Visa fullständig version : 1 år gammal...
omega 3, gick ut juni 2009. Fritt flytt. Luktar eller ser inte skumma ut. Plus en burk som vart helt oöppnad. Går dessa o bruka?
Såg en annan tråd om detta men då handlade det om veckor. Det här handlar om 13 månader...
WHITEFOLKS
2010-06-09, 23:12
Om de har härsknat så brukar de smaka illa.
bäst före 09/06 haha. Köper nya imorn om de inte går o köra på men läste att fritt flytt va dom bästa kapslarna och de måste man ju köpa på nätet. Vill börja nu! Tog 2 för en stund sen:)
Om de har härsknat så brukar de smaka illa.
Kände ingen smak alls när ja tog dom, skärde upp en o lukta o de luktade normal fisk olja. Men jag undrar mest om effekten av dom har dragits ner. Dom luktar eller verkar inte dåliga.
Smakar oljan bra och slipper du ha en bitter fisksmak i halsen timmen efteråt är oljan bra. Lita på dina sinnen.
Det är de känsliga Omega-3-fettsyrorna som tar stryk och ger dålig smak. Smakar det inget är oljan OK.
Nelson81
2010-06-10, 06:23
ätit gammal härsken omega-3 engång av misstag, fyfan så illa jag mådde sen
internethjälten
2010-06-10, 06:38
omega 3, gick ut juni 2009. Fritt flytt. Luktar eller ser inte skumma ut. Plus en burk som vart helt oöppnad. Går dessa o bruka?
Såg en annan tråd om detta men då handlade det om veckor. Det här handlar om 13 månader...
jag hade slängt den och köpt ny, omega3 är nästan gratis att köpa så ser inte vitsen men att stoppa i sig gammal.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.