Visa fullständig version : Hittat ngt nytt :-)
SockLudd
2010-04-01, 19:51
Tjo, jag har suttit här och kollar lite efter något bra för förbränning och för att bli rippad. Hittade Paramslim Force och ProCleanse Gold. Hittade det på en blogg så vet inte om det är skit eller om det faktiskt funkar :P Någon som har testat? :hbang:
Nej, det funkar inte. Inget som är lagligt ger någon märkbar effekt på förbränningen.
Få i dig mindre energi och lyft tunga vikter.
Nej, det funkar inte. Inget som är lagligt ger någon märkbar effekt på förbränningen.
Få i dig mindre energi och lyft tunga vikter.
Koffein/nikotin är väl lagligt? :D
SockLudd
2010-04-01, 21:05
lägger upp länken till bloggen här, http://www.hollywood-workout.org/se/?c=x&k=se
Va tror ni är det bluff och olagligt eller lagligt och funkar? :P
Finns massor med trådar om dessa 4-veckors deffar och allt möjligt vad som beskrivs i bloggarna. Dessa produkter klarar du dig bra utan.
Klickade inte på länken eftersom det stod "....Hollywood-Workout....." lulz
SockLudd
2010-04-01, 21:39
men om jag vill ha något som förbränner bra och gör så att jag får synligare muskler vad ska jag göra och finns det några bra produkter?
vasslefranmjolk
2010-04-01, 21:48
men om jag vill ha något som förbränner bra och gör så att jag får synligare muskler vad ska jag göra och finns det några bra produkter?
Köp dig ett intyg på FaR av någon mutbar läkare.
Ett gymkort och ett bra kostschema. ;)
Marcus H
2010-04-01, 21:53
om du vill ha ngt som förbränner bra och ger dig en mer deffad kropp skulle jag nog ge dig rådet att köpa ett sånt dära.. hmm.. vafasen heter det nu då.
JO, JUSTE ett gymkort!
eller så kan du ju bara gå ut och gå varje dag 1 timme ungefär och sköta kosten bra så får du en deffad kropp :)
Det finns inga lagliga genvägar till en snygg kropp.
vasslefranmjolk
2010-04-01, 21:54
Köp dig ett intyg på FaR av någon mutbar läkare.
SockLudd
2010-04-01, 22:52
haha, det låter som om jag aldrig har tränat här nu, men jag tränar basket 10 gånger i veckan och gym 2 gånger. Så det måste väl vara mitt kostschema som inte är som det ska då? :P
chrilledude
2010-04-01, 22:59
MEN BLUUUUUUUUFFFFFFFFFFFFFF!!!!
Finns inga jävla "SuPER_MegA_FlASH_RiPPED_iN_2_DaYZzZZZ_YEAH_YEAH_G-UNIT!"
Troll.
haha fyfan vad löjliga ploj-kommentarerna lite längre ner på sidan var, nog det fjantigaste jag har läst på länge. riggat så det viner om det.
childman
2010-04-02, 18:13
MEN BLUUUUUUUUFFFFFFFFFFFFFF!!!!
Finns inga jävla "SuPER_MegA_FlASH_RiPPED_iN_2_DaYZzZZZ_YEAH_YEAH_G-UNIT!"
Troll.
Vad har G-Unit med detta och göra? *screwy*
50-cent got ripped in 14 days, true story!
Sundqvist
2010-04-02, 18:25
hahah sett dom där jävla länkarna & bilderna på diverse P-Sidor som man råkat komma in på
haha :hbang:
hahah sett dom där jävla länkarna & bilderna på diverse P-Sidor som man råkat komma in på
haha :hbang:
Vi är mestadels guys här, du "råkade" inte alls :D
OP:Bara ännu en "got ripped in 4 weeks"-annons, ren bullshit alltihop. Om det verkligen hade funkat, tror du då inte halva världen hade gjort det?
chrilledude
2010-04-03, 00:12
Lät passande imo.. :/
haha, det låter som om jag aldrig har tränat här nu, men jag tränar basket 10 gånger i veckan och gym 2 gånger. Så det måste väl vara mitt kostschema som inte är som det ska då? :P
Tränar du så pass mycket så är det kosten du får kolla igenom. Sätt dig in i vad du äter och vad du kan dra ner på eller ändra.
Det är iofs i praktiken alltid koständringar som krävs för att åstadkomma synligare muskler om man inte redan har det.
Larsson92
2010-04-03, 13:25
tränar du så pass mycket så är det kosten du får kolla igenom. Sätt dig in i vad du äter och vad du kan dra ner på eller ändra.
Det är iofs i praktiken alltid koständringar som krävs för att åstadkomma synligare muskler om man inte redan har det.
+1
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.