Visa fullständig version : Rage extreme
Jag tog min första Rage extreme idag. Jag blandade (25g). När börjar man märka av effekten av produkten? alla säger att man få "stickningar" i huden och man blir "taggad" av den, det märks väl inte första gången eller? Tog det 30 min innan träningen och precis före träningen amino rush. Det enda jag kände jätte lite innan jag började träna var att det började i händerna lite, knappt så att man kände det.
Kände i alla fall ingenting och orkade jävligt lite idag mot vad jag brukar :smash:
men det är inte rages fel :) kom hem klockan halv 3 igår och sen skola efter så var trött och seg dag, men när brukar effekten märkas? efter en vecka?
Stickningarna och rushen märks tydligast de första gångerna. Hade du måhända ätit tätt inpå?
Fel del av forumet, kosttillskott har en egen avdelning.
chrilledude
2010-05-28, 17:24
Tom mage, ta maxdos. :)
(Eller överdosera, fnizz)
Stickningarna och rushen märks tydligast de första gångerna. Hade du måhända ätit tätt inpå?
Fel del av forumet, kosttillskott har en egen avdelning.
Oj. hur kunde jag skriva här :smash:
Åt middag klockan 12 och tränade vid 3 -->
tog jag för lite mängd kanske? tog skopan från amino rush som är 15 gram. Så jag tog en och en halv skopa så de blev typ 22-23 gram med 3 dl vatten.
Kan det vara för jag va så typ, seg idag?
Gabriel Forslund
2010-05-28, 17:47
Tror dock inte att du får sämre effekt av produkten enbart för att du inte känner av dessa "stickningar". Så slappna av och kör på bara.
Köp beta-alanin och drick 8g på en gång på helt tom mage :D
Ungefär efter 20min börjar jag känna av det lite grann när jag tog rage x2 på tom mage förut.. Men är det inte så att extreme skulle ge mindre stickningar?
För mig känns det mest första gången jag testar en ny PWO, samma med rage.
Får också stickningar, riktigt najs faktiskt. så blir man väldigt pigg :)
Ibland känner jag efter 10 min, ibland efter 30, olika många gånger.
Jag har den där vanliga rage och den kan jag inte använda längre då jag inte orkar med stickningarna. Det sticker och kliar över hela kroppen så man håller på att bli galen!
Jag har provat Rage-Limited (ska vara ungefär samma som extreme?) och ärligt talat känns det inte så märkvärdigt. Tröttheten försvinner på en 20 min~ kan komma småstickningar i fingrar etc. Men den gör sitt jobb, pumpen finns där och du orkar mer.
Revolutions Crack som jag också har ätit där kan vi snacka stim. Känner mig påverkad av den när jag på till gymmet, man är helt 100% fokuserad och i sin egen värld.
Jag kan stå och lyfta skrot i 1½h och inte vara märkbart trött när jag går därifrån.
Stickningarna på maxdos här är påtagliga, känns som man vill krypa ur sitt eget skinn. Pumpet däremot är inte så märkbart med denna, utan det är ren stim för mig.
För övrigt svarar alla olika, och har olika tolerans så prova dig fram tills det känns bra :)
Körde mitt andra pass med rage idag. Tränade 2h efter frukost då jag provade utan mat i magen. Blandade mer denna gången runt 28g. jo visst. Stickningarna började komma i fingrarna igen och kände väldigt lite att de började på sticka på armarna också när jag slappnade av bara. Jag kände mig inte precis mer taggad än vanligt, känner mig kanske lite mer sugen att träna pga att jag provar rage.. ananrs inget märkvärdigt. kändes precis som kom lite mer stickningar idag än mot igår? ökar de varje gång?
Tycker att man ska känna stickningarna :) vill ju känna att man tar rage? :)
WHITEFOLKS
2010-05-29, 16:56
Använder du en våg för att få rätt mängd eller baserar du det på en skopa/mängd från en annan produkt?
Det du skriver i första posten föreslår att du skulle använda en skopa från amino rush och även basera vikten på amino rush.
Använder du en våg för att få rätt mängd eller baserar du det på en skopa/mängd från en annan produkt?
Det du skriver i första posten föreslår att du skulle använda en skopa från amino rush och även basera vikten på amino rush.
ja jag använde skopa från amino rush och tänkte de va ungefär samma vikt på produkterna.. visste inte att man inte fick skopa med rage. Så det blir inte i genomsnitt samma sak? är amino rush finare pulver eller?
Har ingen våg, får försöka fixa en till måndag men jag känner lite stickningar men bara i händerna typ innan jag börjar träna. :confused:
ja jag använde skopa från amino rush och tänkte de va ungefär samma vikt på produkterna.. visste inte att man inte fick skopa med rage. Så det blir inte i genomsnitt samma sak? är amino rush finare pulver eller?
Har ingen våg, får försöka fixa en till måndag men jag känner lite stickningar men bara i händerna typ innan jag börjar träna. :confused:
Det behöver ju inte ge stickningar för att det ska ge något. Sedan har jag för mig att dom valde ta bort lite av stickningarna till rage extreme? Alltså mindre utav beta-alanin, som ger stickningarna?
Det behöver ju inte ge stickningar för att det ska ge något. Sedan har jag för mig att dom valde ta bort lite av stickningarna till rage extreme? Alltså mindre utav beta-alanin, som ger stickningarna?
Jag vet faktiskt inte det här med stickningarna, om det ska vara mindre i extreme. Men just jag tycker att man skulle blivit mer taggad med alla stickningarna så varför ska de ta bort dom? detta är första gången jag prova en av rage produkterna så jag har ingen aning hur de ska vara *grr*
exakt
stickningarna är egentligen en bieffekt
fast de är rätt taggande i sig :naughty:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.