Visa fullständig version : beck -eller wallanderfilm?
Söker en film, det är en wallander eller beck.
Det enda ja kom ihåg att det handlar om nån fotograf som som säger sig jobba som som modell-plåtare. Och raggar upp småtjejer på nätet för att bestämma en plåtning.....
Vilken film är det? tror att det är nån beck, men är inte säker.
Jag är säker på att det är en Beck, tror det kan vara Det tysta skriket.
Jag är säker på att det är en Beck, tror det kan vara Det tysta skriket.
okej, tackar!
Beck är det helt klart!! Osäker på vilken bara, kan det vara annonsmannen?
Är också ganska säker på att det är Det tyska skriket.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Beck_%E2%80%93_Det_tysta_skriket
Jag tror inte det är den, jag kollad snabbt igenom alla Beckfilmer på Wikipedia men hittade inte vad jag sökte.
Är inte filmen TS är ute efter den där förövaren han utger sig för att vara en modefotograf och han träffar bla en ung tjej på en ödslig väg och sedan går de iväg till övergiven byggnad frö plåtning där han sedan börjar tafsa?
Det tysta skriket är väl den om tjejen som blir hårt pressad av sin idrottslärare och pappa och dog genom att hon hamnade på ett tågspår?
Är det verkligen samma film? Jag ahr för mig att den med fotografen är en av de äldre Beckfilmerna men även där är jag osäker. SKall se om jag kommer på mer.
shut teh face
2010-03-19, 09:59
Det är det Tyska Skriket, mode-fotografen är inte en del av huvudstoryn. Tysta Skriket består egentligen av 3 mindre historier och 1 större.
Det är det Tyska Skriket, mode-fotografen är inte en del av huvudstoryn. Tysta Skriket består egentligen av 3 mindre historier och 1 större.
OK, Schysst för jag höll på att bli galen när jag inte hittade infon om handlingarna til lde olika filmerna mer än den knapphänta info som finns på Wikipedia.
shut teh face
2010-03-19, 10:58
OK, Schysst för jag höll på att bli galen när jag inte hittade infon om handlingarna til lde olika filmerna mer än den knapphänta info som finns på Wikipedia.
:) Den sa lite om huvudstoryn, men inte mer. Jag kan ALLA Beck filmer utantill ändå, tror jag sett dem allihopa cirka 5-8 gånger. :D
OK, läste även undertexterna och du och de andra hade helt rätt.
Jag kan däremot glädjas åt att jag första gången jag såg denna sade hur jag trodde upplösningen skule vara bara någon minut in i filmen och jag fick rätt.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.