Visa fullständig version : Bush levererar fortfarande!
MangeByggarn
2010-03-25, 14:09
Asså, fyfan..
http://wimp.com/bushwipes/
I klippet ser ni Bush skaka hand med haitier och sedan torkar handen på Clinton.
Vilken gubbe..
lingonplockarN
2010-03-25, 14:10
ofta man vill bli smutsig?
haha fan vad härligt. Ungefär på samma nivå som när man kör "kiss-fingrar" efter att man varit på toaletten.
Nitrometan
2010-03-25, 14:16
skämtar han eller
Nej, han är från Texas.
Herr Oberst
2010-03-25, 14:18
Haha kungen
Jagärsvag
2010-03-25, 14:18
Han fick väl något äckligt på handen?
Hahaha, Clinton märker inte ett skit. Undrar om han fick reda på det :D
skämtar han eller
Mannen är ju ett jävla skämt.
http://img714.imageshack.us/img714/8941/1c0fe8f872ed5f200e2885a.jpg
Jagärsvag
2010-03-25, 14:41
Mannen är ju ett jävla skämt.
Han fick ju solen i ögat på bilden.
Tycker folk letar så mycket fel hos honom. Hade han kollat på handen och inte torkat av den och fortsatt skaka hand hade han fått skit för att han gjorde det. Hade han torkat av handen på sig själv hade han fått skit för det också.
Nitrometan
2010-03-25, 14:48
Tycker folk letar så mycket fel hos honom. Hade han kollat på handen och inte torkat av den och fortsatt skaka hand hade han fått skit för att han gjorde det. Hade han torkat av handen på sig själv hade han fått skit för det också.
Ja, tänk om han hade använt sin näsduk. Teh horror!
Jagärsvag
2010-03-25, 14:49
Du tror inte Lotix skulle reagerat på det?
Jag tyckte han skötte det bra, torka bort äckelpäckel samtidigt som han ger sin kamrat en klapp på axeln.
Degpekka
2010-03-25, 14:51
Hahaha, Clinton märker inte ett skit. Undrar om han fick reda på det :D
Förmodligen eftersom klippet finns överallt på internet. :D
Då skulle ju folk kaga på att han torkade av handen efter att han skakat hand med någon från ett annat land eller annan ras. Hur hade du reagerat om jag torkade av handen efter att jag skakat hand med dig?
Nitrometan
2010-03-25, 14:54
Hur hade du reagerat om jag torkade av handen efter att jag skakat hand med dig?
Jag hade antagit att du var rädd för svininfluensan eller nåt.
Hahaha, där höjdes Bush två snäpp i mina ögon. Skönt move!
Jagärsvag
2010-03-25, 15:02
Jag hade antagit att du var rädd för svininfluensan eller nåt.
Hjälper det att torka av handen med en näsduk för att undvika svininfluensa?
Nitrometan
2010-03-25, 15:06
Hjälper det att torka av handen med en näsduk för att undvika svininfluensa?
Nej, då behöver man handsprit. Men det är vad jag skulle tro. Nån som är överdrivet rädd för kontaktsmitta.
Fast visst är handhygien bra, både tvål, vatten och handsprit kan behövas.
Degpekka
2010-03-25, 15:26
Fast jag tycker nästan det ser ut som en lite gay-variant av "kom vi ska gå vidare" och inte någon skit-torkning.
Då skulle ju folk kaga på att han torkade av handen efter att han skakat hand med någon från ett annat land eller annan ras. Hur hade du reagerat om jag torkade av handen efter att jag skakat hand med dig?
Tycker du det är normalt beteende att skapa hand med någon, få något på handen och direkt och fullt synligt framför personen du skakade hand med torka av handflatan på en f.d. presidents 5000-kronorsskjorta?
Vi kan ju tillsammans knåpa ihop ett mejl till etikett-Ribbing på dn.se så kan hon förklara läget. Detta kanske är vedertagen sed, vad vet jag.
Lasse Kongo
2010-03-25, 15:43
Så skön, jag hade gjort likadant om man typ hälsat på ngn serb/haitier som e kladdig, man är ju mån om hälsan, sen var det ju bara oturligt att Clinton stod där.
Du tror inte Lotix skulle reagerat på det?
Jag tyckte han skötte det bra, torka bort äckelpäckel samtidigt som han ger sin kamrat en klapp på axeln.
Torkar sig gör man medelst en näsduk eller servett dolt från den som olyckligtvis smutsade ner ens hand.
Jagärsvag
2010-03-25, 16:18
Torkar sig gör man medelst en näsduk eller servett dolt från den som olyckligtvis smutsade ner ens hand.
Varför dolt?
Det kanske var så att mannen i fråga smutsade ner Busken med flit.
Varför? Om någon spyr på mig, ska jag låtsas som ingenting och gå iväg och torka av det när han inte ser?
Fast jag tycker nästan det ser ut som en lite gay-variant av "kom vi ska gå vidare" och inte någon skit-torkning.
Precis min tanke.
Exakt! Folk tolkar allt som de själva vill ha det.
Verbatim
2010-03-25, 17:49
Så skön, jag hade gjort likadant om man typ hälsat på ngn serb/haitier som e kladdig, man är ju mån om hälsan, sen var det ju bara oturligt att Clinton stod där.
Haha, vad har stackars Serberna gjort? :)
Haha, vad har stackars Serberna gjort? :)
Vad dom har gjort?!!?!?! http://en.wikipedia.org/wiki/Archduke_Franz_Ferdinand_of_Austria
Tycker du det är normalt beteende att skapa hand med någon, få något på handen och direkt och fullt synligt framför personen du skakade hand med torka av handflatan på en f.d. presidents 5000-kronorsskjorta?
Vi kan ju tillsammans knåpa ihop ett mejl till etikett-Ribbing på dn.se så kan hon förklara läget. Detta kanske är vedertagen sed, vad vet jag.
Nej men jag har ju heller aldrig sagt att Bush är normal eller någon som har koll på vett och etikett. Tycker bara att alla förstorar upp småsaker något enormt när det gäller just honom som säkerligen skulle gå osedda hos andra profiler.
Herr Oberst
2010-03-25, 17:59
Vad dom har gjort?!!?!?! http://en.wikipedia.org/wiki/Archduke_Franz_Ferdinand_of_Austria
Låt ert inbördeskrig stanna kvar i fd Jugoslavien
Varför dolt?
Det kanske var så att mannen i fråga smutsade ner Busken med flit.
Om du måste fråga varför man gör sådant dolt kommer du inte heller förstå anledningen. Att mannen smutsade ner Bush med flit är tveksam spekulation. Men nu diskuterar vi inte mitt alternativ utan det faktiska händelseförloppet, berätta varför du anser att man ska torka av sig på en annan mans skjorta.
Varför? Om någon spyr på mig, ska jag låtsas som ingenting och gå iväg och torka av det när han inte ser?
Nej, men vi diskuterade inte heller en spya. Svara gärna igen men relatera till vad som skett.
Nej men jag har ju heller aldrig sagt att Bush är normal eller någon som har koll på vett och etikett. Tycker bara att alla förstorar upp småsaker något enormt när det gäller just honom som säkerligen skulle gå osedda hos andra profiler.
Bush tas ständigt upp eftersom han upprepar sina ofattbara misstag. Det är inte intressant att se när någon felar vid ett enstaka tillfälle utan det är först när man gör sådan thär om och om igen som det blir nyheter av det.
Fint klipp, det ser ju ut som om om han medvetet torkar av sig, dock tolkning av mig. kul hur som helst.
Ser seriöst nedvärderande ut emot Clinton.
Varför inte stoppa ner handen i fickan och sen torska av sig lite diskret?
Eller ta sig på benet och torka av innan man tar nästa i hand?
Aja nevermind, ser lite kul ut i alla fall.
MangeByggarn
2010-03-26, 16:36
Ännu en gång!!! Dock ett tag sen
bUVYcWxvqaM
Jagärsvag
2010-03-26, 16:38
I sverige så ordnar ssu b*jskalas på hotellrum, i amerikatt så torkar busken glasögonen på sminkösens tröja, usa är förfärligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I sverige så ordnar ssu bajskalas på hotellrum, i amerikatt så torkar busken glasögonen på sminkösens tröja, usa är förfärligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SSU är kanske inte riktigt ekvivalent med USAs president.
Jagärsvag
2010-03-26, 16:43
SSU är kanske inte riktigt ekvivalent med USAs president.
Ok! Tack för upplysningen.
Jag ville bara visa hur pass förstört amerikatt verkligen är. Man har ingen vett och etikett där borta! Torka glasögongen på sminkösens tröja under inspelningen, hallå? Man blir ju helt fnissig.
OCa-rFkwXJ0
CjmLgUYS0H0
Så retarderat som han beter sig så är det nästan man tror att det är en fasad. Tvivlar på att hans talskrivare har släppt igenom alla dessa grodor genom åren.
Glöm inte vad Göran Persson sa om honom heller. Bush är en väldigt bra politiker, vi håller bara inte med om hans politik.
_slipknot1_
2010-03-26, 17:19
hahaha ruskigt klockrent gjort av Bush!!
Ohly framstår ju bara som en pajas...
Det är jävligt svårt att hata Georgie-boy.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.