Visa fullständig version : Nightmare on Elm Street - Remake - Premiär idag
MangeByggarn
2010-05-07, 13:39
Kanon eller kalkon?
Ska själv se den ikväll!!!
Enligt
http://thatguywiththeglasses.com/videolinks/teamt/bj/bcmr/21203-a-nightmare-on-elm-street-2010
Kanon
Enligt
http://thatguywiththeglasses.com/bt/aj/ajsreview/21099-nightmare-on-elm-st
Kalkon
Berätta vad du tycker sen. Jag ska på bio imorgon men vet inte alls vad jag vill se.
MangeByggarn
2010-05-07, 14:07
Berätta vad du tycker sen. Jag ska på bio imorgon men vet inte alls vad jag vill se.
sure!
Den verkar så jävla värdelös. varför göra en remake på en film som redan är suverän? Det är ju fan inte ens samma skådespelare som leker Freddy. Grundligt besviken.
Den verkar så jävla värdelös. varför göra en remake på en film som redan är suverän? Det är ju fan inte ens samma skådespelare som leker Freddy. Grundligt besviken.
feEt cOolT med nya bättre effekter, 3D och sånt skojs. Är väl bra att de gör remake på vissa filmer så man inte glömmer bort dem. När min generation blivit gamla och gråa kommer ju folk skratta åt oss om vi rekomenderar en film från 1900-talet :Virro
feEt cOolT med nya bättre effekter, 3D och sånt skojs. Är väl bra att de gör remake på vissa filmer så man inte glömmer bort dem. När min generation blivit gamla och gråa kommer ju folk skratta åt oss om vi rekomenderar en film från 1900-talet :Virro
Bah, nej, jag köper inte det!
Den dagen det kommer en remake på Gudfadern, Cassablanca och dylika klassiker blir jag förbannad. Reboots på klassiska popcorn-flicks har jag inget emot då dom i vissa fall blivit bättre (Batman är ett perfekt exempel).
Om mina syskons barn och barnbarn inte ser originalen innan remakes/reboots så får dom smaka käppen.
Scratch89
2010-05-07, 17:50
Det är ju Rorschach som är med! Det kan blir hur grymt som helst.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.