Visa fullständig version : kan inte skicka sms
Skulle kolla en grej förut så plockade ur batteriet ur telefonen och jag tror det var efter det som det började strula. När jag skickar ett sms så försvinner det bara. Finns inte i utkorgen eller något. Kan heller inte ta emot sms.
Har startat om mobilen x antal gånger, gjorde en reset, kollat så att numret till meddelandecentralen stämmer osv men funkar fortfarande inte. Prövade ringa till supporten förut men var någon jävla praktikantjävel eller något som la mig i kö i typ 5 minuter och sedan klickades jag pga att deras sluss stängde då..
Någon som vet vad som kan vara felet? Har 3 på en sony ericsson.
usch låter riktigt irriterande... prova uppdatera telefonen ? :)
Ångra mig, läste inte så noggrant xD
Skulle kolla en grej förut så plockade ur batteriet ur telefonen och jag tror det var efter det som det började strula. När jag skickar ett sms så försvinner det bara. Finns inte i utkorgen eller något. Kan heller inte ta emot sms.
Har startat om mobilen x antal gånger, gjorde en reset, kollat så att numret till meddelandecentralen stämmer osv men funkar fortfarande inte. Prövade ringa till supporten förut men var någon jävla praktikantjävel eller något som la mig i kö i typ 5 minuter och sedan klickades jag pga att deras sluss stängde då..
Någon som vet vad som kan vara felet? Har 3 på en sony ericsson.
Testat att göra en backup på allt med SE's mjukvara sedan en total återställning av telefonen? Verkar skumt att det bara försvinner ^^
usch låter riktigt irriterande... prova uppdatera telefonen ? :)
hur gör man det?
Testat att göra en backup på allt med SE's mjukvara sedan en total återställning av telefonen? Verkar skumt att det bara försvinner ^^
Har massa bilder och många konversationer som jag gärna vill ha kvar så det får bli sista utvägen. Gjorde en återställning där kontakter, bilder, meddelanden etc inte raderas men funkar fortfarande inte.
Telia?
3
SÅÅÅÅJJAAA! fick igång skiten nu på något magiskt vis. Fan va skönt.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.