Visa fullständig version : skillnad på eaa?!
finns de skillnad på eaa å eaa? eller gäller samma sak vid köp av detta som vid whey, dvs: köp billigaste du kan hitta?!
kollade runt lite på mm-sport hemsida å de finns ett antal olika eaa produkter..
finns de skillnad på eea å eea? eller gäller samma sak vid köp av detta som vid whey, dvs: köp billigaste du kan hitta?!
:thumbup:
Det som skiljer sig är märkena. Men i vissa fall tror jag det skiljer sig i innehållet.
såg att vissa innehåller 90% / 98% aminosyror..nån ide att jaga med mest innehåll?!
Förhållandet mellan aminosyrorna kan väl skiljas marginellt men tror inte det är nödvändigt att tänka på det ens. Kör på det billigaste, eller godaste.
såg att vissa innehåller 90% / 98% aminosyror..nån ide att jaga med mest innehåll?!
Någon med 98%aminosyror är antagligen inte så välsmakande eftersom det då bara är 2% smakämne...
Testa EAA FX, det är den billigaste och den som jag tycker är helt klart godast!
BarbieErik
2010-06-30, 16:44
Käkar själv Amino Rush... Funkar bra för mig (betyder ju inte att det kommer göra det för dig dock). Det enda man kan klaga på är väl i så fall smaken, men man vänjer sig efter några drinkar :)
F.ö så tror jag inte det är så stor skillnad mellan olika märken, skulle väl så fall vara smaken. Köp det billigaste, eller det godaste :D
Skillnaden skulle kunna vara förhållandet mellan aminosyrorna men det lär vara av marginell betydelse. Kanske leucin är det man ska kolla främst på, om man nu anser sig ha tiden och orken att jämföra. Ingen av de EAA-produkter som finns är nog helt värdelös. Sen hur stor nyttan är får man nog själv göra en bedömning av efter en tids användning. Om en då.
va på mm å impulsköpte eaa-xx dyr som fan 349:- (800g) har inte smakat än:P innehöll massvis me onödiga grejjer som "alc" :P..nån som provat denna, har ja blivit blåst?=)
va på mm å impulsköpte eaa-xx dyr som fan 349:- (800g) har inte smakat än:P innehöll massvis me onödiga grejjer som "alc" :P..nån som provat denna, har ja blivit blåst?=)
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=136192
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.