Visa fullständig version : luktar skit..
Sökte på protec, å fick upp tio sidor.. började läsa, men gav upp!
Hur luktar protec choklad normalt? Igår luktade jag i burken, å det luktade ganska ruttet å unket, inte bara äckligt som vissa saker kan göra ibland utan verkligen ruttet..
Så, har det hänt ngt med mitt stackars protein? Har bara haft burken nån vecka.. Har Aldrig tidigare tänk på att lukta på protec av någon anledning :)
Jag har haft en 3kg burk med protec som började lukta kraftigt av amoniak. Jag tror det beror på att det var fuktigt i luften och att burken öppnades ofta. Resultatet blev i alla fall att jag kasserade 1.5kg protein :(
Glenner_84
2003-10-23, 20:51
Beror nog på att det till en del innehåller nermalda ben och rester fårn djur... :D , men det kan ju va gammalt också
smileyn är på plats...trodde ni förstod att det var IRONI!!!!
Originally posted by Glenner_84
Beror nog på att det till en del innehåller nermalda ben och rester fårn djur, men det kan ju va gammalt också
Om man är ironisk så lägger man till en passande smiley...annars får du gärna dela med dig av tester som bevisar ditt påstående!
Mvh
EiseltUK
2003-10-23, 23:24
Jag skulle tro att det är fukt som orsakat en bakterietillväxt.
/ Henrik
Beror nog på att det till en del innehåller nermalda ben och rester fårn djur, men det kan ju va gammalt också Suck... Ännu ett dumt inlägg som man knappt orkar svara på. Som vanligt när det är Glenner som skrivit det så stämmer det inte.
Glenner_84
2003-10-24, 13:34
Originally posted by JAM
Suck... Ännu ett dumt inlägg som man knappt orkar svara på. Som vanligt när det är Glenner som skrivit det så stämmer det inte.
Har ju förstått attt du är den som ta ALLT på allvar JAM, förlåt om jag inte lägger till en smiley så att du kan förstå detta
Har ju förstått attt du är den som ta ALLT på allvar JAM, förlåt om jag inte lägger till en smiley så att du kan förstå detta Tja, eftersom det finns protein (t ex vissa från Weider) som har kollagen som bas (typ "benmjöl") så är det fullt möjligt att du tror att även Protec gör det. Eftersom det inte finns någon antydan till humor i det du skrev är det svårt att veta vad du menar. Men även om du lagt till en ";)" så passar skämtet ändå inte så väl in. Prova i Allmänt i stället.
:)
om det är som du sa eiselt, då är det förstört eller?
Den é ju nästan ny... :cryout:
*sniff-sniff*
Mjaaa....nu har ju jag Jordgubbssmak, men den luktar verkligen fördjävligt om man stoppar ner huvudet i hinken och luktar....mitt tips är att den fonkar! :eating:
Fråga någon polare om du inte får sniffa i deras hink?
:thumbup:
Glenner_84
2003-10-24, 21:06
Originally posted by JAM
Tja, eftersom det finns protein (t ex vissa från Weider) som har kollagen som bas (typ "benmjöl") så är det fullt möjligt att du tror att även Protec gör det. Eftersom det inte finns någon antydan till humor i det du skrev är det svårt att veta vad du menar. Men även om du lagt till en ";)" så passar skämtet ändå inte så väl in. Prova i Allmänt i stället.
:)
jaja skit samma, ta allt med en klackspark istället, kansek inte har så bra humor när man blivigt av med sina träningskläder, jävla as som snor smutsiga träningskläder.....ska bättra mig my friend
:cheers:
The Dwag
2003-10-24, 21:08
Det skall fan inte blivit dåligt så fort ! Henrik Eislet har väl slarvat vid paketeringen i så fall ! Mitt råd är att säga att du skall ha en ny burk eller så slår du helt enkelt av benen på han ! För är det något som gör mig förbannad så är det folk som luras med kroppens viktigaste byggsten dvs protein:insane:
;)
muskelbyggarn
2003-10-24, 21:12
Men lilla bubben, kom hit till pappa så skall han ta hand om dig och mata dig med proteinkakor så du blir glad och inte så trött och kinkig :D
Vänl,,,
Tobbe
The Dwag
2003-10-25, 07:44
Jag kommer förbi vecka 45 då jag skall upp till Lapphelvete och jobba :angel:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.