Visa fullständig version : Slipknots basist Paul Gray död! RIP
_slipknot1_
2010-05-24, 23:22
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=140601
Oerhört tragisk, lär röra sig om en överdos.
Nitrometan
2010-05-25, 06:52
Vila i frid.
Slipknot lär inte bli detsamma utan Paul Gray på basen.
Nitrometan
2010-05-25, 06:53
Den tråden lär dö snabbt.
Bara den får vila i frid...
fiskebulle
2010-05-25, 07:37
Fan vad trist. Lyssnade sjukt mycket på Slipknot på högstadiet, tyvärr har de (enligt mig) gått ner sig lite med de senaste 2 plattorna. Oh well.
Paul Gray kommer att vara saknad.
panzerpig
2010-05-25, 14:47
tråkigt...
Han är väl en av de tre (sista?) originalmedlemmarna?
Hoppas inte det här påverkar bandets vilja att fortsätta. :/
Inge Enveten
2010-05-25, 16:33
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=140601
Oerhört tragisk, lär röra sig om en överdos.
Orkar inte starta en enorm diskussion men jag måste få sagt att jag inte förstår hur det är tragiskt när det rör sig om ett dödsfall orsakat av någons vilja att missbruka olagliga preparat
Orkar inte starta en enorm diskussion men jag måste få sagt att jag inte förstår hur det är tragiskt när det rör sig om ett dödsfall orsakat av någons vilja att missbruka olagliga preparat
Ändå bjuder du upp till en.
Säger som Tricce, varför ens skriva i tråden om du nu inte vill "starta en enorm diskussion", du har ju uppenbarligen åsikter som inte går att hejda i skrift.
Sen kan man ju diskutera ämnet som din åsikt berör och då tycker jag givetvis att det är själviskt att missbruka droger och därmed också sitt liv, men det går inte att komma undan att han är en känd musiker som är en stor del av bandet Slipknot, och som också då berör bandets framtid.
David Brent
2010-05-25, 17:23
Om man läser texten i länken som finns i inlägget du citerade verkade det ju inte som att han direkt ville bruka droger. I alla fall fick jag den uppfattningen.
Hörde det på radion förut idag...... blev ett stort sadface *cry*
Hatar slipknot, vet inte vem deras basist är.
David Brent
2010-05-25, 19:10
Hatar slipknot, vet inte vem deras basist är.
Men ändå kändes det nödvändigt att skriva i tråden?
stockholm
2010-05-25, 19:24
tråckigt som fan, gilade slipknot
Alltid trist när någon försvinner sådär. Oavsett om det rör sig om en känd person eller inte. Jag är dock verkligen emot drogbruket men trist är det ändå.
RIP
Men ändå kändes det nödvändigt att skriva i tråden?
Aa för det är så jävla häftigt, riktigt alfahanebeteende det där.
Inte det du skrev alltså, utan personen som du ifrågasatte :)
Tompisch
2010-05-25, 20:58
Rip!
Får hoppas på att dem inte lägger ner..
spoonchest
2010-05-26, 02:57
Han är väl en av de tre (sista?) originalmedlemmarna?
Hoppas inte det här påverkar bandets vilja att fortsätta. :/
Jag tror faktiskt det, tyvarr.
De flesta manniskors dodsfall beror pa just "den manskliga faktorn" men det blir da fan inte mindre tragiskt nar folk dor pa grund av klantighet.
Sedan ar det inte faststallt att han dog av droger, polisen verkade ha antiagit detta da han akt dit for innehav forut.
spoonchest
2010-05-26, 03:00
Det ar inget nytt beteende ifran det hallet.
Det tragiska ligger i att en ung begåvad(?) person dog. Det går lixom inte att ifrågasätta den biten.
Om man använder knark så får man kalkylera med risken för överdoser.
Tragiskt att man väljer att hamna där, rip
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.