anonym88
2010-04-04, 21:41
Vill gå ner lite i vikt nu inför sommaren riktar mig på ca 3-5 kilo till en början inom loppet av tre månader.
Har lagt om in kost efter att ha gått på gi rivstart vilket för normala människor gå ner på. Men inte jag jag la till 3 + istället. Så nu äter jag så här Vill gärna ha lite synpunkter på min kost och hur mykt kalorier jag bör äta för att gå ner.
Frukost
3 koktägg i burk tonfisk (vatten) 1 glas grönte + i vatten med citron + tre körsbärs tomater
lunch 1burk Tonfisk 2ägg + broccoli/blomkål sallad med cocacola zero + ett äpple(ibland) Eller 1 bit kycklingfile/kött med sallad ägg/
mellanmål ett äpple
middag samma som lunch men oftast tonfisk ägg sallad och grapfrukt
dricker ramlösa och cocacola zero och grönte under dagen även vanligt vatten.
Kommer jag så småning om att gå ner sakata genom att äta så här eller är deete för mycket fett syftar på äggen.
Jobbar 8 timmar om dagen och har väl mellan aktivitetsgrad.
Tänkte på kosttillskott något ni reekomenderar??
Tar idag liposinol 2 till frukost och till lunch 1-2 precis börjat hjälper min krångliga mage. Och skulle jag äta för mycket fett nån dag tar jag tre.
Är 175 väger 80/tjej
Har lagt om in kost efter att ha gått på gi rivstart vilket för normala människor gå ner på. Men inte jag jag la till 3 + istället. Så nu äter jag så här Vill gärna ha lite synpunkter på min kost och hur mykt kalorier jag bör äta för att gå ner.
Frukost
3 koktägg i burk tonfisk (vatten) 1 glas grönte + i vatten med citron + tre körsbärs tomater
lunch 1burk Tonfisk 2ägg + broccoli/blomkål sallad med cocacola zero + ett äpple(ibland) Eller 1 bit kycklingfile/kött med sallad ägg/
mellanmål ett äpple
middag samma som lunch men oftast tonfisk ägg sallad och grapfrukt
dricker ramlösa och cocacola zero och grönte under dagen även vanligt vatten.
Kommer jag så småning om att gå ner sakata genom att äta så här eller är deete för mycket fett syftar på äggen.
Jobbar 8 timmar om dagen och har väl mellan aktivitetsgrad.
Tänkte på kosttillskott något ni reekomenderar??
Tar idag liposinol 2 till frukost och till lunch 1-2 precis börjat hjälper min krångliga mage. Och skulle jag äta för mycket fett nån dag tar jag tre.
Är 175 väger 80/tjej