. 13+26 = 39 Euro /2 = 19.50 Euros / person - så får isf då 12 Diet Dr. Pepper + 12 av den smaken du valt - och jag detsamma... förutsatt att det handlar om någon smak jag själv är intresserad av att prova...
snälla hör av er. Vill beställa snarast. Helst igår!:Virro
/Peter, Tullinge.
machine gun
2011-06-06, 13:39
Det fanns inga kvar nu :( Jag skyller på den här tråden.
StarkaUlf
2011-06-11, 10:23
Hm..
Ska man köpa Cherry Coke Diet, eller Dr Pepper zero? :)
Efter att ha tjatat i snart ett år har äntligen Ica Maxi Örebro fixat Vanilla Cole zero ! Så skynda er dit ;)
machine gun
2011-06-18, 16:30
Det fanns inga kvar nu :( Jag skyller på den här tråden.
I dag fanns det, äntligen! :hbang:
Hittade även Cherry Coke Zero idag på Coop Marieberg Örebro :)
vicarious
2011-06-19, 13:57
I dag fanns det, äntligen! :hbang:
Where?
Finska Lejonet
2011-06-20, 09:53
Where?
Daglivs, men det är slut. *gah!*
vicarious
2011-06-20, 11:02
Daglivs, men det är slut. *gah!*
http://penttinen.se/wp-content/uploads/2010/06/FUUUU.jpg
http://www.webhallen.com/hushall/135678-coca_cola_vanilla_zero_fridge_mate
jasonmago
2011-06-20, 12:29
hahahhaha skapligt hardcore att de går att beställa på webhallen!!
machine gun
2011-06-23, 22:53
Hahaha, yes! Ska börja beställa från Webhallen. Problem solved :D
http://www.englishshop.se/art-1.asp?id=816&iPageID=7
Awwww yeah! Jag vet vad jag ska åka förbi för affär idag. :D
vicarious
2011-06-29, 09:37
15kr burken är rätt dyrt :D
45kr literpris ungefär.
45kr literpris ungefär.
Professor Obvious to the rescue!
45kr literpris ungefär.
Lite lyx såhär på sommarstranden får man unna sig. :)
ThisIsTheOne
2011-06-29, 10:18
45kr literpris ungefär.
Ska man inte köpa 300 burkar spelar det väl ingen roll om de kostar 10 eller 15 kronor styck?
vicarious
2011-06-29, 10:45
Professor Obvious to the rescue!
Captain är det faktiskt. *gah!*
http://www.zmescience.com/wp-content/uploads/2010/01/captain-obvious-5-nobrain1.jpg
Ja jag vet ju inte hur mycket man tänkt dricka. Det är fortfarande svindyrt men visst ska man unna sig saker =)
Lite off topic, men nån som har testat Dr pepper cherry diet?
Gissa vad som avnjöts på stranden idag.. ;)
http://i56.tinypic.com/ru75lj.jpg
StarkaUlf
2011-06-29, 19:00
Gissa vad som avnjöts på stranden idag.. ;)
http://i56.tinypic.com/ru75lj.jpg
som tur är så får man 2 liter diet cherry coke/vanilla zero för 15 kronor här :) life is good!
Ska testa dr pepper cherry diet till helgen och ge utlåtande om den =)
som tur är så får man 2 liter diet cherry coke/vanilla zero för 15 kronor här :) life is good!
Ska testa dr pepper cherry diet till helgen och ge utlåtande om den =)
Ja, det är fan lyx. Faaaast.. det är inte i aluminium, vilket, enligt mig, är det bästa materialet att dricka kall läsk ur. Eller, du kan ju alltid hälla ner det i aluminiumburkar. :)
StarkaUlf
2011-06-29, 19:55
Ja, det är fan lyx. Faaaast.. det är inte i aluminium, vilket, enligt mig, är det bästa materialet att dricka kall läsk ur. Eller, du kan ju alltid hälla ner det i aluminiumburkar. :)
Glasflaskor > allt :) fast finns väl bara till vanlig cola.
Tycker också helt klart att aluminium > plastflaskor när man är ute på beachen t.ex, eller bara ute i solen :) men annars tar jag hellre plastflaskor!
Captain är det faktiskt. *gah!*
Jo, men din uträkning var så imponerande att jag kände mig nödgad att travistera den klassiska bilden.
Dags att återuppliva tråden med denna bild.
Helgen är räddad!
http://i.imgur.com/zooaBl.jpg
Eddie Vedder
2012-06-08, 20:01
Dr Pepper Zero var helt nytt för mig. Vore kul att testa i alla fall. :) Vanilla Coke och Cherry Coke var ju besvikelser (vilket jag hade väntat mig) och jag gissar att det blir samma med Dr Pepper. Men jag vill VETA! :D
ChuckTesta
2012-06-08, 20:08
Var köper ni vanilla coke zero och dr pepper zero?
citygross kungens kurva har
Eddie Vedder
2012-06-08, 20:10
Vanilla och Cherry finns på ICA mitt i stan i Uppsala, på Svartbäcksgatan. Bor du i Uppsala? :)
ChuckTesta
2012-06-08, 20:19
citygross kungens kurva har
Dr pepper zero också?
Vanilla och Cherry finns på ICA mitt i stan i Uppsala, på Svartbäcksgatan. Bor du i Uppsala? :)
Jag bor inte i Uppsala men ska på besök på söndag! Då blir det att gå till ICA, svartbäcksgatan är väl gågatan? Tror jag vet vilken ICA du menar då isf :D
Eddie Vedder
2012-06-08, 20:24
Jag bor inte i Uppsala men ska på besök på söndag! Då blir det att gå till ICA, svartbäcksgatan är väl gågatan? Tror jag vet vilken ICA du menar då isf :D
Ja den som ligger i samma hus som InterSport. Gallerian bredvid Stadsbiblioteket. :)
Coca cola cherry diet kan vara en av dom godaste drickorna, om den smakar som den jag brukade köpa när jag bodde i England.
Cola cherry zero här i Sverige smakar långt ifrån lika gott, så du ska vara lycklig om det är den cherry diet du har hittat! :D
Irn-bru tycker jag inte är så märkvärdig. För mig otroligt att den säljer bäst av alla drickor i Skottland. Men den är okej.
Pepper zero är också fin :) Dock tycker jag att Pepsi Max Wild Cherry är snäppet vassare! När kommer den till sverige?! :eating:
Dr Pepper Zero var helt nytt för mig. Vore kul att testa i alla fall. :) Vanilla Coke och Cherry Coke var ju besvikelser (vilket jag hade väntat mig) och jag gissar att det blir samma med Dr Pepper. Men jag vill VETA!
Första gången jag ser Irn Bru och Dr Pepper i Zero variant, var tvungen att testa. Irn Bru smakar som den brukar.. sockerdricka med lite mer artificiell sötma än den med socker. Ska testa Dr Pepper imorgon.
I Stockholm kan du köpa det på English Shop Medborgarplatsen i Söderhallarna.
Coca cola cherry diet kan vara en av dom godaste drickorna, om den smakar som den jag brukade köpa när jag bodde i England.
Cola cherry zero här i Sverige smakar långt ifrån lika gott, så du ska vara lycklig om det är den cherry diet du har hittat! :D
Irn-bru tycker jag inte är så märkvärdig. För mig otroligt att den säljer bäst av alla drickor i Skottland. Men den är okej!
Pepper zero är också fin :) Dock tycker jag att Pepsi Max Wild Cherry är snäppet vassare! När kommer den till sverige?!
Jag köpte mest Irn Bru för att jag fick sentimentala känslor för när jag var i Skottland. Tältade och överlevde på grillad sojakorv och Irn Bru, dock ej sockerfri. Jag mådde skitilla av all Irn Bru men kommer ihåg hela resan med värme i hjärtat. :)
Min favorit av alla smaker är dock Vanilla Coke Zero. Saknar den med citronsmak. :(
bear.flowertwig
2012-06-09, 17:57
I Stockholm kan du köpa det på English Shop Medborgarplatsen i Söderhallarna.
Åhå. Tack för tipset, då blir det definitivt ett besök där. Söderhallarna känns av nån anledning så oinspirerande annars. Synd för en riktigt bra saluhall är grymt att ha i närheten.
Åhå. Tack för tipset, då blir det definitivt ett besök där. Söderhallarna känns av nån anledning så oinspirerande annars. Synd för en riktigt bra saluhall är grymt att ha i närheten.
Varsågod! Kommer sluta med att jag avslöjat denna guldkälla för många gånger och alla Zero-drickor är slut där nästa gång, men vad gör man inte för gemenskapen. ;)
Dr Pepper Zero var som Irn Bru Zero, tydlig artificiell sötma. Den som fortfarande ligger i toppen för bäst sötma är Vanilla Coke Zero, bortsett från vanliga Coke Zero då.
daglivs på kungsholmen har en drös av amerikanska läskedrycker, de har till och med en avdelning bara för amerikanska saker, bland annat, vanilj cola, sherry coke, dr pepper osv.
har för mig att en burk kostar 15kr
daglivs på kungsholmen har en drös av amerikanska läskedrycker, de har till och med en avdelning bara för amerikanska saker, bland annat, vanilj cola, sherry coke, dr pepper osv.
Daglivs är grymma! Köpte veganfetaost där en gång i tiden.
ChuckTesta
2012-06-12, 14:13
Var ligger denna dagslivs på kungsholmen?
Var ligger denna dagslivs på kungsholmen?
Fridhemsplan, nere vid tunnelbaneuppgången. Inte mot Rålambshovsparken-hållet utan andra sidan.
Fredriiik
2012-06-12, 14:24
helskotta så nice det vore med Coke Zero Vanilla!!
Någon som vet något annat ställe som säljer dem i Stockholm?
helskotta så nice det vore med Coke Zero Vanilla!!
Någon som vet något annat ställe som säljer dem i Stockholm?
Vi har ju gett ut två ställen i Stockholm, vill du fler får du nog leta själv och börja dela med dig. :)
ChuckTesta
2012-06-12, 14:55
Fridhemsplan, nere vid tunnelbaneuppgången. Inte mot Rålambshovsparken-hållet utan andra sidan.
Sweet. Ska dit nu :D
Tips
Släng i lite dr oetkers mandelarom i Pepsi Max. Smakar som Dr Pepper.
Inge Enveten
2012-06-12, 16:22
Tips
Om detta visar sig stämma är jag dig evigt tacksam.
Tips
Receptet till dr. pepper är alltså knäckt?! :D måste testas!
Fredriiik
2012-06-13, 15:17
Vi har ju gett ut två ställen i Stockholm, vill du fler får du nog leta själv och börja dela med dig. :)
jag tänkte mer utanför stan, men jag ska iväg å leta lite sen återkommer jag :)
Trasslet
2013-02-03, 16:02
Nu är det här visserligen en ganska gammal tråd men jag tänkte att någon kanske kan ha glädje av att veta att jag igår hittade Cola Zero Vanilj på City Gross i Kungens Kurva igår. :) (22 kr för 2 st)
1 vanilj arom 15kr (20+ serveringar)
12 kr ica light cola
I call overpriced!
1 vanilj arom 15kr (20+ serveringar)
12 kr ica light cola
I call overpriced!
de konceptet har jag kört i flera år.
tss ica light cola i stan kostar bara 5kr här *slap*
Ondskapelsen
2013-02-08, 21:35
Coke Zero Vanilla. Förmodligen det bästa som hänt någonsin!
Hämtat från fulcola.com
Svensk Coca-cola vanilla
Vi har fått in flera rapporter om att svensktillverkad Coca-cola vanilla finns att köpa på Ica nu. Ica var ju även först ut med svensktillverkad Coca-cola cherry för en tid sedan. Om Coca-cola cherry försvinner nu när vanilla har börjat säljas får vi låta vara osagt så länge, kommentera gärna om du har mer information om det hela.
www.fulcola.com
Vanilla coca cola har dock funnits på city gross i över ett år nu..
Så länge det inte kommer en diet/zero/light variant är det ointressant! ;)
Fastback
2013-02-09, 11:37
Vanilla coca cola har dock funnits på city gross i över ett år nu..
jaaa..... har funnit på många ställen länge, men inte svensktillverkad =)
StarkaUlf
2013-02-09, 12:09
Ja, den svenska varianten ska släppas. När exakt vet jag inte, men vi fick beskedet till våran butik iallafall. Dom har även släppt en svensk variant av Strawberry smaken, där den amerikanska varianten har gjort stor succé.
StarkaUlf
2013-02-11, 21:31
På tal om det, så pratade jag idag med en representant från Coca-Cola. Dom har släppt den svenska versionen nu av Vanilla Coke.
branfeldt
2013-03-17, 13:34
Finner inte denna någonstans i min närhet :(
ica maxi brukar ha både vanilj och cherry zero.
jäklar vad sugen man blev. Om jag inte hittar så kör jag på moulines variant
King Grub
2013-03-17, 14:28
Webhallen har Coca Cola Vanilla Zero för beställning.
gratefuldead
2013-03-17, 14:56
Finns på många ICA-butiker i Uppsala. Bland den i St. Persgallerian. De har även Cherry Coke Zero.
Drack denna idag! Gud vad jag saknat Cola överhuvudtaget! *drool*
Webhallen har Coca Cola Vanilla Zero för beställning.
coop forum affärerna har den hemma *hug*
Nu föredrar jag cherry zero, men hittat dom på city gross, Ica, och games.
Bästa är på mitt favorit ställe 2 för 20 kr :hbang:
Nu föredrar jag cherry zero, men hittat dom på city gross, Ica, och games.
Bästa är på mitt favorit ställe 2 för 20 kr :hbang:
bra pris handladepå mig för ett tag sedan då de hade helgkampanj på city gross 3 för 10:-
köpte 12 st för 40 kr plus pant då.
någon som vet om den svenska burken cola vanilj nått butik än?
StarkaUlf
2013-03-31, 16:12
någon som vet om den svenska burken cola vanilj nått butik än?
Den nådde butikerna redan i februari. Dock väldigt få butiker som har tagit in den än.
Den nådde butikerna redan i februari. Dock väldigt få butiker som har tagit in den än.
jo vet men ej sett... de har väl på lagret men vill sälja slut sin export cola först.
och såhär ser den ut.
http://25.media.tumblr.com/cf47aa99e92c66726c53c83b548deef7/tumblr_mi6877HQd01rsszbco1_1280.jpg
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.