Visa fullständig version : Ajdå :(
Lär inte bli någon överkropps träning på nån vecka .... SKIIIIIT :smash:
http://www.youtube.com/watch?v=ceGnvVHVADc
Sitter här å tycker synd om mig själv LOL..
Pd
knivar är alltså katabola saker?
Sugigt :/
miss_incorrigible
2010-08-08, 19:34
On T: aj.
Off T: det såg lite ut som korv...
chrille87
2010-08-08, 19:38
Hur lyckades du med detta då?
Skall du skippa träningen för det där lilla ... Du är vekare än jag trodde...
Kommer ihåg i min ungdom när jag hoppade ner på kryckor efter en operation på båda benen.. Och då är jag som du vet än riktig vekling och lat på råga på det...
Jag skar Salami i handen, höll i korven med påse under.. Tryckte me kniven försiktigt men kom nog på nån fettknöl mm, tog i mer å så shoff :D
Roliga är att vi var på Ormön neranför Gräsö (öregrund), 25 min båt till hamn å sen 25 min bil till Östhammars akutmotagning. Dock blev vi försenade pga några Polacker som fått soppa torsk mitt ute i fjärden, så vi va tvungna att bogsera in dem, men de hade tydligen även kört på grund, så väl i hamn skönk deras båt LOL...
Pd
Kommer ihåg i min ungdom när jag hoppade ner på kryckor efter en operation på båda benen..Då skulle du sett Allan när han var ung. Han sade nej till operation av brutna ben (då man framstår som vekling, om man opererar sig, det är lika med fusk dessutom) och gick istället och körde ett pass tunga knäböjar för att hävda sin manlighet. Det är sant!
Då skulle du sett Allan när han var ung. Han sade nej till operation av brutna ben (då man framstår som vekling, om man opererar sig, det är lika med fusk dessutom) och gick istället och körde ett pass tunga knäböjar för att hävda sin manlighet. Det är sant!
:laugh:
Men när Allan var liten fick dom gå 4 mil till skolan varje morgon dom som var priviligerade nog att få gå i skola, och roligaste leksakerna var stenar och kottdjur klart det blir tuffare virke av dom generationerna ....
Men när Allan var liten fick dom gå 4 mil till skolan varje morgon dom som var priviligerade nog att få gå i skola, och roligaste leksakerna var stenar och kottdjur klart det blir tuffare virke av dom generationerna ....
Hahaha :laugh:
http://3.bp.blogspot.com/_mD35560JAzs/TD81l0PW88I/AAAAAAAACkA/GWqizNFw5Ow/s320/Kott-pyssel.jpg
Pd
Roliga är att vi var på Ormön neranför Gräsö (öregrund), 25 min båt till hamn å sen 25 min bil till Östhammars akutmotagning.
Klockrent :D När jag var 14 råkade jag fatta eld när jag var på Ormön, blev helikopter till akademiska, Ormön är en bra jäkla bit ut.
Damn Broskie! Ta det lugnt med Salamin!!
Nitrometan
2010-08-09, 08:51
Damn Broskie! Ta det lugnt med Salamin!!
Ja, usch! Tänk om han hade skurit salamin.
Rimmon... Bästa va att bogsera ett par polacker in till katrineöarna, men ännu bättre var det när deras båt skök i hamnen. De hade tydligen inte bara soppa torsk utan kört på grund med.
Kwon.. jo hade ja skurit mig i salamin hade ja faan tagi live av mig själv :D
Pd
Ajdå!
Det finns säkert någon scoutkår där de kan lära dig hur man handskas med knivar mannen misströsta inte! :D
Rimmon... Bästa va att bogsera ett par polacker in till katrineöarna, men ännu bättre var det när deras båt skök i hamnen. De hade tydligen inte bara soppa torsk utan kört på grund med.
Jag har stött på diverse olika hjältar i stil med det där i samma trakter, verkar som att vem som helst ger sig ut på vattnet där ute.
BigSpawn
2010-08-09, 11:39
ouch, såg inte skönt ut. Va gjorde du på ormön då?:) kommer från öregrund ursprungligen så blir lite nyfiken va du hittade på där ute;)
ouch, såg inte skönt ut. Va gjorde du på ormön då?:) kommer från öregrund ursprungligen så blir lite nyfiken va du hittade på där ute;)
Well.. Frugan kommer från öregrund, så hennes föräldrar bor på Bryggaregatan, sen har de sommarhus på ormön, hennes brorsa har hus bredvid också.. ;)
Mkt fästinga finns det me, asnajs :D
Pd
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.