Visa fullständig version : irriterande TVPlay
bear.flowertwig
2010-08-21, 11:59
Vill se näst senaste programmet av Sommar med Ernst som jag missade men kan bara se det senaste. Allt gammalt från 2009 är upplagt men inget från pågående säsongen 2010. Poängen med on demand försvinner ju liksom om man måste tajma programmen även här... *gah!* TV4 verkar göra det genomgående och förstår inte varför. De kommersiella kanalerna är långt efter SVT/SR som rockar. Hur svårt ska det va, gör copy paste ffs!
Potatiskillen
2010-08-21, 12:15
Det kommer senare skulle jag gissa på.
Hur ser det ut i framtiden med Svt Play förresten? Hörde att det måste slopas pga tv-avgiften.
bear.flowertwig
2010-08-21, 12:20
Det kommer senare skulle jag gissa på.
Hur ser det ut i framtiden med Svt Play förresten? Hörde att det måste slopas pga tv-avgiften.
Verkar ologiskt att lägga ut senare eller som i det här fallet bjuda på en ett år gammal serie men inte kunna se den pågående där man missat avsnitt.
Inte hört något om, det vore en stor sorg. Nu ska jag ta en kopp kaffe och titta på en av SVT-favoriterna, Hemliga svenska rum :thumbup:
Förstår inte, jag ser det på TV4 Play, alla program från årets säsong ligger där.
Förstår inte, jag ser det på TV4 Play, alla program från årets säsong ligger där.
Testa att klicka på ett gammalt avsnitt. Verkar bara vara korta klipp.
Ser det nu. Det verkar som om dom bara har sista veckans program uppe och inte alla. De har börjat göra så mer och mer. Det är för att man ska köpa deras Anytime, då kan man titta när man vill. Det var samma med solsidan.
bear.flowertwig
2010-08-22, 13:28
Ser det nu. Det verkar som om dom bara har sista veckans program uppe och inte alla. De har börjat göra så mer och mer. Det är för att man ska köpa deras Anytime, då kan man titta när man vill. Det var samma med solsidan.
Skandal. Räcker det inte med 100:-/mån för Spotify Premium, ska man behöva börja betala för sig överallt?! *jorgen*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.