Visa fullständig version : Spegelfixering
Lustig tanke!
Hur lång tid spenderar ni med att flexa *flex* musklerna framför spegeln?
Har ingen koll på tiden i minuter själv, men varje gång jag går förbi spegeln i hallen så sliter jag upp tröjan och kollar om det hänt något! (vilket är varje gång jag går till köket/toan/sovrummet/ut ur lägenheten.) Det blir nog en 10+ gånger per dag skulle jag tro.
Låt oss se om jag är normal eller ej! (i kolozzeum-mått mätt)
Blir endel flexande ja... Styrketräning leder till egocentrering.
Haha!
VARJE gång jag går till toan så lyfter jag tröjan eller spänner triceps i farten förbi.
Trodde jag var ensam om detta! :D
Det värsta är när jag jämför bröstmusklerna, då den ena är mindre än den andra, kan lätt lätt bli uppåt 50+ OM DAGEN!
Men har lärt mig att ignorera det nu och har pösigare t-shirts eller tröja på mig :P
Har även funderat på att ta ner alla speglar här hemma så man slipper denna skiten :P
Goooooo egofixering.
Det beror på om spegeln är ond eller god.
Typ aldrig. Har väl iofs kollat in hästskon en och annan gång.
Tråden borde handla om vem som inte gör det:D
L Johnsson
2010-04-19, 08:28
Blir en liten stunds posering på morgonen och/eller kvällen varje dag. Sen givetvis efter varje pass med*flex*
posar enhel del! Blir givetvi mer desto bättre formen blir
L Johnsson
2010-04-19, 08:58
posar enhel del! Blir givetvi mer desto bättre formen blir
Sant, på sommaren när man är lite extra rippad blir det alltid lite extra posering:D
Sant, på sommaren när man är lite extra rippad blir det alltid lite extra posering:D
alltid :D
Brukar kolla hur illa ställt det är med ölmagen bara och hur dom få hårstrån på huvudet man har ligger!
martikainen
2010-04-19, 09:08
vad är speglar till för annars? ;)
Tråden borde handla om vem som inte gör det:D
När jag bantade ner mig hade jag som grej att fota armen minst en gång i veckan för att mäta förändring. Har aldrig speglat mig särskilt mkt innan, och efter det är jag sjukt botad för jag tyckte det var lite jobbigt jag!
(Fast å andra sidan fotade jag ofta outfits särskilt förra sommaren/nu i höstas för ibland känns det man ser i spegeln inte lika sant som det man ser på kort..?) I övrigt är det bara utväxten på håret jag har koll på, den speglas varje el varannan dag haha.. :D Våga vägra vita strån! :hbang: :em:
Edit: men kände jag mig i form kanske jag skulle spegla mer, får fixa det och återkomma! :D
Är spegeln förlåtande kan det spenderas någon minut att beundra hur snygg jag är. Är spegeln tvärtom kass så vänder jag bort blicken och förbannar ljuset och spegeln för att DET är vad som gör mig ful.
Inge Enveten
2010-04-19, 11:11
Varje gång jag går förbi en spegel i princip. Väldigt jobbigt faktiskt.. känns som tidslöseri
The Swedish Oak
2010-04-19, 11:29
Det beror på om spegeln är ond eller god.
Håller med, samma sak gäller ljuset. Är det opti-ljus och en bra spegel kan det spenderas ett bra tag framför den.
Men försöker hålla det rätt diskret och ställer mig inte o flexar framför en spegel i omklädningsrum med folk eller liknande.
Rättar i princip alltid till håret när en spegel dyker upp, det finns alltid nån liten slinga som ligger fel och behöver flyttas en centimeter :D
Spänna o sånt gör jag bara om jag är i bra form eller är lite pumpad från gymmet, annars syns det ändå inget och då är det ju bara sänkande för en själv att stå å leta efter muskler som inte vill synas :P
Beror på hur ljuset i rummet är :D
Oj oj oj... det blir jävligt ofta *flex*
Gränsen går vid att prata med sig själv framför spegeln, den platån har jag inte kommit upp på ännu.
shut teh face
2010-04-19, 15:35
Vilka dansar framför spegeln då, eller kollar in anuset
haha samma här...
Kan inte gå förbi en spegel utan att flexa lite. Nu är jag ändå lite små fet också. när jag var riktigt rippad så var det ännu värre=).
Slartibartfast
2010-04-19, 16:04
Snabb triceps hör till :thumbup:
Speciellt när man deffar, då är man fan 50% av den vakna tiden vid hallspegeln och flexar!
Nä inte 50%, men näääästan.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.