Visa fullständig version : Tågluffa
Yaoo
Är de någon här som har erfarenhet av tågluffning i Europa ? Jag+2-3 polare funtar på att tågluffa denna sommar. Förmodligen i juni-juli. Förmodligen 3 veckor. Vet inte vilka länder än dock. Är taggad men sedan tänker jag på hur träningen etc. kommer bli :confused:
Skit i träningen, det är bara 3 veckor. Skapa livslånga minnen istället!
Tja, betalar man en liten slant så får man ju träna och duscha på gym, då behöver man inte vandrarhem och sånt, bara sovsäckar...
Ja träningen ska få hindra en sån här grej faktiskt. Och man kan ju alltid träna på något gym när man åker omkring
Nordenator
2010-04-13, 15:11
Av egen erfarenhet så tär det på en mer än man kan tänka sig att resa runt konstant. Om ni ska stanna fem eller fler dagar per ort kanske det är ett alternativ, men hade ni för avsikt att täcka ett flertal orter på tre veckor skulle jag verkligen avråda något fokus på träning. Jag tågluffade för två år sedan en månad, och man blev betydligt tröttare av öldrickande, promenerande och resande än ett vanligt heltidsjobb.
Av egen erfarenhet så tär det på en mer än man kan tänka sig att resa runt konstant. Om ni ska stanna fem eller fler dagar per ort kanske det är ett alternativ, men hade ni för avsikt att täcka ett flertal orter på tre veckor skulle jag verkligen avråda något fokus på träning. Jag tågluffade för två år sedan en månad, och man blev betydligt tröttare av öldrickande, promenerande och resande än ett vanligt heltidsjobb.
? Jag jobbar heltid, pluggar deltid och tränar 5-6 dagar i veckan. Ska det vara jobbigt ?
? Jag jobbar heltid, pluggar deltid och tränar 5-6 dagar i veckan. Ska det vara jobbigt ?
Japp.
läs det han skrev igen
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.