Visa fullständig version : gammal bild.. 1 år gammal bild....
Data_freak
2003-10-17, 18:18
:D :bpump:
Data_freak
2003-10-17, 18:19
:eating: :bpump:
Data_freak
2003-10-17, 18:21
:bpump:
vart tränar du? hur gammal är du? hur länge har du tränat?
bara att:eating: :eating: :eating: och:bpump: :bpump: .
du skulle lägga bilderna under samma tråd kanske..
Ett datafreak borde kunna det här med att lägga bilderna i samma tråd...:D
Karl_alfred
2003-10-17, 18:37
Originally posted by dude
vart tränar du? hur gammal är du? hur länge har du tränat?
Har du tränat?
Originally posted by Karl_alfred
Har du tränat?
Hörru lillen.. var är dina bilder nånstans?
Nej just det.. du är ju, hur är det man säger nu igen..
"Stor i orden, liten på jorden"? :rolleyes:
Kreativ kritik Karl_alfred... hört talas om det?
Man ska inte smöra men har man inget bättre att säga än det du skrev så behöver man inte öppna käften alls... ok?
Du framstår mer och mer som en fjant för varje sådant inlägg kan jag upplysa dig om tough guy.
Bilderna ordnade under samma tråd.
/pez
Om du ser till att äta bra och träna hårt så kommer du att se fina resultat! Kör hårt bara!:thumbup:
För att citera den gode Bamse: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/images/avatars/bamse-avatar.gif
Varför ett år gamla bilder? Säger väl inte särskilt mycket om hur du ser ut idag?
ivandrago
2003-10-18, 12:13
posta lite nya bilder så man kan jämföra. inte så mycket att säga annars, förutom att du har en smal kroppstyp och bör äta och träna tungt! :bpump: :eating: :sleep:. Lycka till!
Wannabebiff
2003-10-20, 20:14
ser bra ut! :rolleyes:
nordlander
2003-10-20, 20:45
Du har ju en bra grund att bygga på.....men du kanske ska försöka äta mer...men det vet du nog förstås redan. Du kanske bör fundera på att börja med något proteintillskott eller dylikt..Det är inte så dyrt och ger garanterat resultat efter bara 1 månad eller två.
Glenner_84
2003-10-20, 21:08
Tycker det ser rätt bra ut, hur gammal är du? på bilden ser du ut att vara 16-17 år....
Ät mer och träna tyngre...
nordlander
2003-10-20, 23:54
du får nog lugna dig med att träna tyngre...med den där kroppsizen så är nog inte muskelfästena dom största speciellt inte heller när du växer. Käka upp dig lite och öka mindre i vikter än du ökar i kroppshydda....när du kommit upp dig några kilo och tränat in kroppen kan du börja öka vikter lite kraftigare
ja precis tat lungt med vikterna. Inte allt för tungt bara. Käka upp dig. Käka mycket fler gånger om dan. Inte bara 1-2 måltider då du äter skit mycket utan 4-5 måltider då du äter GRYMT mycket och sen 2-3 där du äter lite mindre :D bara o bygga :thumbup: alla vi har väl vart lite mindre än vad vi är nu :d :bpump:
Data_freak
2003-10-21, 20:46
Data_freak
2003-10-21, 20:51
:eating:
Data_freak
2003-10-21, 20:58
:sleep:
lägga alla bilder i en tråd istället för att ta lägga nya kort i nya trådar... andra kommer säkert påpeka det här också...
Håll an, nu gör vi om va! För att inte det här ska bli kaos funkar det såhär: du lägger upp ett nytt inlägg i en tråd du redan startat och sedan bifogar du bilden. Sen upprepar du det med varje bild så att vi till sist har en enda tråd med datafreak och den innehåller alla dina bilder.
Lämpligen postar du det i den här tråden:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?s=&threadid=15101
Det funkar mycket bättre om man kan se alla bilderna i ett sammanhang serrö!
Och när du gjort det skickar du mig ett PM så tar jag bort de andra trådarna som bara innehåller en bild.
allan
Data_freak
2003-10-21, 21:15
Samma fel som du begick förra gången du skulle lägga upp bilder...Det räcker med en tråd serru.
För övrigt tycker jag det ser hyffsat ut, kanske inte de resultatsförbättringar man kan vänta sig på ett år, men det är bara att fortsätta kriga!
Fixade ihop alla trådarna i den första..
Data_freak - gör rätt nästa gång.. för nu har du fått nog med påpekanden...gör du fel en gång till så förtjänar du en varning pg av idioti.
/pez
ivandrago
2003-10-21, 22:44
Lite ökningar kan man kanske ana, men utan att flama dig kan jag säga att du kan uppnå mycket bättre resultat på ett år. Jag vet iaf med 100% säkerhet att du inte ätit tillräckligt, sedan om du tränar tillräckligt hårt vet bara du. Men med din kroppstyp måste man ÄTA ÄTA ÄTA om man ska växa.
Seså, gå till köket nu och ät upp allt i kylen och fortsätt i samma anda så börjar det nog hända saker.
Originally posted by Pez
gör du fel en gång till så förtjänar du en varning pg av idioti.
/pez
höhö, pezen :thumbup:
hörru data, det ser väl rätt okej ut.. ser ut att vara en rätt bra grund men som sagt ÄT! det du måste göra är att lägga på dig MASSA. :bpump:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.