handdator

Visa fullständig version : Klockrena citat

Ingrosso
2010-03-15, 14:52
Här man kan man skriva roliga/sjuka citat osv som man hört eller sagt själv. Berätta gärna om reaktioner och bakgrundshistoria om det känns nödvändigt.

Jag börjar då.

På Burgerking.
Person ett: - vad har du beställt?
Person två: En big king XXL, tog det fetaste jag hitta, som på krogen.
:D

Dock saxat från ett annat forum eftersom att jag inte kunde komma på ngt själv.

emi23j
2010-03-15, 15:14
Detta hände i helgen på en lagfest. tyckte det var schjuuukt roligt i af.

Bakgrund: Någon full person hittade våra matchställ (borta dräkterna) i en väska i lägenheten och drog på sig detta och propsade på att alla andra skulle göra desamma. Alla tog på sig ställen, men valde att ta av sig dem efter ungefär 30 minuter. Dock valde 1 person att inte ta av sig matchtröjan, vi kan kalla honom Tomas. Denna persons flickvän, vi kallar henne klara, kommer sedan till festen just innan vi ska gå ut till krogen.

Klara kommer in i lägenheten och sätter sig på golvet bredvid sin pojkvän (alla solar är upptagna). Sen inträffar följande:

Klara: Varför har tomas på sig match-tröjan?
Person i laget: Han ska spela borta match

Denna kommentar får klara att "flyga" upp från golvet upp i famnen på tomas, där hon sätter sig och börja gulla med honom.
Needless to say så började alla asgarva.

Numse
2010-03-15, 15:22
Haha, va gulligt.

IRC log från idag:

miRACLE: hört att din *** lutar åt vänster
fAEkE: nah, den ligger alltid på vänster sida
fAEkE: lutar vetifan
fAEkE: sjukt irriterande när den ligger på högra sidan..
miRACLE: JA
miRACLE: eller hur
miRACLE: LOL
fAEkE: haha ja
miRACLE: :D
miRACLE: eller jag menar
miRACLE: jag vet inte
miRACLE: min e för liten
fAEkE: HAHA

Bahir
2010-03-15, 15:44
That PPP thingy. No go. PPP is about transactions with goods in theory and is only now useful for classroom Econ 1 analysis. Capitial markets completely overwhelm that impact. While PPP may influence things decade to decade, your trades will not last that long. It would be kind of like you taking continental drift into consideration when planning your next car trip.

Made me lol...

ARMSTARK
2010-03-15, 15:58
Intervjuare: Jag skulle aldrig vilja se ut som du gör.

Intervjuad bodybuildare: Oroa dig inte, det kommer du aldrig att göra.

( På engelska )

Scratch89
2010-03-15, 18:40
En väns svar på hur han träffade sin flickvän:

- "Jag satt och slösurfade en dag på Blocket. Jag valde område, och klickade sedan på billigast först. Och där var hon."

Baan
2010-03-15, 18:41
En väns svar på hur han träffade sin flickvän:

- "Jag satt och slösurfade en dag på Blocket. Jag valde område, och klickade sedan på billigast först. Och där var hon."

Billigast alla kategorier är hårt.

LoTiX
2010-03-15, 19:00

( På engelska )

Den går inte att hitta någonstans?

Avesta
2010-03-15, 19:27
Talesman för Pakistans utrikesminister uttalade att ”den som beskriver religionen islam som intolerant uppmuntrar till våld."

Apos78
2010-03-15, 19:37
Bagdad Bob

"My feelings - as usual - we will slaughter them all"

"We're giving them a real lesson today. Heavy doesn't accurately describe the level of casualties we have inflicted."

chrilledude
2010-03-15, 19:44
Måste vart på våran rast i 7an tror jag.

Kompis: Jag ska köpa skor.
Jag: Aha nice, vad för några?
Kompis: Jag vet inte, men vill ha skateskor. Man behöver inte ens knyta och hålla på, gillar att bara KÖRA IN DEN.

Lät lite fel.

En till med samma kompis;

Jag: Du borde sluta röka så jävla mycket, börja snusa istället.
Kompis: Men jag gillar att suga.

Hahaha.

Grazzafukkinrazzi
2010-03-15, 19:50
Den går inte att hitta någonstans?

Har för mig att personen som inte ville se ut som kroppsbyggaren var en random person som slängde ur sig, öppet. Så att kroppsbyggaren Arnold Schwarzenegger kunde kontra direkt.

Har jag hört iaf, vet inte om det stämmer.

Psychological
2010-03-15, 20:10
Min kompis ringer och sjukskriver sig :

Kompis : Hej, ville bara tala om att jag är sjuk o stannar hemma idag

Chefen : Äh lägg av, du är bara bakis.

Kompis: Ja ,jag sa ju det

Psychological
2010-03-15, 20:12
Samma kompis sökte jobb som fastighets skötare... I sitt personliga brev reagerade jag på det sista i texten som är följande : Jag tänker och vill inte klippa gräs eller kratta löv, för det är ingen HIT precis...

ARMSTARK
2010-03-15, 20:31
Har för mig att personen som inte ville se ut som kroppsbyggaren var en random person som slängde ur sig, öppet. Så att kroppsbyggaren Arnold Schwarzenegger kunde kontra direkt.

Har jag hört iaf, vet inte om det stämmer.

Det brukar dyka upp någon på brädan som har texten, själv minns jag inte var jag läste det.

VoDaresVins
2010-03-16, 13:43
En arbetskamrat berättade vad han var med om. Han satt med en kompis vid en gästahamnsbrygga och drack öl. Dit kom en enorm båt och började tanka. När de suttit en stund och sett på gubben som tanka sade kompisen åt gubben: - De är väl nog dyrt att hålla en sån där skuta med soppa?
Gubben låtsades fundera en stund och svarade: - Jaa, det är väl nog det. Om man e fattig.

krellik
2010-03-16, 14:02
Vi skojbrottar lite i nian. Den lite tjocke och bortkomna men trevliga kompisen vill vara med och leka och kläckte ur sig "håll i honom så tar jag honom bakifrån".

Eller som lumparkompisen som alltid var lite i sin egen värld. Vid ett tillfälle sitter han på logementet och tänker på något djupt medan vi andra sitter och snackar skit. Helt plötsligt kläcker han ur sig "om man kunde suga av sig själv så skule man faaaaaan göra det alltså". Behöver kanske ha känt denna fredliga jätte med lite frikyrkovibbar för att tycka att det var så roligt som vi gjorde.

Poxeman
2010-03-16, 17:17
Min polare hade lite svårt för ordspråk och talesätt...

Han: Ska du med o käka?
Jag: Skiter björnen i skogen?
Han: Va?
Jag: Är påven katolik?
Han: Wut?
Jag: Sover Dolly Parton på rygg?

Nästa dag kommer han glatt fram till mig, : "Nu fattar jag varför Dolly Parton sover uppochner!"

En annan dag diskuterades porrfilmstitlar, "Johnny med tiotummaren" blev vår favorit.
När polaren skulle berätta för en vän till blev det "Har du sett Johnny Tumstock?"

stevebc
2010-03-16, 17:29

( På engelska )Mycket fin avsnoppning :)

Samma kompis sökte jobb som fastighets skötare... I sitt personliga brev reagerade jag på det sista i texten som är följande : Jag tänker och vill inte klippa gräs eller kratta löv, för det är ingen HIT precis...:laugh:

Nästan lika bra som gladiatorerna1:

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=54439
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=32647
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=87497
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=55474

Den bästa tråden är ändå den om man måste torka rumpa om man jobbar på äldrevårdshem. Hittar tyvärr inte.

CVN
2010-03-16, 17:57
Våran svensk lärare brukar alltid klaga på att vi har tuggummi i munnen, bland annat. Hur som helst är jag en sådan person som alltid har något tuggandes i mun. Nuförtiden behöver hon inte säga något utan bara ger mig en blick när lektionerna börjar men förut lät det såhär:
-(lärare) Ska du spotta eller svälja?
- (jag) Svälja
Sen började hela klassen skratta och jag förstod mitt simpla misstag och försökte genast rätta till det med att jag mena spotta :P

Scratch89
2010-03-16, 18:05
"Vår svensklärare". :D

Mestalla
2010-03-16, 18:46
Någon som vet mer ordagrannt Vinnie Jones citat som var typ

- Jag hade gärna gjort 10 mål på en säsong men dommarna brukar inte låta mig spela mer än en halv så det blir extra svårt.

Sjukt skönt var det iaf.
Annars finns det ju ett par sköna citat från idrottsmän, framförallt Zlatan då.

- Först gick jag höger, så gick han höger, sen gick jag vänster, så gick han vänster, sen gick jag höger igen och då gick han och köpte korv

magiskt!