Visa fullständig version : Deff-upplägg
hejhopp79
2010-05-03, 21:57
Hej!
Tänkte bara få lite snabba kommentarer på mitt deff-upplägg. Körde alltför splittat tidigare känner jag och tänkte bunta ihop lite fler muskelgrupper. Here goes:
Måndag: Bröst, axlar, triceps
Tisdag: HIIT + mage
Onsdag: Rygg, Biceps
Torsdag: HIIT + mage
Fredag: Ben + några set rygg och något som släpar. Lite mer helkroppspass här alltså
Lör-Sön: Vila
Ligger på mellan 4-10 reps beroende på övning och typ 6-12 set per muskelgrupp. Vad tycks?
hejhopp79
2010-05-04, 16:33
Haha, ingen som har en kommentar? Behövs inga långa haranger
puppztah
2010-05-04, 21:23
skulle inte kalla det dära ett deffupplägg. träningschema skulle jag nog säga. lite kostinfo skulle vara bra
chrilledude
2010-05-04, 22:53
skulle inte kalla det dära ett deffupplägg. träningschema skulle jag nog säga. lite kostinfo skulle vara bra
+1
Och borde du inte lägga tråden i deff istället för vikter och kondition?
Skriv gärna upp övningarna också.
hejhopp79
2010-05-04, 22:55
Ah jo, träningsupplägg it is. Kosten har jag koll på
Malmberg
2010-05-05, 00:28
Skulle inte kalla det för träningschema. uppdelning av muskelgrupper får jag det till :D
Hej!
Tänkte bara få lite snabba kommentarer på mitt deff-upplägg. Körde alltför splittat tidigare känner jag och tänkte bunta ihop lite fler muskelgrupper. Here goes:
Måndag: Bröst, axlar, triceps
Tisdag: HIIT + mage
Onsdag: Rygg, Biceps
Torsdag: HIIT + mage
Fredag: Ben + några set rygg och något som släpar. Lite mer helkroppspass här alltså
Lör-Sön: Vila
Ligger på mellan 4-10 reps beroende på övning och typ 6-12 set per muskelgrupp. Vad tycks?
Beror ju på vilka övningar du kör. Kör du tex marklyft för rygg ser det väldigt konstigt ut.
Själv hade jag bytt plats på onsdag och torsdag även tagit bort mage ifrån intervall passen och kört den tillsammans med antingen rygg eller benen beroende på vilka övningar du kör då.
Sen är det ju lite svårt att svara utan att veta vad du är ute efter? Kör du intervall för att bli snabbare för tex fotboll eller för att bränna kalorier till din bb tvättbräda?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.