Visa fullständig version : Anabolic ZMA v.s V12 Turbo
Godmorgon Kolo!
Jag tänkte lägga en order på någon utav dessa prestationshöjare.
Har någon av er provat någon av dessa? Vilken?
Är det så att dessa pulver också ger upphov till acne som Kreatin och Vassle?
Tack på förhand!
Ashenshugar777
2010-06-09, 10:19
Anabolic zma är ingen prestationshöjare. Det är en Zink magnesium produkt. Har du brist på dom 2 så kommer den göra någonting. Har du inte brist kommer den inte göra någonting.
Anabolic zma är ingen prestationshöjare. Det är en Zink magnesium produkt. Har du brist på dom 2 så kommer den göra någonting. Har du inte brist kommer den inte göra någonting.Okej, tack för svaret.
Vill hitta något som är prestationshöjande samt ger lite pump på gymmet utan att vara rädd för att få en massa kvisslor.
Du har ingen aning om det ens finns något i den vägen?
young_george
2010-06-09, 10:42
Okej, tack för svaret.
Vill hitta något som är prestationshöjande samt ger lite pump på gymmet utan att vara rädd för att få en massa kvisslor.
Du har ingen aning om det ens finns något i den vägen?
Rage, Crack och Superpump är tre exempel.
Sök på PWO
vicarious
2010-06-09, 10:48
Du verkar inte ens ha läst innehållsförteckningarna på dom produkter du funderar på att köpa. :Virro
Läs på lite innan du börjar köpa kosttillskott bara för sakens skull.
Du verkar inte ens ha läst innehållsförteckningarna på dom produkter du funderar på att köpa. :Virro
Läs på lite innan du börjar köpa kosttillskott bara för sakens skull.Jovisst har jag läst. Båda ger ökad prestationsförmåga, samt tryck. V-12 hjälper till att bygga lättare muskelvolym.
Om du inte förstår min frågeställning kanske du ska ta och läsa tråden igen.
Jovisst har jag läst. Båda ger ökad prestationsförmåga, samt tryck. V-12 hjälper till att bygga lättare muskelvolym.
.
nej läs inte reklamtexterna.
läs innehållsförteckningen och se vad ämnena i produkten gör.
v-12 bygger knappast muskelvolym per se utan kan ge lite extra driv i träningen vilket gör att du får större träningseffekt
ZMA gör inte så mycket alls om du inte har brist på zink eller magnesium
Jovisst har jag läst. Båda ger ökad prestationsförmåga, samt tryck. V-12 hjälper till att bygga lättare muskelvolym.
Om du inte förstår min frågeställning kanske du ska ta och läsa tråden igen.Du ska inte tro på vad GG säger, hälften av sakerna de säljer skulle isf klassas som anabola.
Nu har du fått svar både här och på FB ;)
vicarious
2010-06-09, 12:54
Om du inte förstår min frågeställning kanske du ska ta och läsa tråden igen.
*popcorn*
WHITEFOLKS
2010-06-09, 13:02
ZMA och V-12 är olika sorters produkter.
V-12 är en PWO som ev. kan hjälpa dig träna hårdare och därmed få bättre resultat.
ZMA är ett mineral/vitamintillskott som genom att tillföra vissa vitaminer/mineraler påstår sig kunna höja testosteronet och förbättra sömnen bl.a. (dock väldigt tveksamt om det stämmer).
V-12 "fungerar" nog men bara i den aspekten att du kan träna hårdare/längre med det. Det bygger ju inte muskler i sig. ZMA kan väl eventuellt vara motiverat om du har brist på något utav ingredienserna men det är inte så troligt.
macsacre
2010-06-09, 17:04
GG är överpris-butik. PWO köp Juggernaut eller massacra. Har NO shotgun och NO Xplode hemma men inte testat de än då jag har juggernaut kvar så kan inte rekomendera de än.
När de gäller PWO köper jag alltid olika då jag vill testa alla som går att köpa för under 400kr
hejhopp79
2010-06-09, 18:27
Anabolic zma är ingen prestationshöjare. Det är en Zink magnesium produkt. Har du brist på dom 2 så kommer den göra någonting. Har du inte brist kommer den inte göra någonting.
Varför ska folk alltid vara så svart/vitt-kategoriska?
Många upplever t ex att de sover som en stock av ZMA-supplementering, oavsett vad de äter annars. Kallar du det att tillskottet inte gör någonting? Sömn är som bekant väldigt viktigt för bra resultat i gymmet och återhämtning.
macsacre
2010-06-09, 20:33
Varför ska folk alltid vara så svart/vitt-kategoriska?
Många upplever t ex att de sover som en stock av ZMA-supplementering, oavsett vad de äter annars. Kallar du det att tillskottet inte gör någonting? Sömn är som bekant väldigt viktigt för bra resultat i gymmet och återhämtning.
AGREE! Jag sov bättre när jag tog det.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.