just me
2010-07-19, 03:45
Jag vet inte hur jag ska göra.... Jag har sista veckan iaf legat under 1500 Kcal per dag men nästan iaf gått upp i vikt... Har inte legat över 2000 Kcal sista månaden... har ifs varit dålig o inte varit på gymmet men borde ju iaf bränna mer än ca 1500 Kcal per dag. Jag käkar 50 mg Levaxin per dag då jag har dålig ämensomsättning. Har fått en ny läkare enligt ett brev jag fick för någon vecka sen. Vill nog gärna prata med en riktig läkare men det är ju en vanlig "husläkare" jag fått nu... till frågan, Ska jag köra VLCD-diet ett tag till med ett Kcal intag på ca 350-500 Kcal per dag eller köra vidare som jag äter nu? Jag har ju sedan i höstas gått ner från ca 95 till ca 77-78kg. Det jag funderar på är om man ska ner till runt 70 eller straxt under för att sedan bygga eller att att stanna kvar där jag är nu "77-78 kg" till slutet av september då jag varit i USA o köpt nya kläder.för att efter det gå ner till under 70 kg o börja bygga efter det... Vad är bäst?
Tror att ni ser länken till min tråd om viktminskning, gynekomasti här nedanför....
Tror att ni ser länken till min tråd om viktminskning, gynekomasti här nedanför....