Visa fullständig version : Springer och kissar på nätterna.
Hej
Jag springer och kissar på nätterna. Minst två gånger per natt. När det är morgon och det är dags att gå upp så är jag också kissnödig. Har varit så här i säkert ett år. Händer aldrig att jag klarar av att sova en hel natt =(
Igår testade jag att inte dricka efter 19:00. Men då sprang jag och kissa två gånger på natten. En gång 02:00 ungefär och en gång 05:40.
Hur tror ni det här problemet påverkar min återhämtning? Styrketänar fyra dagar i veckan.
Tackar!
King Grub
2010-08-14, 18:27
Det är inget onormalt med det.
Fatalist
2010-08-14, 18:34
Det låter väldigt störande, jag har inte vaknat och behövt pissa en enda gång de senaste åren. Jag tycker det låter som mycket att göra det 2 gånger per natt, men om grubben säger att det inte är något onormalt lär det finnas uppbackning till de orden?
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=152441
:)
King Grub
2010-08-14, 18:41
om grubben säger att det inte är något onormalt lär det finnas uppbackning till de orden?
Ser man i trådar som den det länkas till ovan, ser man att det är många som gör det (inte bara den där tråden, utan alla "hur många gånger kissar du"-frågeställningar), och det är inte sannolikt att alla som svarar "en eller flera gånger" har blåskatarr, förstorad prostata eller tumörer.
Frekvent urinerande på nätterna kan bero på medicinska problem, så visst kan man gå och kolla upp det om man så önskar, men har man inga andra men och är relativt ung och frisk i övrigt är det mycket troligare att man bara druckit mer än man behöver, har en trängre blåsa, eller helt enkelt bara vant blåsan vid att tömmas oftare.
Jag gick och kollade mig hos en läkare, tyckte jag hade så mycket besvär med konstant kissande. Fick ett finger uppkört i min anal och sedan sa han att allt var normalt.
King Grub
2010-08-14, 19:27
Då fick du ju valuta för pengarna i alla fall.
Det kändes som att bajsa på sig fast inåt. Nu kan jag vara extra säker på att jag aldrig vill bli penetrerad, så ja, valuta för pengarna.
Är det inte bättre om du står still när du kissar?
Opti svar som vanligt av grubben :D
Fan, du hann före! :p
Doctor Snuggles
2010-08-14, 21:27
:D
Det kliade i fingrarna för mig med.
Det kändes som att bajsa på sig fast inåt.
Haha, bra beskrivning.
Viktor_Balck
2010-08-15, 00:13
haha :D
Slartibartfast
2010-08-15, 00:29
HAHAahahah! :D
Jag er full-
hahaahahah! :d
jag er full-
:)
Hahaha.
It's at moments like this that remind me why I love Kolo.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.