handdator

Visa fullständig version : Nattjobb vs bränna fett!

Snatch
2010-05-27, 17:52
Tja!

Skall jobba natt en tid nu. Brukar göra det ibland och funderar på träningen. Oftast tränar jag tidigt på kvällen när jag kliver upp. Hur är det med träning i förbrännande syfte då? Jag jobbar från 22:30 till 09:00 på morgon. Oftast lägger jag mig omgående, kliver upp och äter middag runt 17. Vilar/kaffe en stund och går ned och tränar runt 19. Vad sägs om det? Hur är det med förbränningen då? Eller är det bara att överanalyser? Energi in vs energi ut? Vore det bättre på morgonen då jag slutar? Men då har jag ätit frukost runt 07:00...

Nils.R
2010-05-27, 18:01
Jag personligen anser att du "ska" träna då du själv vill, då det känns bäst för dig.
Vilken tid som är opti osv nja... det känns som att överanalysera tycker jag.

Jaman_
2010-05-27, 23:00
Tjo! Jag jobbar ständig natt, jag brukar göra som du gör. Jag vaknar, äter lite för att sedan gå till gymmet. Det har fungerat bra för mig under min deff iaf.

Lycka till!

Snatch
2010-05-28, 14:14
Tack för feedback! Anade "överanalysering", vill gärna bli så ibland.. Men jag kör på som jag brukar. Trevlig Helg!

Tjo! Jag jobbar ständig natt, jag brukar göra som du gör. Jag vaknar, äter lite för att sedan gå till gymmet. Det har fungerat bra för mig under min deff iaf.

Lycka till!

Åsberg
2010-05-28, 17:08
Som sagt, tänk på kalorierna och träna när det känns bra så kommer det funka skitbra.
Lycka till med deffen!