Visa fullständig version : Ang EAA FX
Tja!
Jag har nyligen köpt eaa fx för första gången
och ska ta d idag !
Köpte dock nautrell , utan smak
.. Några tips på hur man ska dricka det
så det inte smakar anus?
Tack på förhand
Fun light.
Annars bara hälla pulvret i munnen och skölja ner med vatten.
Fun light.
Annars bara hälla pulvret i munnen och skölja ner med vatten.
Precis, häll i någon valfri saft eller svep det...
Jag blandar med Brämhults juice. Det smakar fantastiskt och det blir inget skum som det blir när man blandar med vatten.
Fultjack
2010-06-23, 13:15
Jag blandar med lite varmare vatten för att det ska lösas upp helt. I kallt vatten blir det mycket skum och smakar inte gott.
Har själv gjort samma sak, det suger verkligen. Jag körde iaf 1dl funlight, 1-2dl vatten och sedan EAA och ett tuggummi efteråt.
tack för snabba svar! Fast blire inte dyrt i längden o hålla på o blanda med fun light hela tiden? O.o
edit:
Kan man inte typ, ett tag INNAN du ska dricka den, blanda den med varmt vatten, låta den
lösas upp och sen slänga in den i kylen?
Gabriel174
2010-06-23, 13:54
Jag blandar med lite varmare vatten för att det ska lösas upp helt. I kallt vatten blir det mycket skum och smakar inte gott.
Skrev inte Grubben för någon vecka sedan att man inte skulle dricka varmt vatten pga skit som kan finnas i det?
Visserligen så kanske det inte gäller "lite varmare".
Några idér
Apelsinjuice?
Oboy + Mjölk?
tror ni d hade funkat?
Blanda det med kallt vatten och drick? Tyckte det smakade illa i början, men så lång tid tog det inte att vänja sig.
Påverkar det inte effekten av EAAt om man blandar det med juice eller mjölk?
Ondskapelsen
2010-06-23, 16:22
Man vänjer sig alltid :). Men fun light är en vinnare i de mesta. Bla. EAA occh kesella.
rajjan_dammit
2010-06-23, 17:33
Good Lord, man köper såklart den smaksatta, tar några gram extra och blandar i vatten. Slipper man mecka med Fun light, det lär ju bli billigare i längden. Framför allt så behöver man inte ha kortisolframkallande ångest för att dricka skiten :)
Köp en ny burk nu! ;)
koffein_beroende
2010-06-23, 17:45
Funlight, eller drick den som den är några gånger så har du vant dig.
Skrev inte Grubben för någon vecka sedan att man inte skulle dricka varmt vatten pga skit som kan finnas i det?
Visserligen så kanske det inte gäller "lite varmare".
Man bör inte dricka varmvatten direkt från kranen, men man kan ju givetvis värma vatten i kastrull, mikro etc.
Du vänjer dig. De första gångerna jag drack mina naturelldrinkar så fick jag nästan kväljningar men nu tänker jag inte alls på hur det smakar.
Insulinus
2010-06-23, 18:12
Då kommer frågan: Varför i hela fridens namn köper man naturell???? :confused:
Blir betydligt dyrare per portion att smaksätta själv + att det ger massa extrajobb med smaksättningen.
Landström
2010-06-23, 18:24
Blir betydligt dyrare per portion att smaksätta själv + att det ger massa extrajobb med smaksättningen.
För att man då får mer aminosyror för pengarna. Behövs ingen smaksättning.
hertzman
2010-06-23, 18:25
Mer APK i naturell.
mattilainen
2010-06-23, 18:31
varför tog du naturell? Jag kör på brutal berry eller vad den heter och den är fan god
rajjan_dammit
2010-06-23, 18:38
För att man då får mer aminosyror för pengarna. Behövs ingen smaksättning.
Jag säger som Kim Jong Il: LOL!
Då tar man ett par gram extra liksom. Det är ju inte direkt så dyrt att man måste våndas över smaken för att spara några tior. Men gillar man naturell EAA så väljer man såklart naturell. Har man däremot smaklökar som vanliga dödliga köper man smaksatt! ;)
Hejnomax
2010-06-23, 19:47
Man vänjer sig alltid. Tror ingen nånsin ätit en hel burk med något och inte saknat smaken sen:P
Insulinus
2010-06-23, 20:39
Man vänjer sig alltid. Tror ingen nånsin ätit en hel burk med något och inte saknat smaken sen:P
Du har aldrig käkat Gakick va? :D
Landström
2010-06-23, 23:14
Jag säger som Kim Jong Il: LOL!
Då tar man ett par gram extra liksom. Det är ju inte direkt så dyrt att man måste våndas över smaken för att spara några tior. Men gillar man naturell EAA så väljer man såklart naturell. Har man däremot smaklökar som vanliga dödliga köper man smaksatt! ;)
Då kan vi skratta åt varandra eftersom jag skrattar åt dem som inte klarar av att dricka naturell. Smaken bekommer mig inte öht.
Men då är jag oxå uppvuxen på dålig hembränt med jästklumpar som flöt omkring... Men jag bet ihop, för drycken fyllde sitt syfte. :D
rajjan_dammit
2010-06-24, 17:07
Men då är jag oxå uppvuxen på dålig hembränt med jästklumpar som flöt omkring... Men jag bet ihop, för drycken fyllde sitt syfte. :D
Hehe, jag drack bara smaksatt hembränt. FUN Light. :naughty:
Förvisso kan jag hålla med dig, EsaPro åkte ju ner ganska enkelt till slut, men gott var det aldrig. EAA FX med sånadär energidryckssmak är ju faktiskt god.
Köpte naturell eftersom jag blev lite irriterad på klumparna med sötningsmedel i den smaksatta. Min Fun-light tog slut så jag provade i bara vatten idag och visst lite beskt men inget problem direkt. Jämfört med HMB smakar det ju gott.
Skummet på naturell är mer irriterande än smaken i mitt tycke.
Gabriel Forslund
2010-06-24, 20:13
Har själv gjort samma sak, det suger verkligen. Jag körde iaf 1dl funlight, 1-2dl vatten och sedan EAA och ett tuggummi efteråt.
rly?
Varför i hela hissingen köper du inte smaksatt om du nu våndas över smaken på den naturella.
Köpte naturell eftersom jag blev lite irriterad på klumparna med sötningsmedel i den smaksatta. Min Fun-light tog slut så jag provade i bara vatten idag och visst lite beskt men inget problem direkt. Jämfört med HMB smakar det ju gott.
Skummet på naturell är mer irriterande än smaken i mitt tycke.
Allt smakar gått i jämförelse med HMB
Eiselts Trück är en bubblare men jag gillar vad den ger i övrigt.. alltså mer än spykänslorna.
Ondskapelsen
2010-06-25, 08:31
Dricker ni PWO/EAA-drinkar för att det är gott eller för att det hjälper?
There's nothing to it but to do it. Drick :))
Jag lägger inte ner 200-400kr på lite pulver för att det är gott :smash: PWO är skönt att ta innan träning, mig hjälper det iallafall
rajjan_dammit
2010-06-25, 08:53
Finns det två sorter som ger samma effekt, en smakar skit och den andra är nån krona dyrare per dos men smakar gott, är det det ett givet val för mig iaf.
Det är kanske inte så jäkla hardcore, men jag slipper börja passet med spykänslor :)
hertzman
2010-06-25, 10:49
Finns det två sorter som ger samma effekt, en smakar skit och den andra är nån krona dyrare per dos men smakar gott, är det det ett givet val för mig iaf.
Det är kanske inte så jäkla hardcore, men jag slipper börja passet med spykänslor :)
Fast man vänjer sig rätt snabbt. Esapro Grape Tonic hade jag problem med i början, nu tycker jag den smakar riktigt bra. EAA FX Naturell var lite svårdrucken först, nu smakar det inget särskilt.
Ondskapelsen
2010-06-25, 11:34
Fast man vänjer sig rätt snabbt. Esapro Grape Tonic hade jag problem med i början, nu tycker jag den smakar riktigt bra. EAA FX Naturell var lite svårdrucken först, nu smakar det inget särskilt.
+1
Man vänjer sig vid allt efter ett litet tag. Handlar bara om att komma över den äckliga tröskeln :).
FyllSkalle
2010-07-09, 02:19
Håller med.
Har testat många olika tillskott genom åren men inget har fått mig illamående föutom HMB.
Blir faktiskt äcklad bara jag tänker på det.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.