Visa fullständig version : På tv just nu tråden
Här kan man diskutera vad som går på TV just nu utan att behöva göra nya trådar.
-----------------------------------------------------------------------
Någon som kollar på Jamie Olivers matrevolution i USA. Jag pendlar mellan facepalm och rage över hur mycket skit barnen äter och hur ovetandes alla vuxna är. Fyfan.
MasterChief
2010-08-21, 15:46
Någon som kollar på Jamie Olivers matrevolution i USA. Jag pendlar mellan facepalm och rage över hur mycket skit barnen äter och hur ovetandes alla vuxna är. Fyfan.
Instämmer. Efter första programmet pallade jag inte mer. En unge kunde inte ens skilja på en tomat och en potatis. USA är fan på väg åt helvete.
Instämmer. Efter första programmet pallade jag inte mer. En unge kunde inte ens skilja på en tomat och en potatis. USA är fan på väg åt helvete.
Sen ska dom ifrågasätta hans motiv. Han tar sin egen tid för att komma dit och hjälpa till. Inget han är skyldig till.
MasterChief
2010-08-21, 16:00
Sen ska dom ifrågasätta hans motiv. Han tar sin egen tid för att komma dit och hjälpa till. Inget han är skyldig till.
Precis, därför jag inte pallade att kolla.
Är det för tips om bra (?) program som går eller är det bara för intellektuella diskussioner?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.