handdator

Visa fullständig version : Akb

chrilledude
2010-03-17, 08:17
Någon som har AKB-låtar på lager? På deras hemsida finns inte alla.

Tycker låtarna är sjukt roliga, så vill ha lite fler. Om ni inte vet vad det är så behöver ni inte skriva, är rätt kränkande musik f.ö. så jag tänker inte länka något här. *rolleyes*

Tack på förhand!

chrilledude
2010-03-17, 08:21
Kan f.ö. lägga till att dem sprider sin musik helt gratis, så de bryter inte mot någon lag eller så. (så inte tråden försvinner för fildelning eller något.)

Kwon
2010-03-17, 08:25
Music from Da Hood, Akalla.
UWTugwfaFCE

OBS! Deca Durabol förekommer i texten! (0:55)

chrilledude
2010-03-17, 08:41
Music from Da Hood, Akalla.
UWTugwfaFCE

OBS! Deca Durabol förekommer i texten! (0:55)

Tycker texterna är så sjukt roliga, och jag vet vilka som rappar. :)

Dem är f.ö. helsvenska, haha.

Nå, har du några låtar eller?

(Ingen kommentarer om att musiken är skit osv, lyssnar för att texterna är roliga.)

Kwon
2010-03-17, 08:45
Jag postade just en låt?

chrilledude
2010-03-17, 08:46
Jag postade just en låt?

Haha, har alla låtarna från youtube, glömde säga det. Men dem har gjort runt 100låtar, och jag har kanske 12st eller något. *rolleyes*

En jag känner rätt bra rappar i vissa av låtarna, vill gärna få tag i dem med.

Kwon
2010-03-17, 08:48
(Ingen kommentarer om att musiken är skit osv, lyssnar för att texterna är roliga.)

Jag tyckte låten jag postade var jättefin förresten! Bra beat och val av loop av Akalla-Boysen! :)

Röst nr 2 var rolig med Deca Durabol etc

100 låtar? HERREMINJÄÄS :)

chrilledude
2010-03-17, 08:52
Jag tyckte låten jag postade var jättefin förresten! Bra beat och val av loop av Akalla-Boysen! :)

Röst nr 2 var rolig med Deca Durabol etc

100 låtar? HERREMINJÄÄS :)

Haha jo, roliga är att han är runt 20år. Vad jag HÖRT så har han blivit knivhuggen i halsen eller något, men tror det är BS.

Bästa är "Stämplad som banditer" och "Snabb stil". Haha :-)

Kwon
2010-03-17, 08:57
Lyssnat igenom några låtar nu och tycker att Blod, Droger och Musik är deras bästa.

De påminner om mig, Bashir och polarna från förr, vi gjorde liknande rapp-musik innan Bash och Cham skapade Inf.Mass.

Vi hann med ett uppträdande i Tyresö Gymnasium med liknande alster innan jag la Hip-hopen på hyllan och gick vidare till Techno lol :)

chrilledude
2010-03-17, 08:59
Lyssnat igenom några låtar nu och tycker att Blod, Droger och Musik är deras bästa.

De påminner om mig, Bashir och polarna från förr, vi gjorde liknande rapp-musik innan Bash och Cham skapade Inf.Mass.

Vi hann med ett uppträdande i Tyresö Gymnasium med liknande alster innan jag la Hip-hopen på hyllan och gick vidare till Techno lol :)

Haha, jaså? :D ballt!

Har du några låtar du kan visa?

Haha, men du har inte hört så många ju! ;)

Kwon
2010-03-17, 09:05
Vi rappade på engelska dock...

Vår inspiration var NWA bland andra, det här med svensk-rap kom långt senare.

Innan Infinite Mass var det The Impact (med uppträdande på Gröna Lund! Tror jag har det på videokamera fortfarande), innan Impact var det EoH och Trooper Posse (har även en tröja, hoodie till råga på allt, med Trooper Posse-tryck kvar!)

Det var tider det!

Vilka enastående verk vi gjorde!

Jag e så jäkla go också, sparar många låtar på band, lägger dom på fönsterkarmen och har en het lampa i närheten.

En natt somnade jag och glömde stänga av lampan, självklart blir många av de roliga banden från förr nedsmält plast, helt omögliga att stoppa in i bandspelaren.

Professionellt jag vet :)

chrilledude
2010-03-17, 09:07
Vi rappade på engelska dock...

Vår inspiration var NWA bland andra, det här med svensk-rap kom långt senare.

Innan Infinite Mass var det The Impact (med uppträdande på Gröna Lund! Tror jag har det på videokamera fortfarande), innan Impact var det EoH och Trooper Posse (har även en tröja, hoodie till råga på allt, med Trooper Posse-tryck kvar!)

Det var tider det!

Vilka enastående verk vi gjorde!

Jag e så jäkla go också, sparar många låtar på band, lägger dom på fönsterkarmen och har en het lampa i närheten.

En natt somnade jag och glömde stänga av lampan, självklart blir många av de roliga banden från förr nedsmält plast, helt omögliga att stoppa in i bandspelaren.

Professionellt jag vet :)

Ouch! Inte bra :/

Låter kul det dära! Hur gammal är du?

Har du hört illdåd? Eller DubbelTrubbel? Rätt roliga dem med, dubbeltrubbel har dock RIKTIGT jävla grova texter, riktigt sjuka faktiskt..

http://www.youtube.com/watch?v=xLyGCGWlK90

(Tänker inte länka dubbeltrubbel, haha.)

:)

Kwon
2010-03-17, 09:08
Låt oss säga att jag är äldre än Petter... ;)

chrilledude
2010-03-17, 09:09
Låt oss säga att jag är äldre än Petter... ;)

Haha, okej! :)

Kul att en äldre man tyckte Akb var bra(?), trevligt. :-)

Kwon
2010-03-17, 09:14
Som sagt, Blod, Durabol och Musik påminner mycket om stuket vi började med (fast vi körde på engelska).

Man tog loops/beats från bland andra NWA, Boogie Down Productions etc och rhymade på! :)

Väcker gamla minnen till liv

Tricce
2010-03-17, 09:16
Haha, har alla låtarna från youtube, glömde säga det. Men dem har gjort runt 100låtar, och jag har kanske 12st eller något. *rolleyes*

En jag känner rätt bra rappar i vissa av låtarna, vill gärna få tag i dem med.

Om du känner honom rätt bra borde det väl inte vara några problem att få tag på låtarna från honom då?

chrilledude
2010-03-17, 09:52
Om du känner honom rätt bra borde det väl inte vara några problem att få tag på låtarna från honom då?

Nja inte så bra direkt, känner han via min bror. Har inte hans msn, nummer eller något.

Tänkte om någon hade dem nu, men.

Som sagt, Blod, Durabol och Musik påminner mycket om stuket vi började med (fast vi körde på engelska).

Man tog loops/beats från bland andra NWA, Boogie Down Productions etc och rhymade på! :)

Väcker gamla minnen till liv

Jo det är kul med låtar som väcker gamla minnen faktiskt! :)

"Knarkad i rätten på hårs eller blad, glider 190 i din svarta fucking saab" haha!