Visa fullständig version : Hur många kilon kan jag ha kvar?
Första lyckade deffen på flera år ska väl snart vara i hamn, gått från 104kg till nuvarande 77kg sedan start (1dec) på 180cm. Jag gissar att de är runt 5-6kilon till innan man får en hyfsat hård look, men skulle uppskatta en andra åsikt från någon med erfarenhet :)
http://img191.imageshack.us/img191/378/61407759.png
svennebanan
2010-06-01, 11:07
Beror ju på vad man menar med hård, men du är fortfarande rätt pluffsig så 10 kg säger jag.
Ja, alltså inte tävlingshård, utan mer stranden -10 hård om man nu ska uttrycka sig så.. 10kg, ja kanske låter rimligt.
10 kg som ovanstående, om du vill bli "hård" :)
Bra jobbat att tappa 27 kg!
Över 5kg i alla fall. Ser ju dock helt okej ut redan nu. :) Men för att få den form jag tror du är ute efter behöver du nog tappa mellan 5-10kg
Bra jobbat att tappa 27 kg!
Tack :) tappat 37cm runt midjan, låter crazy såhär efteråt, men fet var man.
Över 5kg i alla fall. Ser ju dock helt okej ut redan nu. :) Men för att få den form jag tror du är ute efter behöver du nog tappa mellan 5-10kg
Ja 5kg + låter som man skulle behöva tappa för någorlunda hårdhet, aldrig varit nere på dessa nivåer innan så jag har inget hum alls vad som gäller.
som ovan 5-10kg :) , grymt bra jobbat , har du någon"förebild" man kan få se så man kan se skillnaderna från 104kg ?
Joe Hardgainer
2010-06-01, 14:41
minst 10 pannor innan vi snackar hårdhet. Men det klarar du !!
som ovan 5-10kg :) , grymt bra jobbat , har du någon"förebild" man kan få se så man kan se skillnaderna från 104kg ?
Tack :)
Hittar ingen bild från när jag vägde som max, men här är en där jag ligger runt 98-100kg har jag för mig.
http://img155.imageshack.us/img155/200/namnlsv.pnghttp://img404.imageshack.us/img404/2929/namnlssu.png
tigerofsweden
2010-06-01, 15:25
Jävligt bra jobbat, inte alla som hade fixat de! Jag gissar också på 10kg!
jävligt bra jobbat, inte alla som hade fixat de! Jag gissar också på 10kg!
+1
Tja!
Du och jag ligger nog på samma form som det ser ut, och jag har 10kg kvar till min målvikt!
Dock tror jag att jag kan ha nåt kilo mer fläsk än vad du har.
Bra kämpat och fortsätt kämpa på, det är bara juni än och sommaren är ju ganska lång :)
mvh
Jävligt bra jobbat, inte alla som hade fixat de! Jag gissar också på 10kg!
Tackar, uppmuntrande att höra :)
Flyttar utomlands i början på Augusti och ska börja på college i USA, tänkte komma i form tills dess så gott det går. 10 veckor kvar, kan väl lyckas skala av i alla fall 6-7 kilon tills dess.
10kg låter överdrivet, jag chansar på typ 5kg.
hejhopp79
2010-06-01, 20:22
5-6 kilo låter rimligt. Ditt mesta fett sitter runt höfterna, tuttarna och magen är på god väg till definition.
10kg låter överdrivet, jag chansar på typ 5kg.
Det beror som sagt alldeles på hur hård han vill bli, är ju rätt vanligt att man underskattar hur mycket man bör går ner för att bli hård, och vill han bli så hård som är mitt ideal så är det nog minst 10kg som gäller
pectoralis
2010-06-03, 12:07
Snyggt jobbat!!!
Det beror som sagt alldeles på hur hård han vill bli, är ju rätt vanligt att man underskattar hur mycket man bör går ner för att bli hård, och vill han bli så hård som är mitt ideal så är det nog minst 10kg som gäller
Ja han blir ju nästan underviktig ifall han skall bli hård.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.