Visa fullständig version : Detta kan vara det roligaste jag har läst
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6983408.ab
Föreställ er
HAHAHAHHAHHAHAH!
Degpekka
2010-04-19, 23:07
synd om honom ju :(
synd? tänk om han kört ihjäl någon?
Gillar rubriksättningen innan man klickar
"Försökte fly från poliserna i Barbiebil - som toppar 6 km/h."
Helt seriöst, man borde få en varning för sånna saker. Inte värsta indraget kökort wtf, tattar sverige.
Degpekka
2010-04-19, 23:11
Helt seriöst, man borde få en varning för sånna saker. Inte värsta indraget kökort wtf, tattar sverige.
Sverige?
"Poliserna dividerade en stund sinsemellan om vad den brittiska lagen egentligen säger om leksaksbilar,"
BobaFett
2010-04-19, 23:40
Britter gör nånting, let's blame sweden :thumbup: :D
Jag har hört någon historia om någon i Sverige som blev av med körkortet för han körde åkgräsklippare, på sin tomt, berusad.
Hur mycket sanning som ligger bakom kan man ju dock spekulera i.
Jag har hört någon historia om någon i Sverige som blev av med körkortet för han körde åkgräsklippare, på sin tomt, berusad.
Hur mycket sanning som ligger bakom kan man ju dock spekulera i.Hahahahaha, hur fan gick det till? Ringde grannarna när han körde över deras rosor?
Körde han den på en väg var det rätt gjort enligt mig då han är en trafik-fara.
Skickade länken till en polis och frågade vad man gör i Sverige.
"det är ju rattfylleri i sverige när det är ett motordrivet fordon man kör om man druckit"
Klockren underhållning nu på natten, Moonie. :)
haha, sonen har en barbiebil!
Haha undrar om man kan bli dömd till rattfylla om man cyklar full med en "lifebike" som man kan se på TV-reklamen, den har ju en liten elmotor... vad tror ni? :D
http://www.lifebike.se/
Scratch89
2010-04-20, 05:29
Man kan gripas för rattfylleri på vanlig cykel också, om man befinner sig ute i trafiken påverkad.
ARMSTARK
2010-04-20, 07:34
Han blev stoppad bara för att det var en barbie-bil, ett hatbrott alltså! *grr27*
Han blev stoppad bara för att det var en barbie-bil, ett hatbrott alltså! *grr27*
Fast den var ju vitmålad och med större hjul. Konspiration?
Den maskulint pimpade barbiebilen kanske var ett hemligt MI6-projekt som gick överstyr.
von huff
2010-04-20, 08:04
Här i byn hade vi en man som tog hästen och det var vad jag förtått lagligt?Det värsta fyllekörning jag vet var en annan bysbo som körde full med sitt flygplan haha
ARMSTARK
2010-04-20, 08:11
Här i byn hade vi en man som tog hästen och det var vad jag förtått lagligt?Det värsta fyllekörning jag vet var en annan bysbo som körde full med sitt flygplan haha
Det låter som du kommer från nån liten ökenstad i USA. :D
Ser ni seriöst inte allvaret i det han gjort?
haha, sonen har en barbiebil!
Reagerade också på det, kul att farsan inte kunde låta bli den heller ;)
Har själv vad jag vet aldrig kört eller flugit rattfull men har varit med om en annan halvbra grej..
I slutet på lumpen när vi lämna in vapen, 06.00 på morgonen efter muckfest var nog de allra flesta i plutonen på 60 pers fortfarande ordentligt packade och hanterade vapen xD
Tiden hade hastigt och lustigt ändrats från 14.00 eller dylikt av okänd anledning, ren idioti.
Man kan gripas för rattfylleri på vanlig cykel också, om man befinner sig ute i trafiken påverkad.
Näe. Du kan däremot dömas för vårdslöshet i trafik om du cyklar på fel sida av vägen och orsakar en olycka. Har jag en polare som gjort :D
Fyllon/Fylleideér är så jäkla bra, det är tur att dom finns :)
Här i byn hade vi en man som tog hästen och det var vad jag förtått lagligt?Det värsta fyllekörning jag vet var en annan bysbo som körde full med sitt flygplan hahaHaha, bor du i Narnia eller?
Nitrometan
2010-04-20, 14:10
Den maskulint pimpade barbiebilen kanske var ett hemligt MI6-projekt som gick överstyr.
Nya Bondbilen?
Haha, bor du i Narnia eller?
:laugh:
bertbert
2010-04-20, 14:32
Gott om analfabeter i sverige dock
ViktorLarsson
2010-04-20, 15:00
En kompis till mig berättade att man även kan få indraget körkort om man super sig såpass redlös att polisen behöver ta till åtgärder. Tror det rör sig om tre tillfällen eller något. Någon som vet om det stämmer?
/Peace.
Du får nog prata med socialen om ditt missbruk om inte annat.
ViktorLarsson
2010-04-20, 16:53
Du får nog prata med socialen om ditt missbruk om inte annat.
Mjo, det kan vara klokt.
Är väl kanske inte så vanligt att random folk super sig redlösa så många tillfällen att de blir av med körkortet. Super man sig redlös ofta mår man inte bra, det kan vi konstatera.
Så då är det ju inte heller konstigt att man blir av med körkortet.
/Peace.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.