Visa fullständig version : Outlet Gym i Västerås
jimmyboy
2010-06-11, 17:43
Hejsan kära Kolozzeumare!
Jag undrar om det är någon som tränar på Outlet Gym ute på hälla här i stan? Vore kul att få lite mera info om stället från folk som tränar där. Vet att det finns en del trådar om stället här på forumet, men de är ganska gamla och kanske inte stämmer idag. Men det jag undrar är om det fortfarande är så att man kan komma in 24/7 samt om priser och så. Ser att de snart ska skaffa hemsida, men det kan ju dröja och det börjar bli ganska hög tid att byta gym. Finns det någon möjlighet att "testa" träna där, vet ju att andra gym har testveckor/dagar man kan få och så vidare.
En liten sidofråga. Det är ju ett så kallat "byggargym" hur retard skulle man känna sig som relativ nybörjare och ung haha? :em:
Jag tränar där och trivs bra. Jag bytte dit just pga av öppettiderna, vill kunna träna när som helst. Har för mig att ett årskort går på 3200:-, men sen så har dom väldigt bra företags/studentrabatter på typ 1000:- Nu på sommaren har jag sett att det finns typ sommarerbjudanden, billigt. Man kan provträna gratis, inga problem.
Tror inte du skulle känna dig mer "retard" där än något annat gym, det där är ofta en känsla alla nybörjare har oavsett var dem börjar. Ser nybörjare varenda vecka så det är ju inte en ovanlig syn ;)
MangeByggarn
2010-06-11, 18:12
Outlet, vilket namn! ^^
haha trodde det handlade om att nån affär i västerås hade outlet på gymutrustning :D
jimmyboy
2010-06-11, 18:29
Hehe, okej, tack så mycket Adama! Känner att det där med öppettiderna är ett sjukt stort plus. Men jag får ta och testa där :)
Haha, fint namn ja :P och outlet på gymutrustning hade ju inte varit helt fel haha.
Hehe tror att namnet är en kvarleva då det förr hette Nutrition Outlet och sålde kosttillskott + gym. De borde byta namn ja :)
Hemsidan har varit på gång i flera år så räkna inte med att den kommer upp inom en snar framtid.
Det är kanske ett byggargym men det är även väldigt många andra som tränar där så du behöver garanterat inte känna dig obekväm.
Gymmet är 24/7 men inte disken så gå in mellan 10-18 (ren gissning) så borde någon ur personalen stå där och upplysa dig om priser mm.
Dom som jobbar där är iallafall trevliga och sköna snubbar så en provträning borde inte vara något problem
Just ja ett gott råd ska du få. Träna inte efter mörkrets inbrott när det är fullmåne. Såg en man kliva in där efter tolv en kväll som var misstänkt lik en varulv. Ca 1.90 lång. Hårig som satan och grov som ett kassaskåp. Han grymtade lite för sig själv och stirrade argt på alla inne på gymmet, vilket råkade vara endast jag. Som tur var blev jag klar med mitt pass och hann dra innan jag blev uppäten.
jimmyboy
2010-06-12, 09:40
Okej, tack Tobe. Bor ganska nära så kanske promenerar iväg dit eller ringer någon dag och hör mig för.
Du, det låter ju skitfarligt, det ska jag komma ihåg ;)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.