Visa fullständig version : Vi som skall kolla på Cortegen
Yo vilka skall och kolla på Cortegen? Känner mig lite övergiven nämligen och hakar gärna på något glatt gäng.
Jens.Andersson
2010-04-30, 12:38
Första gången eller? Känns som om man bara kollar på cortegen en gång :)
Blir nog 11:e om jag räknar rätt. Är ganska soft tycker jag.
Jag skall till Liseberg och hoppa, så jag vet inte om jag hinner tills dess.
Tid & plats?
Jag skall till Liseberg och hoppa, så jag vet inte om jag hinner tills dess.
Tid & plats?
Tänkte plocka dem vid start när de svänger ut från chalmers tvärgata, vid starttid dvs 18.15.
Nitrometan
2010-04-30, 13:08
Hoppa?
Tänkte plocka dem vid start när de svänger ut från chalmers tvärgata, vid starttid dvs 18.15.
Hm. Får se.
Hoppa?
Följande:
* http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=3830262&postcount=344
* http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=3828244&postcount=340
Schyssta vagnar.
Michael J du blev recyklad.:D
Vädret suger pung så jag är hemma och super.
Vem återvann mig? Hurvarnär?
Michael Jackson that is. Hehehe Där blev du nyfiken va?!
Scratch89
2010-05-01, 00:07
Kortegen är ju värdelöst. Det är precis som gymnasiet, fast nu med lite mer "provocerande" texter på sina plakat, och teknikprogrammet duplikerat. Jag fattar verkligen inte hypen. Sen stänger de av halva stans kollektivtrafik, så man får ta sig fram som någon jäkla Faktum-försäljare.
Tyckte det var riktigt trevligt i år! För mig är det inte vagnarna, utan det är folket och stämningen som gör det :) En riktig folkfest! Upptäckte dessutom för första gången att man fick njuta av kommentatorer + storbildsskärm på göteplatsen, görbra!
Tänkte göra det, men dissade det pga. regnet. Då var det verkligen inte värt det längre. Till råga på allt hade gymmet stängt när jag var tillbaka. :(
harald_hårfager
2010-05-01, 01:25
Kortegen är ju värdelöst. Det är precis som gymnasiet, fast nu med lite mer "provocerande" texter på sina plakat, och teknikprogrammet duplikerat. Jag fattar verkligen inte hypen. Sen stänger de av halva stans kollektivtrafik, så man får ta sig fram som någon jäkla Faktum-försäljare.
Jag tycker faktum är ett mycket bra initiativ läs mer här, http://www.faktum.nu/.
Förövrigt vad ville du ha sagt egentligen? Jag tror att du har missuppfattat vad cortégen handlar om även om du nu inte tycker att den är underhållande.
Eftersom alla andra städer håller på med sina Valborgstrådar, så bumpar jag denna.
Vilka ska kolla på Cortegen i år?
Vart ska ni stå?
Tricklew
2012-04-30, 10:25
Cortegen suger, däremot så har mitt första gäng dissat mig och de jag ska umgås med nu är så sjukt trista fulla, så har jag tur fastnar jag bara hos dom ett kort tag. Några gbg koloiter som ska dricka denna vackra dag?
Gesendet unter Verwendung meines iPhone.
Jag ska snart till systemet och köpa mig en flaska rosé :) Sedan måste jag fixa kött med.
om jag hinner, träna, käka pizza, hämta beställda kosttillskott på posten
har nån tursam jävel här lyckats få biljetter till chalmers festen ikväll ??
FestU:s Valborgskalas (verb): Konsten att tappa bort sina kompisar fem minuter efter man gått in, för att sedan tillbringa resten av kvällen med att leta efter dem.
Tursam? De festerna på Chalmers är ju helt värdelösa. :MrT:
FestU:s Valborgskalas (verb): Konsten att tappa bort sina kompisar fem minuter efter man gått in, för att sedan tillbringa resten av kvällen med att leta efter dem.
hahahaha så sant, har fått höra den från flera håll :D , har varit med om det en gång dock :P
Tursam? De festerna på Chalmers är ju helt värdelösa. :MrT:
inte Valborgsfesten å Nollfinalen biljetterna tar fan slut på 1 timme
Precis, sedan hamnar man i hoppborgen och försöker ta sig därifrån i en timme.
inte Valborgsfesten å Nollfinalen biljetterna tar fan slut på 1 timme
Jo, men det betyder ju inte att festen är bra för det ;D
Det är för stort.
Tacka vet jag pubrundorna :D
Precis, sedan hamnar man i hoppborgen och försöker ta sig därifrån i en timme.
Jo, men det betyder ju inte att festen är bra för det ;D
Det är för stort.
Tacka vet jag pubrundorna :D
:laugh::laugh::laugh:
stackars dig som inte kommer ut hahahahahaha
sant men det brukar det va i andra sammanhang, som koncerter eller andra event
edit: försökte komma på varför du skulle ha problem med å komma ut, sen kom jag på att du antagligen hoppa in stenpackad :D
edit: om det är nån som har biljetter å blivit avskräckt från å gå å vill sälja dom för typ 150 st så hör av er
stackars dig som inte kommer ut hahahahahaha
sant men det brukar det va i andra sammanhang, som koncerter eller andra event
edit: försökte komma på varför du skulle ha problem med å komma ut, sen kom jag på att du antagligen hoppa in stenpackad :D
*gah!**slap*
Vem går på en chalmersfest nykter? Halley ;D
Pubrunda är det ju varje fredag efter tentaveckan med :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.