handdator

Visa fullständig version : Nytt Call of Duty

Brickhead
2010-05-17, 19:59
http://www.callofduty.com/blackops/

Jäklar vad dom öser på med spel, jag som trodde dom slutade göra spel.

vad tror ni om det här då? Flopp eller succe? Själv tror jag på stor flopp, större än World at war.

Ape3
2010-05-17, 20:04
Succé

Azt3k3n
2010-05-17, 20:05
Tror det kommer bli en succé!

Kek
2010-05-17, 20:06
Fastnade inte riktigt för förra cod, eller några andra för den delen men man vet ju aldrig :) Kanske om de härmar battlefield lite så.

Buck
2010-05-17, 20:07
Skulle inte förvåna mig om det blir som med MW2, halvfärdig produkt som folk ändå köper och spelar för namnet.

Men man kan ju hoppas, om inte annat kanske det får en bra singleplayer-del (som MW2 hade imo).

Själv har jag större förhoppningar på att Medal of Honor-gänget kommer lyckas med sitt nya "moderna" spel.

0OojC8sUEwI

Kek
2010-05-17, 20:21
Skulle inte förvåna mig om det blir som med MW2, halvfärdig produkt som folk ändå köper och spelar för namnet.

Men man kan ju hoppas, om inte annat kanske det får en bra singleplayer-del (som MW2 hade imo).

Själv har jag större förhoppningar på att Medal of Honor-gänget kommer lyckas med sitt nya "moderna" spel.

0OojC8sUEwI

Vad hände med de klassiska WWII och vietnamspelen? Tyckte de levererade ganska bra.

snej
2010-05-17, 20:27

0OojC8sUEwI

Satan i gatan vad Medal of honour såg grymt snyggt ut! Nu längtar jag till hösten :D Det kommer väl till ps3 hoppas jag!

Buck
2010-05-17, 20:38
Vad hände med de klassiska WWII och vietnamspelen? Tyckte de levererade ganska bra.

Vet ej, de kanske har lagt allt sådant på hyllan för tillfället. Jag personligen och säkerligen många fler tycker dock att det är intressantare med nutid, så MoH-gänget kände väl sig manade att testa.

Kek
2010-05-17, 20:53
Vet ej, de kanske har lagt allt sådant på hyllan för tillfället. Jag personligen och säkerligen många fler tycker dock att det är intressantare med nutid, så MoH-gänget kände väl sig manade att testa.

Mjo är ju kul med lite nya häftiga vapen och så men saknar ändå känslan lite från battlefield och de första moh-spelen.

David Brent
2010-05-17, 20:56

Det är väl inte Infinity Ward som gör det denna gången.

Buck
2010-05-17, 21:00
Mjo är ju kul med lite nya häftiga vapen och så men saknar ändå känslan lite från battlefield och de första moh-spelen.

En intressant detalj är att DICE (de som gjort Battlefield-spelen osv) ska göra multiplayerdelen av nya MoH. Om det är en bra eller dålig detalj återstår att se.

Nä det är Treyarch, men vad det har för betydelse är svårt att säga :P
(De som gjorde trean och World at war om jag har förstått det rätt.)

Flopp eller succe? Själv tror jag på stor flopp, större än World at war.

Brickhead
2010-05-17, 21:17
Fastnade inte riktigt för förra cod, eller några andra för den delen men man vet ju aldrig :) Kanske om de härmar battlefield lite så.

Ja, jag hoppas på att dom kommer göra lite mer likt battlefield den här gången, stora banor, tanks mm.

Kommer det göra något skillnad tro? Det kan väl göra spelet helt annorlunda

Timme
2010-05-17, 22:03
Älskar MW 1 och 2 så detta blir nog riktigt nice det med!

Sagzy
2010-05-17, 22:32

tror det är Treyarch tur att göra COD

Snobbe
2010-05-17, 23:10
Om ni inte märkt det så sitter infinity ward atm o stämmer sönder activision så det lär ta ett tag innan infinity ward gör ett nytt cod för activision. Och ja alla treyarch COD suger ju så.

eriksvensson
2010-05-17, 23:21
En intressant detalj är att DICE (de som gjort Battlefield-spelen osv) ska göra multiplayerdelen av nya MoH. Om det är en bra eller dålig detalj återstår att se.

Nä det är Treyarch, men vad det har för betydelse är svårt att säga :P
(De som gjorde trean och World at war om jag har förstått det rätt.)

Stämmer bra att vi gör MP, it will kick ass. :hbang:

Tyckte själv att WaW var ett av dom bättre COD-spelen, helt klart min favorit. Väntar spänt på Treyarchs nästa spel.

Erik

Snobbe
2010-05-17, 23:28
waw var riktigt dåligt pinsamt dåligt tom. Dom lyckades inte ens göra så ljudet funka bra... stog man på en träveranda med tak o någon stog 2m ifrån utanför o sköt så lär det som att skotten sköts bakom en betongvägg på typ 4m.

tsp
2010-05-17, 23:39
Verkar som att det blir till att investera i lite uppgraderingar till hösten åt älsklingen. :)

pojken
2010-05-18, 00:50
Flopp!
Väntar med spänning på Infinity Wards nästa..

pojken
2010-05-18, 00:53
Hahah xD
A5tRNs2X5Q4

Timme
2010-05-18, 01:01
Flopp!
Väntar med spänning på Infinity Wards nästa..

nej du! Det kommer bli fett! Såg du inte alla explosioner? Pang!

pojken
2010-05-18, 01:04
nej du! Det kommer bli fett! Såg du inte alla explosioner? Pang!

Waw hade freakin eldkastare, men det sög ändå.

Buck
2010-05-18, 01:18
nej du! Det kommer bli fett!

Får hoppas på det, men med tanke på hur ofattbart mycket snase multiplayerdelen av MW2 (PC) suger så vettefan om jag tror på dem heller. *mini