Visa fullständig version : Sket blod
Bert Stare
2010-06-12, 16:16
Var nyss på toan och sket, till min förvåning så upptäckte jag att jag hade skitit en del blod. Blodet hade samma färg som näsblod, så nu vänder jag mig till er internetdoktorer, ställ en diagnos!
Du har problem med ändtarmen, grattis. Gå till farbror doktor.
Wille005
2010-06-12, 16:18
Har du någon gång under det närmaste dygnet haft grovt (ev. inovativt) analsex?
Bert Stare
2010-06-12, 16:20
Ajdå, det lät ju mindre trevligt. Får väl ringa farbror doktor på måndag.
Slartibartfast
2010-06-12, 16:20
Du har högst antagligen hemorrojder. då skiter man blod och slem ibland.
Är blodet svart kan du börja oroa dig.
Bert Stare
2010-06-12, 16:21
Har du någon gång under det närmaste dygnet haft grovt (ev. inovativt) analsex?
Nej det kan jag inte säga att jag har haft, men jag hade en konstig dröm att jag sålde min röv på Malmskillnadsgatan, kanske ligger det något i det du säger.
Wille005
2010-06-12, 16:22
Nej det kan jag inte säga att jag har haft, men jag hade en konstig dröm att jag sålde min röv på Malmskillnadsgatan, kanske ligger det något i det du säger.
Om du följt lost så vet du att whatever happened, happened. :D
shut teh face
2010-06-12, 16:30
Jag sket blod i och med hemorodjer i fan ett halvår, men jag vägra gå till doktorn för analinspektion, och jag överdoserade receptfria mediciner mot hemorojder i 6 månader, men till slut försvann det och jag är frisk : - )
går man till läkaren så blir man inte heller "botad" direkt, man får samma sorts medicin, som kan ta lika länge.. bara att de är lite starkare så du behöver bara använda en kräm.. köp istället alla tre sorter receptfria och blanda så löser det sig
Bert Stare
2010-06-12, 16:31
Ja, jag kan ju inte säga att jag är speciellt sugen att få mitt rövhål inspekterat av någon, så vi får se hur jag gör.
Finns ju några sjysta bakterier som orsakar blod i avföring typ olika e.coli eller shigella.
Men mår du bra i övrigt så är det nog ingen fara. Hemorrojder är sjukt vanligt och försvinner oftast av sig själv om du inte är förstoppad hela tiden.
http://www.1177.se/artikel.asp?CategoryID=31301
Blod i avföringen är en sak jag helt klart hade sökt för. Det kan vara indikationer på en del saker som man helt klart inte vill skjuta på diagnos av.
Jag säger; man up och boka tid för analinspektion!
Wille005
2010-06-12, 16:52
Jag säger; man up och boka tid för analinspektion!
http://jeramedic.files.wordpress.com/2010/01/getty_fitting_latex_gloves.jpg
Bert Stare
2010-06-12, 16:55
Sluta nu grabbar, jag får ju ångest. Mitt rövhål är heligt jag vill inte att någon ska in där och peta.
Var inte en sån jävla mes nu, gå till doktorn.
Gå dit och sluta mesa. Om du inte pallar en analinspektion när du skiter blod så har väl ändå prydheten gått lite väl långt. Jag tvivlar på att något stort och penisformat verktyg kommer att användas.
hård i magen? korvarna kan skrapa sår i rövhålet och det kan börja blöda!
Tråd låst. Skiter man blod ska man fan gå till doktorn.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.