Visa fullständig version : Radera alla inlägg man gjort, och fått (Facebook)
Humbucker
2010-03-29, 22:59
Kan man på något smidigt sätt på Facebook radera alla inlägg man har gjort sedan allra första början i andras logg'ar/gästböcker? Går det liksom att få upp alla inlägg man har gjort i en sammanställd lista eller något?
Jag satt och tog bort alla mina statusuppdateringar manuellt :D hade inget att göra kan jag tillägga.
Såg för nån vecka sen ett program som hette typ "your internet suicide" som skulle vara programmerat att radera allt från ens facebookkonto, myspace osv. Det skulle tydligen ta bort exakt _allt_ förknippat till ens konto. Någon annan här kanske vet vilket program jag menar?
Såg för nån vecka sen ett program som hette typ "your internet suicide" som skulle vara programmerat att radera allt från ens facebookkonto, myspace osv. Det skulle tydligen ta bort exakt _allt_ förknippat till ens konto. Någon annan här kanske vet vilket program jag menar?
Menar du denna?
http://www.suicidemachine.org/
Inronegro
2010-03-30, 18:02
Facebook lagrar ju uppgifterna, även om man skulle få för sig att ta bort dem manuellt.
Skulle suicide-programmet ta bort dem helt? Alltså, nada spår internet yo?
Facebook lagrar ju uppgifterna, även om man skulle få för sig att ta bort dem manuellt.
Skulle suicide-programmet ta bort dem helt? Alltså, nada spår internet yo?
Tydligen, ja. När jag hörde om det sades det att ens facebook-konto blir raderat istället för bara typ låst och så där som det blir när man gör det manuellt. Men jag vet inte.
SteveMiller
2011-09-07, 22:29
Gjorde det för ett tag sedan. Körde en plugin till firefox, ska kolla upp vad den hette!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.