handdator

Visa fullständig version : Löparkläder

Martinl
2010-08-07, 11:26
Undrar om någon vet var man kan köpa tunna och smidiga löpartights som de som friidrottarna på tv-galorna använder, och puma, asics löparlinnen som de använder. Av någon anledning verkar de inte vilja att man köper deras produkter, jag har sökt på internet väldigt länge men det går inte att köpa sådana produkter någonstans, inte på deras egna sidor, inte ens löplabbet har något.

LadyG
2010-08-07, 11:36
Runners Store på Vasagatan kanske har något, även om det kanske inte blir exakt samma utseende så kommer det säkert nära nog om funktionaliteten är den samma.

Martinl
2010-08-07, 11:57
Skulle iof gärna se någon shop på internet eller affär i Dalarna, har inte riktigt möjlighet att åka till Stockholm bara sådär just nu. Men sen tycker jag bara att det är jäkligt märkligt att man inte kan köpa kläder från nike, asics, puma etc. En av anledningarna till att de betalar miljoner åt friidrottarna är väl för att vanligt folk ska köpa deras grejer. Tycker deras grejer verkar jäkligt smidiga och sköna och dessutom snygga.

Anders The Peak
2010-08-07, 11:59
Skulle iof gärna se någon shop på internet eller affär i Dalarna, har inte riktigt möjlighet att åka till Stockholm bara sådär just nu. Men sen tycker jag bara att det är jäkligt märkligt att man inte kan köpa kläder från nike, asics, puma etc. En av anledningarna till att de betalar miljoner åt friidrottarna är väl för att vanligt folk ska köpa deras grejer. Tycker deras grejer verkar jäkligt smidiga och sköna och dessutom snygga.

Om du stoppar in Runners Store som sökbegrepp i google så kan det hända att det blir som du har tänkt dig....

Martinl
2010-08-07, 12:00
Bara för det så jag att de hade en del grejer på runnersstore.se, men ändå.

Anders The Peak
2010-08-07, 12:04
Bara för det så jag att de hade en del grejer på runnersstore.se, men ändå.

Jag tror att det händer en hel del nästa vecka i Falun och antagligen kan du hitta riktigt fina grejer till SM-prise (http://www.dt.se/sport/article695627.ece)r under tävlingarna.

Martinl
2010-08-07, 12:07
Jag tror att det händer en hel del nästa vecka i Falun och antagligen kan du hitta riktigt fina grejer till SM-prise (http://www.dt.se/sport/article695627.ece)r under tävlingarna.

Tack för tipset!

jakke
2010-08-07, 15:18
Googla: start fitness. Halva priset mot de svenska ockerpriserna.