handdator

Visa fullständig version : Pulse Sonic K3555 (pulsklocka) som ej startar

Frumpish
2010-07-31, 17:08
Tog ett erbjudande en 2nr av aktiv träning + gratis pulsklocka, avslutade prenumerationen när jag fått första numret och fick faktiskt pulsklockan inom en månad :)

Mitt problem: Den vägrar starta.. Datorn hittar den om man kopplar in den via USB men den är i någon form utav powersaving mode.

Det enda manualen säger är: Innan K3555-klockan packades och skickades sattes displayen i batterisparläge. Tryck på MODE för att aktivera detta.

Har testat att trycka in alla 4 knappar i alla möjliga kombinationer, även att hålla in dem länge men displayen vägrar gå igång.

Någon som har någon idé vad jag kan göra nu? Klockan kommer från ett danskt företag men enklast kanske är att ta kontakt med supporten där? (looking for a easier way..)

Denniss
2010-07-31, 18:19
Den har inte något knapplås då?

Frumpish
2010-07-31, 19:18
Står inget i manualen om något, google ger mig tyvärr inga svar då den inte verkar säljas på den svenska marknaden direkt, har iaf skickat iväg ett mail till produkttillverkaren och frågat! Kostar tydligen 800 danska direkt från sidan så 80 kr känns som en bra deal om jag bara kan få den att fungera :D

Denniss
2010-07-31, 19:25
Står inget i manualen om något, google ger mig tyvärr inga svar då den inte verkar säljas på den svenska marknaden direkt, har iaf skickat iväg ett mail till produkttillverkaren och frågat! Kostar tydligen 800 danska direkt från sidan så 80 kr känns som en bra deal om jag bara kan få den att fungera :D

Så det kostade 80kr att messa dem och fråga eller vadå?