handdator

Visa fullständig version : Halmstad

Sedis
2010-04-06, 16:17
Hej!

Jag tar nu hjälp av folket här angående ett par tankar om en tripp till Halmstad på fredag med flickvännen.

Min tanke är att åka ner dit på morgonen/förmiddagen och börja med att gå på stan en sväng och äta lunch.
Sedan åka till Tylösand en sväng och bara promenera en stund.
Efter det skulle det vara skoj med gocart eller roligast hade varit minimoto men har upptäckt att det inte går att hyra längre=(

Eftersom flickvännen funderar på att ta mc-kort men aldrig kört moped ens så funderar jag på om det finns någon vänlig själ som har tillgång till en moppe med manuella växlar för uthyrning någon timme så hon kan få testa det?? Eller andra förslag på hur jag kan lösa detta??

Vill inte släppa upp henne på min KTM direkt=)

Det var några av mina funderingar inför fredagen. Är det någon som har andra trevliga tips så hojta gärna till!!!

Sedis

tsp
2010-04-06, 17:04
Så du förmodar alltså att ditt fruntimmer är en så pass stor trafikfara att du inte vågar låta henne grensla din egen cykel, men du väntar dig att någon privatperson ska vilja hyra ut sitt fordon till en vilt främmande person, vars pojkvän inte ens litar på hennes körförmåga? :D Lycka till!

rooz
2010-04-06, 17:08
Så du förmodar alltså att ditt fruntimmer är en så pass stor trafikfara att du inte vågar låta henne grensla din egen cykel, men du väntar dig att någon privatperson ska vilja hyra ut sitt fordon till en vilt främmande person, vars pojkvän inte ens litar på hennes körförmåga? :D Lycka till!

KTM-->Moppe, lite skillnad på en otrimmad eumoppe och en 550-660 KTM;)

Sedis
2010-04-06, 17:13
Japp, en viss skillnad på en moppe på 50 cc och min KTM 950=)
Men tack för påpekandet!

Och hon har fått testa den lite, i garaget=)