Visa fullständig version : Har du skrivit full på kolo?
Ja, som topic... har du fylleskrivit ngt? Nöjd el onöjd dagen efter? *popcorn*
Länka gärna! :thumbup:
Tror jag har, men typ i Babbla tråden och ngt förvirrat pm, så då räknas det inte va.. :em: Startade min journal full, men dricker sällan.
(Naturligtvis uppmuntrar jag icke till fylleskrift, är bara nyfiken ;))
Jag har skrivit lite progg-texter i babbla-tråden när jag vart full.
Tror endel personer fått märkliga PM också :D
spoonchest
2010-05-07, 21:54
Fylletrådar gillas!
tntballe
2010-05-07, 21:55
ja
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=2395488&postcount=621
Jepp. Kalsarikännit och kolo does not mix.
Pudzianovski
2010-05-07, 21:57
Jag tror inte det. Kanske med 2-3 öl i kroppen men inte speciellt full. Kommer inte ihåg faktiskt.
Ja, men det har nog gått under radarn.
Albatross
2010-05-07, 22:05
Jag är full nu, men vad spelar det för roll? Man är ju samma person för det.
Nordenator
2010-05-07, 22:13
Jajebox. Däremot så beror frekvensen på definition av fylla. Karateskrift har säkert skett, men i regel så dricker jag sällan mer än 1-5 öl på en kväll, så det är inte direkt som om man hittar på speciellt mycket fanskap man inte skulle gjort nykter i alla fall då (som jag minns?).
Ja, det har hänt men jag tror inte att det märktes. Däremot minns jag när jag spelade onlinespel och pratade i ventrilo duktigt tankad. De spelade in mig så jag fick höra det dagen efter, hade både sjungit och gjort imitationer tydligen. Riktigt skojigt att höra, märkligt att man aldrig låter riktigt så bra som man tror när man fyllesjunger. Dessutom var det mest jänkare vakna så dags så allt var på bruten engelska...
Jag är full nu, men vad spelar det för roll? Man är ju samma person för det.
Vet att jag, iaf i mail, kan slarva med stavningen, kanske bjuder på mer av sig själv och har lite extended humor. Tänker att "personen känner mig, fattar vad jag menar även om inte alla tangenter hamnar rätt" - men stavfel etc är nog mest en kombination av trötthet och fylla och att man inte bryr sig. Snackar fylla på 3-4 öl eller en knapp flaska cider, pallar inte mer men räknar mig ändå som full då.
* "Full" i den här tråden är alltså när man är samma person, men lite "mer"; lite drygare, känner sig roligare/miserablare/klokare/whatever än man eg är. Hur mkt dricka som gick åt till det kvittar.
* "Full" i den här tråden är alltså när man är samma person, men lite "mer"; lite drygare, känner sig roligare/miserablare/klokare/whatever än man eg är. Hur mkt dricka som gick åt till det kvittar.
Och när man har passerat det stadiet och ens alternativa personlighet, Britt Erik, tar överhanden, räknas det fortfarande då?
Och när man har passerat det stadiet och ens alternativa personlighet, Britt Erik, tar överhanden, räknas det fortfarande då?
Jepp, jag skrev bara när den startade...:) (Ren nyfikenhet: är Britt Erik tvåkönad? Eller från utlandet? *popcorn*)
chrilledude
2010-05-07, 22:37
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=4334289&postcount=241
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=4334298&postcount=242
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=4334331&postcount=243
Do the math..
Scratch89
2010-05-07, 22:55
Det har hänt. :D
Fast jag skriver väldigt bra för att vara apfull.
Ja, jag har kommit fram till att min fyllepersonlighet är exhibitionistisk och en slampa.:D Det framkommer som tur är inte så bra i skrift även fast jag skriver dyngrak.
Japp men ingen har kunnat förstått vad jag sagt ändå :) Lite synd faktiskt för jag är som bäst bortom 2.0 :D
haha nej, har faktiskt aldrig hänt, hade inte ens tänkt tanken föräns nu =)
Jepp, jag skrev bara när den startade...:) (Ren nyfikenhet: är Britt Erik tvåkönad? Eller från utlandet? *popcorn*)
Ingen aning faktiskt eftersom jag inte är Britt Erik. Tyvärr, det kunde ju ha varit roligt! Jag spekulerade alltså mest bara. Detta är Britt Erik:
JGYIUylxB6Y
Jag är kanske för trist för att ha en alternativ personlighet. Eller visserligen så hävdar min brors svägerska att jag pratat någonting som liknade finska med henne en gång på fyllan, så jag kanske har en finne som alternativ personlighet ändå. Men nej, det är nog bara ont förtal från hennes sida. Ja, så måste det vara, jag minns det inte så alltså har det ju inte hänt, eller hur var det nu igen?
Bara något enstaka inlägg i min journal. Inget särskilt.
Ja, mindre kul efteråt!
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=145948
shadowfire
2010-05-08, 00:36
Jupp, var precis dyngfull o flameade yankeee typ 2006 eller om det var 2007... drog på mig någon varning o lite annat gott. Sedan dess har jag knappt varit full i huvudtaget.
Ja! Mindre kul efteråt. Det händer för ofta.
Ett inlägg fick mig att skämmas så hårt att jag inte loggade in förrän 4 dagar senare. Det finns kvar kan jag tänka mig. Bah... folk får helt enkelt ha förståelse.
japp, men bara trevligt tramsande och lollande, lite skönt salongis sådär :P
Kanske skulle man vänta med att föra in träningspasset på dan om man vet att man ska dricka på kvällen, bara för att få lite extra krydda i inlägget.. :D
Jag tror inte jag skulle kunna skriva nåt dumt på fyllan, är alldeles för eftertänksam och har förnuftet i behåll oavsett hur packade jag blir. (Fast jag blir inte packad nowadays, jag är för lat för att orka va bakis.. :D)
Det har hänt. :D
Fast jag skriver väldigt bra för att vara apfull.Jag med.
Jag är full nu, zup koloo?
Tigerkotten
2010-05-08, 04:00
true that! wzap! trööööööööööttt, måste orka ta ut linserna gahhhhhhhhh.
Wille005
2010-05-08, 04:03
Har väl hänt, brukar dock inte låta nån skillnad när det gäller särgrodor som mig. :D
young_george
2010-05-08, 07:12
Nej, dom gångerna jag dricker har jag andra prioriteringar. Som att slåss och jaga kjoltyg!
ARMSTARK
2010-05-08, 08:49
Haha, jodå, som tur är har jag ungefär samma åsikter när jag är full som nykter. Man kanske uttrycker sig lite annorlunda. ;)
Hörreru! De ska ru bara skita i, UpfFattat?
Jadå. Det kan jag bjuda på.
Har inte varit så farligt heller tror jag... Raggade på Mela tror jag, det var väl allt :D
Tror det blivit mer uppståndelse till andra saker jag gjort på Kolo :)
Kebab-Arne
2010-05-08, 10:14
Har hänt, inte många gånger dock. Bara skrivit en grej som jag inte alls kommer ihåg hur jag tänkte när jag skrev det då det var totalt osammanhängande.
Tja, två trådar har jag startat full. :em:
rickardptrsn
2010-05-08, 11:03
Nej, dom gångerna jag dricker har jag andra prioriteringar. Som att slåss och jaga kjoltyg!
haha :thumbup:
Wille005
2010-05-08, 11:14
full
sådär, nu har jag
full
sådär, nu har jag
*slap*
internethjälten
2010-05-08, 11:41
kolhydratsladdade en gång och blev full.. skrev något inlägg då vill jag minnas.
von huff
2010-05-08, 12:49
Jo och varför skämmas när man är anonym.
Ingen aning faktiskt eftersom jag inte är Britt Erik. Tyvärr, det kunde ju ha varit roligt! Jag spekulerade alltså mest bara. Detta är Britt Erik:
JGYIUylxB6Y
Jag är kanske för trist för att ha en alternativ personlighet. Eller visserligen så hävdar min brors svägerska att jag pratat någonting som liknade finska med henne en gång på fyllan, så jag kanske har en finne som alternativ personlighet ändå. Men nej, det är nog bara ont förtal från hennes sida. Ja, så måste det vara, jag minns det inte så alltså har det ju inte hänt, eller hur var det nu igen?Commonly misheard lyrics:
* Hela vägen flam
* Skalman han är klö
* Konungen är stulen
Jadå. Det kan jag bjuda på.
Har inte varit så farligt heller tror jag... Raggade på Mela tror jag, det var väl allt :D
Tror det blivit mer uppståndelse till andra saker jag gjort på Kolo :)Haha, ja, vill minnas att Scratch89 blev rätt förgrymmad då.
Wille005
2010-05-08, 23:17
nu skriver jag full på kolo haha ;:DDDDDDD
nu skriver jag full på kolo haha ;:DDDDDDD
http://i570.photobucket.com/albums/ss146/MetroidBob/super-cool-story-bro.png
Njeeeh! HEhehehe :)
edit: gnat ossv :)
Wille005
2010-05-09, 09:15
Nu är jag nykter dock, äre fusk då?
är inte inget men en jordnöt
Jag tror att ungefär 5% av mina inlägg är skrivna i nyktert tillstånd, resten minns jag inte. Hårdrock 4 life
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.