handdator

Visa fullständig version : Mellanmål utomlands

bygden
2010-03-14, 13:41
Åker till London om ett par veckor, och då jag inte har någon möjlighet till att laga mat, så undrar jag om det finns några bra mellanmål man kan ha med sig, alternativt köpa där?

Allt jag har kommit på än så länge är endast tonfisk och proteinbars.

Detta är alltså mat som jag har tänkt att jag kan köpa för att sedan äta på hotellrummet, där jag inte har tillgång till någon kyl/frys/skafferi eller liknande. Inte heller har jag några köksredskap så att jag kan laga något.

Några bra tips? ;)

tx

WHITEFOLKS
2010-03-14, 14:56
UHT-mjölk.

Lillstadspojken
2010-03-14, 15:29
Lite nötter väldigt lätt att ta med.

bygden
2010-03-14, 15:48
UHT-mjölk.

Vad är det får något? :)

snej
2010-03-14, 15:51
Du ska till England, inte månen. Du tror inte dom har mat/kosttillskott där?

vicarious
2010-03-14, 17:31
Vad är det får något? :)

Mjölk som är ultra high temperature behandlad, d vs högpastöriserad så den kan förvaras länge i normal rumstemperatur utan att bli dålig. Oöppnad då förstås.

Proteinpulver 50/50 vassle kasein lär väl funka annars.

Commando1980
2010-03-14, 17:52
Åker till London om ett par veckor, och då jag inte har någon möjlighet till att laga mat, så undrar jag om det finns några bra mellanmål man kan ha med sig, alternativt köpa där?

Allt jag har kommit på än så länge är endast tonfisk och proteinbars.

Detta är alltså mat som jag har tänkt att jag kan köpa för att sedan äta på hotellrummet, där jag inte har tillgång till någon kyl/frys/skafferi eller liknande. Inte heller har jag några köksredskap så att jag kan laga något.

Några bra tips? ;)

tx

det är väl bara att traska in på en restaurang/kafeteria/kafé/matvarubutik och köpa något du gillar?

Infinity
2010-03-21, 14:14
ska oxå till london snart men jag är inte orolig då jag tar med mig protein pulver + att england (london iaf) har blivit mycket bättre med sina hälsovanor och utbud i matvarubutikerna så det är riktigt skönt. sen kan du ju köpa protte pulver där oxå om du är där under en längre tid