Visa fullständig version : Paolo Roberto slår 16 åring (film)
Paolo blir tydligen nerbrottad av en 16 åring och blir sur. Brottades "på skoj".
Slutar med att Paolo slår han...känns lite lågt eller vad tycker ni? *rolleyes*
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article6854868.ab
Jag blir inte klok på det där röriga videoklippet, var Paolo med på att brottas först eller gav sig grabben på honom utan förvarning, brottade ner honom och satte sig på hans huvud?
Haha, vafan ska Paolo Roberto föreläsa om på en skola? Dåligt skådespeleri och hur man får respekt på gatan?
edit: men haha! Han fick en örfil. Snälla. Ångrar att jag slösade min tid på ingenting.
Tigerkotten
2010-03-28, 05:52
Paolo gick över gränsen helt klart, den andra gav upp flera gånger. Sen när det var slut ger han en örfil helt i onödan >.<
Jo, men vafan? Tror en 16-åring att han ska brotta ner Paolo, som programledare i sitt eget program, framför kameran och förnedra honom inför sina vänner ostraffat? Han fick en örfil efteråt. Som jag ser det var inte den örfilen mindre "kamratlig" än 16-åringens nedbrottning. Han sitter på hans huvud och använder fula tillmälen. Men givetvis blir det en Aftonbladet-chock över det. Folket rasar!
Förstår inte varför det här är ett skäl att avbryta hans föreläsningar dock. Om han har något viktigt att säga (vad är det viktiga?) så har han ju det. Och det förändras inte med det här. Såvida det inte var något pacifistiskt budskap han skulle komma med. Och då tror jag inte att Paolo är rätt snubbe att anlita från första början :).
Snorungen förtjänade det helt klart.
spoonchest
2010-03-28, 07:02
Paolo till sin mor om hela incidenten.
91a_nM1w3C4
Edit. Hur ska det vara paolo, paulo?.... paula?
Vuxna ska inte slå barn, basta. Extremt dåligt omdöme av Paolo.
KalleBalik
2010-03-28, 07:39
Haha, gamle värstingpaolo kom fram, människor förändras aldrig innerst inne.
spoonchest
2010-03-28, 07:41
Som så ofta tidigare +1:ar jag mini.
Varför förtjänar ungen smäll? Dom brottas paolo åker ner på backen sen vänds hela situationen och 16åringen åker ner på backen på samma sätt som paolo gjort först. Efter det slår han 16åringen....
Snorungen förtjänade det helt klart.
Ja, vad jag kan se av filmen så är det ganska så många andra som slår Paolo innan när han ligger ned.
16-åringen är väl ingen porslinsstaty så en lätt örfil klarar han säkert av.
Ja, vad jag kan se av filmen så är det ganska så många andra som slår Paolo innan när han ligger ned.
16-åringen är väl ingen porslinsstaty så en lätt örfil klarar han säkert av.
Njae ingen som slår paolo det dom gör är o "tappa" i marken visar att han som var över vinner typ kan inte exakt hur de funkar.
Ignatius72
2010-03-28, 09:04
Tänk att man kan vara 40 bast och varit proffs i boxning men att man måste lägga ner en 16-åring för att inte förlora fejset. Det tyder på en extremt låg självkänsla. Sen är det ju inte första gången han gör bort sig. Han har ju viftat med nävarna i krogköer också. Det är väl bara en tidsfråga innan han börjar sparka ner pensionärer igen.
Det såg ju inte ens ut som ett riktigt slag, bitch slap i ansiktet?
skön kommentar med "jag har Paolo!" också, han verkade ganska stolt över att ligga överst
Det såg ju inte ens ut som ett riktigt slag, bitch slap i ansiktet?
skön kommentar med "jag har Paolo!" också, han verkade ganska stolt över att ligga överst
16åring som tar en föredetta proffs boxare i brottning? Klart han är stolt :)
BrorDuktig
2010-03-28, 09:49
Tänk att man kan vara 40 bast och varit proffs i boxning men att man måste lägga ner en 16-åring för att inte förlora fejset. Det tyder på en extremt låg självkänsla. Sen är det ju inte första gången han gör bort sig. Han har ju viftat med nävarna i krogköer också. Det är väl bara en tidsfråga innan han börjar sparka ner pensionärer igen.
Paolo är känd för att ha dåligt självförtroende och vara bakom flötet, även om han försöker uppvisa motsatsen med en påklistrad macho attityd. Med italienska rötter så har han ett hett temperament och en dålig självkontroll, så det är inte så konstigt att detta sker.
Dock så är 16-åringen en idiot för att leka med elden. Vilken normal människa som helst förstår att man inte ska förnedra en f.d tävlingsboxare, med ett förflutet som "värsting" och en oerhörd tävlingsinstinkt som hatar att förlora.
Paolo tycker förmodligen själv att han gör helt rätt för att försvara sin heder, sitt rykte och sätter sig sedan i repsket hos resten av flocken genom att själv förnedra 16-åringen. Men vad han inte inser är att detta är 2000-talet, där moderna män inte tillåts göra detta. För 100 år sedan hade detta varit helt normalt att en vuxen man sätter ungtuppen på plats.
spoonchest
2010-03-28, 09:54
Paolo är känd för att ha dåligt självförtroende och vara bakom flötet, även om han försöker uppvisa motsatsen med en påklistrad macho attityd. Med italienska rötter så har han ett hett temperament och en dålig självkontroll, så det är inte så konstigt att detta sker.
Dock så är 16-åringen en idiot för att leka med elden. Vilken normal människa som helst förstår att man inte ska förnedra en f.d tävlingsboxare, med ett förflutet som "värsting" och en oerhörd tävlingsinstinkt som hatar att förlora.
Paolo tycker förmodligen själv att han gör helt rätt för att försvara sin heder, sitt rykte och sätter sig sedan i repsket hos resten av flocken genom att själv förnedra 16-åringen. Men vad han inte inser är att detta är 2000-talet, där moderna män inte tillåts göra detta. För 100 år sedan hade detta varit helt normalt att en vuxen man sätter ungtuppen på plats.
Låter vettigt.
Ignatius72
2010-03-28, 10:16
Är man tillräckligt mycket alfa-hanne så blir man inte ens utmanad, alternativt så kan man låta sig bli nerbrottad på skoj, därför att alla vet att hade det varit på riktigt så hade det varit tack och godnatt. Roberto är vare sig det ena eller andra. Det är väl bara en tidsfråga innan någon 16-åring spöar upp honom på riktigt.
Tror det hänt ett par gånger innan att någon "nobody", får ner han och han blir sur.
Hehe undrar vad ungens föräldrar tycker om det här?
Jag hade gärna bytt plats med 16-åringen.
Sheogorath
2010-03-28, 10:43
Filmen är ju faktiskt bevis på misshandel även i juridisk bemärkelse. Inte för att jag vet ett skit om juridik, men ändå. ;)
Paolo gjorde helt rätt i att slå till han,dagen ungdommar är så förbannat respektlösa,femenism 2.0
Paolo gjorde helt rätt i att slå till han,dagen ungdommar är så förbannat respektlösa,femenism 2.0
Skrev CpÅke
Det ser inte ut att vara en smäll, utan bara en enkel örfil och Paolo har redan framfört sin ursäkt.
BobaFett
2010-03-28, 11:27
Även när de förtjänar det? Ok kanske inte små barn men över 10 år är fan lugnt asså :devil:
Ja, det är feministernas fel att Paolo spöar en sextonåring.
Ja, det är feministernas fel att Paolo spöar en sextonåring.
Den filmen vill jag se, har du någon länk till filmen där Paolo spöar en 16-åring ?
Ha, överraskning. För övrigt så var det kul att se tönt macho paolo i robinson 09....
5jHaeRZtugY
Jag tycker han förtjänar de ;)
Om man i hans position inte ens klarar av att skojbrottas med en 16-åring utan att vara rädd för att framstå som en mes, har man inte kommit speciellt långt med sig själv. Old habits die hard.
Edit: Ignatius72 hade visst redan beskrivit det bra i sina poster.
Inte speciellt farligt slag men jävligt onödigt ändå när de bara brottas lite på skoj.
Vad som kanske retar upp Paulo ännu mer är ju att den tredje killen står och daskar honom på röven ett tag där i början när han är nedbrottad och maktlös. Kan tänka mig att det tände till extra för honom att inte bara vara nedbrottad men sedan med arslet i skyn få den daskad till allas förnöjelse...
Ursäktar väl inte den otrevliga stämning Roberto skapar i slutet, men att kalla det där för slag är väl en överdrift om något. Trodde jag skulle få se ett riktigt slag när jag läste det här, men den där bitchslappen gör mindre ont än att rulla runt och brottas.
Haha, gamle värstingpaolo kom fram, människor förändras aldrig innerst inne.
Tänkte precis samma sak!
von huff
2010-03-28, 13:22
Var det nån slags tv serie eller vad gjorde han där med alla ungdomar?
Undrar om lilla pojken gick hem o grät sen :´ (
Ingrosso
2010-03-28, 13:47
Undrar om lilla pojken gick hem o grät sen :´ (
*cry*
Såg det här för några dagar sedan. Då på en annan nyhetssida. Då sas det att det var ett "skojbråk" som var arrangerat för en filminspelning. Tydligen skulle dem alltså låtsas bråka.
Synd bara att Paula är en fjolla och tyckte att han blev för utsatt ;(
http://canuckjihad.files.wordpress.com/2009/01/crybaby.png?w=300&h=425
Vad som kanske retar upp Paulo ännu mer är ju att den tredje killen står och daskar honom på röven ett tag där i början när han är nedbrottad och maktlös. Kan tänka mig att det tände till extra för honom att inte bara vara nedbrottad men sedan med arslet i skyn få den daskad till allas förnöjelse...
Ursäktar väl inte den otrevliga stämning Roberto skapar i slutet, men att kalla det där för slag är väl en överdrift om något. Trodde jag skulle få se ett riktigt slag när jag läste det här, men den där bitchslappen gör mindre ont än att rulla runt och brottas.Typ. Enligt lagens mening var han väl ett barn, men det var ingen liten och klen 16-åring direkt. Det är roligt. Hade han varit 17 år och 364 dagar hade det varit barnmisshandel. Men är han 17 år och 365 dagar så är det plötsligt inget vidare kontroversiellt.
Jag ser inget hemskt i det här klippet förutom ren och skär dumhet, då Paolo måste ha insett vilka följder det här skulle få, men ändå gjorde bort sig.
Förstår inte hur man ids bry sig, Paolo for lyfe.
Herr Oberst
2010-03-28, 15:47
Verkar vara många som lider av dåligt omdöme.
http://i43.tinypic.com/34odc1z.jpg
My point is att "basta" existerar inte. Det finns alltid förmildrande omständigheter
Wille005
2010-03-28, 15:51
Paolo är ju lite dumihuvudet, men grabben förtjänade det.
Är det inte sånt här Paolo lever på förresten?
Verkar vara många som lider av dåligt omdöme.
My point is att "basta" existerar inte. Det finns alltid förmildrande omständigheter
Han blev dömd för den örfilen, så jo, det fanns ett basta där också.
Han blev dömd för den örfilen, så jo, det fanns ett basta där också.
Rättssystemet går efter lagar, inte vad som är rättvist. Ibland vore det senare bättre.
delta_mats
2010-03-28, 16:47
Varför förtjänar grabben en örfil? Jag tycker han förtjänar en applåd som brottar ner Paulo man mot man. Sedan blir ju Paulo sur och fortsätter brottas då de ställer sig upp och sedan för att visa vem som bestämmer gör han en riktig fuling och örfilar grabben. Örfilen i sig är ju inte farlig, dock är det väldigt respektlöst av en fullvuxen karl att göra så i ett sådant läge.
Richthofen
2010-03-28, 17:09
jag skulle hellre sett en fly kick
http://www.wonparktkd.com/images/Grandmaster/GMParkFlySideKickHead.jpg
Tycker 16 åringen ska få ge Paolo en örfil, så är dom kvitt sen :D
Rockhard
2010-03-28, 17:19
16åringen uppförde sig respektlöst. Klart Paulo lackade. Tyckte han lyckades behärska sig bra med tanke på situationen. En örfil är ingenting, sånt som händer.
KalleBalik
2010-03-28, 17:19
Tycker 16 åringen ska få ge Paolo en örfil, så är dom kvitt sen :D
Mjo, men det skulle macho-paolo aldrig kunna ta...skulle säkerligen sluta med en sjukhusvistelse för lillgrabben.
Nu är jag fett besviken! Förväntade mig att få se Paolo som ger en 16-åring en högerkrok typ o.o
Paolo eller inte; att få äta grus och bli daskad på gumpen av 3 killar oavsett ålder framför tv-kameror hade nog gjort vem som helst rätt upprörd, särskilt när de inte slutar utan fortsätter istället. Sen om det var rätt att lavetta honom är en annan grej, även om det bara var en lätt smekning.
anders172
2010-03-28, 17:46
Paolo är en liten pojke, gick förbi honom FF. Han nådde nästan till min mage, nästan.
Tycker inte de va så farligt. Om man tänker sig in i paolos situation så.. klart man lackar på de där.
Men ja, han kunde tagit det med en klackspark.
MasterChief
2010-03-28, 18:20
Paolo är en liten pojke, gick förbi honom FF. Han nådde nästan till min mage, nästan.
Han är fd svensk mästare i taekwondo, kickboxning och varit proffsboxare. Även om han är liten så ska man nog vara rätt vass för att fälla honom om det är på allvar.
Paolo är inte världens största snubbe anders, men han var dock ganska vass förr i tiden, ni minns väl när han mötte Omar Ahmedin? (som är aningens större än Paolo).
Riktigt snygg spark där.
panzerpig
2010-03-28, 18:43
paolo eller inte; att få äta grus och bli daskad på gumpen av 3 killar oavsett ålder framför tv-kameror hade nog gjort vem som helst rätt upprörd, särskilt när de inte slutar utan fortsätter istället. Sen om det var rätt att lavetta honom är en annan grej, även om det bara var en lätt smekning.
16åringen uppförde sig respektlöst. Klart paulo lackade. Tyckte han lyckades behärska sig bra med tanke på situationen. En örfil är ingenting, sånt som händer.
+1
Herr Oberst
2010-03-28, 22:41
jag skulle hellre sett en fly kick
http://www.wonparktkd.com/images/Grandmaster/GMParkFlySideKickHead.jpg
Thats not a fly kick
This is a fly kick
http://images.stupidvideos.com/images/2/00/09/04/33/90433_m730_____1.jpg
Paolo till sin mor om hela incidenten.
91a_nM1w3C4
Edit. Hur ska det vara paolo, paulo?.... paula?
hahahahhahahahah
clinteastwood
2010-03-28, 23:03
Tur att det inte var Mike Tyson, då hade grabben blivit uppäten.....
Ignatius72
2010-03-29, 09:27
Ok, kollat filmen nu. Det var ju ännu värre än vad jag trodde. Paolo sjönk från -10 till -20. My god vilken pajas, ja till och med värre än vad jag trodde.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.