handdator

Visa fullständig version : Tjuvlyssnat på gymet

ARMSTARK
2010-03-14, 08:50
Kille 1: Om du går 1 timme om dan kan du äta vad som helst.
Kille 2: Hur menar du? Vad som helst? Typ Pizza?
Kille 1: Ja, Pizza, Chips, Öl, godis, vad som helst.
Kille 2: Förbränner det verkligen så mycket när man går?
Kille 1: Ja fö fan, du vet...en vuxen man behöver 7500 kalorier om dan för att överleva, om du går blir du back på energi, kan äta vad som helst.

( Åh vad jag önskar att det var så! ) :D

Nitrometan
2010-03-14, 08:51
Kille 1: Ja fö fan, du vet...en vuxen man behöver 7500 kalorier om dan för att överleva
OK. Då vet jag. ;)

Nixon
2010-03-14, 09:15
Kommer inte riktigt ihåg hur konversationen gick men det var 3 killar i 18-19 årsåldern varav den ena stolt proklamerade att han hade hittat Ronnie Colemans MrO-vinnande träningsschema från 2003.
Den efterföljande timmen gick ut på att hänga i Cablecrossen & prickskjuta bröstmusklerna från olika vinklar.

BobaFett
2010-03-14, 10:03
Hörde nån spink snacka med sin polare när de körde biceps, en arm i taget mot stödet på en bänk:

Spink 1 med glasögon: Alltså du ska försöka isolera muskeln, spelar ingen roll att det är en mindre vikt, jag lovar att om man fäster en newtonmeter på biceps så får man ut mer kraft ändå.

Spink 2: Nja tror du det?

Ja för fan det är bättre att använda mindre vikt och köra jättestrikt.

:laugh:

saab900
2010-03-14, 15:17
Hörde nån spink snacka med sin polare när de körde biceps, en arm i taget mot stödet på en bänk:

Spink 1 med glasögon: Alltså du ska försöka isolera muskeln, spelar ingen roll att det är en mindre vikt, jag lovar att om man fäster en newtonmeter på biceps så får man ut mer kraft ändå.

Spink 2: Nja tror du det?

Ja för fan det är bättre att använda mindre vikt och köra jättestrikt.

:laugh:

Vadå? Så säger ju många instruktörer, Aftonhoran etc. Inte så konstigt om folk blir förvirrade och får för sig konstiga saker.

Tunga vikter är farligt!! *grr27*

(Sedan har du ju motpolen som använder så tunga vikter att de inte är i närheten av ett bra utförande)

hahavaffan
2010-03-14, 15:19
OK. Då vet jag. ;)Det blir till att ta fram rapsoljedunken nu då, och börja halsa :(

stevebc
2010-03-14, 15:20
Haha, fortsätt med citat.

rooz
2010-03-14, 15:21
7500, vafan jag borde ha dött redan:confused:

Blir att beställa en dubbel kebabpizza och äta lite mer ribs:D

jakob
2010-03-14, 15:38
7500, vafan jag borde ha dött redan:confused:

Blir att beställa en dubbel kebabpizza och äta lite mer ribs:D

Du kommer ju bli fet som en jefla gris! 7500 kalorier är ju fifan inte ens en måltid. :(

LoTiX
2010-03-14, 16:21
<Tanig tjej instruerar medföljande normalstor kille att nu ska de göra situps>

<Gör 1x10 situps>

Tjej: Nu måste vi gå och stretcha annars blir magen som en bulle.

<tjej och kille går upp på våningen ovanför där man kan stretcha på mattor, kommer ner och går iväg efter att ha varit uppe i 20 minuter>.

emi23j
2010-03-14, 16:30
haha man blir fan nostalgisk när man hör sånt här. det är nästan man längtar tillbaka till de typiska "inne gymmen" där man hör såna här saker varje dag om man går de "rätta" tiderna=)

John M
2010-03-14, 16:32
Hört för en 8-9 år sen. "Jo för fan träningen går bra nu, går upp ungefär 1 kilo efter varje pass"

Vätskan som han fått i sig efter passet trodde han tydligen var muskler *screwy*

Ajin
2010-03-14, 16:32
Gymmet jag tränade på i Sverige:

Ett gäng grabbar mellan 16-19 med utländsk bakgrund testar chins:

#1: bror kör chins d grymt för rygg och armar
#2: (testar göra en chin, misslyckas)
#2: fan jävla shkitgrej fan den är inte ens bra för rygg vilken rygg kom vi kör bröst istället
#1: (garvar och hänger med)

*#1= person 1
*#2= person 2

pelle
2010-03-14, 16:36
Underbart att läsa här i tråden där alla tror sig veta allt och pratar skit om andra =)

Undras tro om någon lyssnat på er och tänkt samma, hehe! *popcorn*

tp_88
2010-03-14, 16:36
Slutna hörlurar is teh shiet.

CpÅke
2010-03-14, 16:39
<Tanig tjej instruerar medföljande normalstor kille att nu ska de göra situps>

<Gör 1x10 situps>

Tjej: Nu måste vi gå och stretcha annars blir magen som en bulle.

<tjej och kille går upp på våningen ovanför där man kan stretcha på mattor, kommer ner och går iväg efter att ha varit uppe i 20 minuter>.

hahahaha den va lätt bäst hitils

emi23j
2010-03-14, 16:47
Underbart att läsa här i tråden där alla tror sig veta allt och pratar skit om andra =)

Tveksamt, men nog har man säkert slängt ut sig något korkat genom åren. Men brukar oftast hålla käft och fokusera på träningen, sen brukar jag försöka att inte uttala mig om områden jag har dålig koll på. Här på kolo är det en annan sak här skriver jag det jag tror borde vara korrekt, är det inte korrekt får man ju ofta en tillrätta visning och lär sig nytt på köpet.

Loke
2010-03-14, 16:53

Roligast är de här trådarna brukar leda till att någon berättar om något "dumt" någon sagt, men så kommer någon kunnig och respekterad medlem på forumet in och säger att han håller med... Det är inte många saker jag är såpass tvärsäker på när det kommer till träning att jag skulle våga skratta åt någon som sa motsatsen. Än så länge håller väl den här tråden bra nivå, men dumheterna brukar bli allt mindre dumma med tiden :)

Första inlägget handlar förmodlgen om att killarna blandat ihop kcal och joule, för övrigt :)

shut teh face
2010-03-14, 17:33
Kwon: Om man samlar på serietidningar som King Grub + äter keso 1 gång per dag då får man sån fysik som han har.
Masterchef: Men måste det vara lätt ellet vanlig keso???
Kwon: Vet inte.. :(

LoTiX
2010-03-14, 17:36

Vad är det för fel du hittat i tråden hittills?

mangemani
2010-03-14, 17:36
man försöker verkligen att inte lyssna,men ibland går det inte.
har hört en massa BS,en massa okunigheter på gymmet,förut kände man at man ville gå fram och rätta dom,men numera så flinar man bara,skakar på huvudet och tränar vidare.

Stoltz
2010-03-14, 17:50
"Du ska inte köra stångcurl, det blir ingen biceps av det" - Gymmästaren i CC-fest.

Nehepp.

ARMSTARK
2010-03-14, 17:53
man försöker verkligen att inte lyssna,men ibland går det inte.
har hört en massa BS,en massa okunigheter på gymmet,förut kände man at man ville gå fram och rätta dom,men numera så flinar man bara,skakar på huvudet och tränar vidare.

Jag tycker att det är härligt, faktiskt en viktig del i min träning. Jag är inte så social själv när jag tränar men älskar att lyssna på de här dialogerna. Önskar att jag skrivit upp allt man hört genom åren, man skulle kunna skriva en bok som ALLA som tränar på gym skulle köpa. ;)

Nyback
2010-03-14, 17:58
världens bästa tråd

loolY
2010-03-14, 18:04
Jag hörde en som sa:
- Jag ska bulka nu så jag kommer inte att gymma på tre månader.

Så jag frågade honom varför han inte ville träna under sin bulk och fick två svar:
- För att jag ska kunna omvandla fettet jag lagt på mig efter bulken till muskler och att jag inte kommer kunna äta tillräckligt mycket mat för att kunna undvika viktnedgång om jag tränar.

Jag blev lite fundersam men han var tvärsäker på att det var så man skulle göra under en bulk.

stafh
2010-03-14, 18:09
Jag hörde en som sa:
- Jag ska bulka nu så jag kommer inte att gymma på tre månader.

Så jag frågade honom varför han inte ville träna under sin bulk och fick två svar:
- För att jag ska kunna omvandla fettet jag lagt på mig efter bulken till muskler och att jag inte kommer kunna äta tillräckligt mycket mat för att kunna undvika viktnedgång om jag tränar.

Jag blev lite fundersam men han var tvärsäker på att det var så man skulle göra under en bulk.

Det där var lite roligt faktiskt. :D

Undrar hur det gick för honom.

Kek
2010-03-14, 18:22
Brukar ofta ha hörlurar med hög musik så hör inte så mycket av det som sägs på gymmet men det händer ju att man hör nybörjare som kommit på jättebra övningar för typ insida biceps främre vader osv

Gabriel174
2010-03-14, 18:41
Gymmet jag tränade på i Sverige:

Ett gäng grabbar mellan 16-19 med utländsk bakgrund testar chins:

#1: bror kör chins d grymt för rygg och armar
#2: (testar göra en chin, misslyckas)
#2: fan jävla shkitgrej fan den är inte ens bra för rygg vilken rygg kom vi kör bröst istället
#1: (garvar och hänger med)

*#1= person 1
*#2= person 2

Väldigt relevant information, tack för att du tar med det :)

Wille005
2010-03-14, 18:45
Väldigt relevant information, tack för att du tar med det :)
Eller hur, onödig kommentar. Man kunde ju se det i texten.

Kek
2010-03-14, 18:49
Ni behöver ju inte göra en höna av en fjäder nu..

Gabriel174
2010-03-14, 18:58
Eller hur, onödig kommentar. Man kunde ju se det i texten.

haha :thumbup:

dellan
2010-03-14, 20:36
Detta plockade jag upp under min sedvanliga "optiljus i omklädningsrummet session"

- Vad ska vi köra i veckan?
- På måndag kör vi bänk och biceps
- På fredag maxar vi i maskiner.

Tror grabbarna gick första ring. När de inte kör bänk eller biceps ockuperar de alltid peck decken. Tur att ingen annan vill köra den skitövningen.

Degpekka
2010-03-14, 21:01
Då får dem iaf stora pecktoralis.

Larsa_wee
2010-03-15, 00:10
Fick mig en härlig kommentar när jag stod och körde pushdowns i en Cablemaskin.

Random: Åh den där brukar jag oxå köra, den är skön !
Jag: Japp den tar riktigt bra på triccarna.
Random: Jag kör den alltid på dagen jag kör mage, tycker den tar mkt mer där.
Jag: Ja men då måste du nog köra lite fel om du tycker den tar mer på mage än på triceps.
Random:nej men Jag har ju börjat få fram magrutorna sen jag började med den där övningen så för mig funkar den bra.
Jag: Okej om det funkar för dig så....

Körde klart mina set och sen drog jag därifrån. Orkade verkligen inte förklara :) . Kan noteras att samma person och hans kompisar stod veckan efter och körde flyes i Cable för att man fick deffade "bröst" av det och mkt bättre former. Körde man bänk så vart man mer "bullig"....

Degpekka
2010-03-15, 00:19

Jag: Ja men då måste du nog köra lite fel om du tycker den tar mer på mage än på triceps.
Random:nej men Jag har ju börjat få fram magrutorna sen jag började med den där övningen så för mig funkar den bra.

Körde klart mina set och sen drog jag därifrån. Orkade verkligen inte förklara :) . Kan noteras att samma person och hans kompisar stod veckan efter och körde flyes i Cable för att man fick deffade "bröst" av det och mkt bättre former. Körde man bänk så vart man mer "bullig"....

Han har ju iofs rätt att den aktiverar magen ganska kraftigt. :)

Larsa_wee
2010-03-15, 00:21

Jo det är ju sant. men att köra den och fullkomligt tro att den är en magövning?

Degpekka
2010-03-15, 00:37
Jo det är ju sant. men att köra den och fullkomligt tro att den är en magövning?

Nejnej :) Jag bara förtydligade det lite. Brukar själv få go träningsvärk av den, men det är inget jag kör på magpasset ´direkt.

tsp
2010-03-15, 00:39
Mina vänner som är hyfsat nya på gymmet tycker ofta att olika övningar tar på helt andra muskler än vad jag gör. Tror det har med ovana att göra osv

Mass-Tech
2010-03-15, 00:48
-Jag var och köpte proteinpulver idag. Fatta vilket jävla monster jag kommer bli till sommarn.

- Ska vi träna ben idag?
- No, jag tränar inte bena. det är så jävla jobbigt.

Två killar kör bänkpress
Kille 1: Kommer strax
Kommer tillbaka efter någon minut.
Kille 2: Var du och pissa?
Kille 1: Nej, jag fixade håret

Snubbe kör bänkpress. Mobilen ringer.
- Ja det är "Namn"
- Nej jag är och träna. Gjorde precis 150 i bänk
Hade 30kg på stången

Stoltz
2010-03-15, 00:54

Wat? Hur fan gör ni pushdowns? :D ...Eller kanske ska fråga mig själv detsamma, men jag har aldrig känt något i magen av den.

- Ja det är "Namn"
Hade 30kg på stången

Haha, har hört den med. Mer än småkul :D

Degpekka
2010-03-15, 02:48
Mina vänner som är hyfsat nya på gymmet tycker ofta att olika övningar tar på helt andra muskler än vad jag gör. Tror det har med ovana att göra osv

Jag har styrketränat i mer än fem år, så jag anser mig väl inte som en nybörjare direkt. Testa att köra tyngre ska du få se. :naughty:

Richthofen
2010-03-15, 03:02
2 smala moppepojkar härom dagen
"alltså kör inte sån där gainer, du blir bara fet"

John M
2010-03-15, 07:13

Påminner om en brud jag såg på gymmet för några år sen. Hon tränade mage i en ställning gjord för benlyft. Hon trodde man tränade armarna i en övning där man lyfter benen.

rooz
2010-03-15, 08:11
Hört på ett skolgym i norrort

Ett gäng där en av killarna verkade visa dem andra.

-Gör jag rätt?
-Jo, eller näe, testa att vinkla ut armbågen för då aktiverar du även triceps. Och det är ju jävligt coolt att aktivera både biceps och triceps lika mkt!

Övningen? Stångcurl:D

Dessa diskuterade även varför man körde ben
- Men. det blir ju aldrig något resultat
- Näe, och det är för att benen har långsammare muxeltillväxt än övriga kroppen. Så det kan man nästa skita i, även om du böjer 150-200 har du nästan inga ben alls

Undrar om någon av dem hade sett någon böja mer än stången:confused:

Martin Löwgren
2010-03-15, 08:14
Odenplan.

Mannen du har inte lust att hjälp mig med en grej? - Absolut, fi fan brorssan vad gäller de? - Jo jag håller på och starta en importfirma. - Ok, vad exakt vill du att jag ska hjälpa dig med? - Hämta några merzor åt mig i Estland nu till helgen och så kan du typ ****** några prostituerade och roa dig på båten. Jag står för alla omkostnader. - Fett najs brorssan vi kör på de.

chrilledude
2010-03-15, 08:19
Odenplan.

Mannen du har inte lust att hjälp mig med en grej? - Absolut, fi fan brorssan vad gäller de? - Jo jag håller på och starta en importfirma. - Ok, vad exakt vill du att jag ska hjälpa dig med? - Hämta några merzor åt mig i Estland nu till helgen och så kan du typ ****** några prostituerade och roa dig på båten. Jag står för alla omkostnader. - Fett najs brorssan vi kör på de.

På odenplan? Wth.

Lät mer som typ.. Rosengård, no offence.

Martin Löwgren
2010-03-15, 08:21
På odenplan? Wth.

Lät mer som typ.. Rosengård, no offence.

Haha de finns skummisar överallt :Virro

Tail
2010-03-15, 09:31
Tre killar, ca 15 år, missbrukar en biceps-maskin. Kille 1 tar upp en blomspruta med tvålvatten och sprutar sig själv i ansiktet.
Kille 2: Vad gör du för nått?
Kille 1: Det står att man ska använda den när man är svettig.

Väldigt svårt att hålla sig för skratt...

Eriic
2010-03-15, 09:37
En kille i 25 års åldern och en gubbe i 60 års åldern
*Killen tar några piller och sväljer dem*
Gubben: Vad är det där för nåt?
Killen: Asså det är som lagliga anabola! Min kompis sa att det fungerar jättebra
Gubben: Aha, men är det inga biverkningar? Typ mindre snopp och så?
Killen: Nej då, inga biverkningar. Det måste fungera, det står 83% muskelökning på burken, kolla själv...

tsp
2010-03-15, 12:21
- Ja det är "Namn"
Hade 30kg på stången

haha fan vad festlig kille :D hade jag också sagt om någon ringde mig på gymmet!

mtlca
2010-03-15, 12:31
Två killar kör bänkpress
Kille 1: Kommer strax
Kommer tillbaka efter någon minut.
Kille 2: Var du och pissa?
Kille 1: Nej, jag fixade håret

Hahahah

Curls
2010-03-15, 12:32
Haha saker jag säger under träningstid går under samma stämpel som det jag säger då jag är full!! :D

Jag råkade börja små lyssna på två blonderade, överviktiga flator snackade om för ett tag sen men jag hann gå därifrån...

Kul tråd btw.

Ingrosso
2010-03-15, 13:07
Rolig tråd :D

mangs
2010-03-15, 13:14
Nere på gymmet häromdagen stod det två clowner med gigantiska skor vid benpressmaskinen och diskuterade hur djupt man skulle gå. De kunde inte riktigt komma överens om om det var under parallellt eller ATTG som gällde. Sedan pratade de mest om hur de skulle sminka sig inför nästa uppträdande på cirkus.

Stoltz
2010-03-15, 13:30
Nere på gymmet häromdagen stod det två clowner med gigantiska skor vid benpressmaskinen och diskuterade hur djupt man skulle gå. De kunde inte riktigt komma överens om om det var under parallellt eller ATTG som gällde. Sedan pratade de mest om hur de skulle sminka sig inför nästa uppträdande på cirkus.

http://instantrimshot.com/

Nitrometan
2010-03-15, 13:32

*cry*

Tur att jag inte såg dem, jag är rädd för clowner. De har alltid vassa tänder och vassa knivar. :(

mikaelj
2010-03-15, 13:42
Och ballonger som flyter :/

Stoltz
2010-03-15, 13:45
Och ballonger som flyter :/

Menar du svävar?

martikainen
2010-03-15, 13:48
Jag har ett par killar på gymmet som är otroligt lustiga

Dessa går under lillbiffen och smalarm.
Lillbiffen är 23-24 år typ 165 lång, lika rund, brillor, massa tatueringar, peircingar och mohikanfrisyr, + en ful liten skäggfläck på hakan

Smalarm är 17-18år, 180 lång, väger väl 45kg och glider runt i linne size xxxs som hänger slappare än en burka.

Båda två har gått på specialskola (särskola) så de är ju lite speciella. De har tränat på gymmet ett par år nu men inte ökat ett gram i vikterna (varken kropps eller hantlar så att säga).

De tränar med alla möjliga typer av utrustning, bälte som hänger på höfterna, handledsskydd, remmar, handskar, armbågslindor, you name it!

Dom kör dom mest lustiga övningarna, de ska tydligen bli "Strongmans"

I omklädningsrummet får man ofta höra de mest lustiga sakerna från dessa två, häromdagen var det någon person som skulle få stryk

Lillbiffen: Fan han skulle få sig en smäll!
Smalarm: Ja lätt, jag tar han ju utan problem, han är långsam ju
Lillbiffen: Ja lätt att du gör, jag hade tagit fängelse för det i 2 år utan problem
Smalarm: Tillsammans kan vi ta honom! Jag hatar honom verkligen
Lillfibben: Matte kommer döda honom om vi säger till!

Det är inte första gången de säger att de ska spöa folk heller, det ironiska är att jag inte kan föreställa mig något mer löjligt än dessa två i ett slagsmål med någon.

mikaelj
2010-03-15, 13:51
Menar du svävar?

They all float down here.

martikainen
2010-03-15, 13:52

Slutarå, IT clownen är läskig!

kalle_banan
2010-03-15, 13:54
För ett par år sedan var jag och mina polare på gymmet som vanligt, och in kommer en kaxig snubbe och började köra marklyft. Inget konstigt med det, men när han hade värmt upp lastade han på som fan och körde med sämsta utförandet, så min kompis gick fram till honom och sa:

Kompis: Du eh, du vet att det är viktigt att inte fuska upp vikten när man kör marklyft va?
Marklyftsnubben: Nej men det är lugnt vettu! Jag kör enligt ett schema!
:thumbup:

ARMSTARK
2010-03-15, 14:01
Hehe, tuffa killar på gymet...

Hörde också delar av en konversation:
Kille 1: Va hände sen?
Kille 2: Jag sa till honom, jag ska hämta "Kille 3"
Kille 3: Va fan drar du in mej i det där för?
Kille 2: Brorsan, de e lugnt, jag sa det för att han skulle bli rädd!
Kille 3: Jag vill inte bli inblandad i sånt där skit!
Kille 2: Va e du för brorsa, hjälper man inte sina bröder?
Kille 3: Aaaa, men va faan...

Man kan tänka sig hur det fortsätter sen när nästa kille hämtar folk osv... :D

Nitrometan
2010-03-15, 14:25

*gah!*

Dags att skaffa vapen. Clownerna måste dö. :MrT:

Jag tänker inte ta deras terror längre. Nu är det slut.

Civilrätt
2010-03-15, 14:44
jävla tråd, tog 15 minuter från min pluggtid...

Fan för folk :D

krellik
2010-03-15, 14:49
Påminner om en brud jag såg på gymmet för några år sen. Hon tränade mage i en ställning gjord för benlyft. Hon trodde man tränade armarna i en övning där man lyfter benen.

Jag tror jag missar något nu. Hon tränade mage i en ställning där man kör benlyft (en magövning)?

Och hon tränade armar i en ställning där man lyfter benen?

Är det bara jag som är trög här eller?

gnagaren
2010-03-15, 14:50
Jag tror jag missar något nu. Hon tränade mage i en ställning där man kör benlyft (en magövning)?

Och hon tränade armar i en ställning där man lyfter benen?

Är det bara jag som är trög här eller?

http://img.club.pchome.net/upload/club/other/2009/12/18/pics_zitengchen_1261140293.jpg

Curls
2010-03-15, 16:29
Hehe, tuffa killar på gymet...

Hörde också delar av en konversation:
Kille 1: Va hände sen?
Kille 2: Jag sa till honom, jag ska hämta "Kille 3"
Kille 3: Va fan drar du in mej i det där för?
Kille 2: Brorsan, de e lugnt, jag sa det för att han skulle bli rädd!
Kille 3: Jag vill inte bli inblandad i sånt där skit!
Kille 2: Va e du för brorsa, hjälper man inte sina bröder?
Kille 3: Aaaa, men va faan...

Man kan tänka sig hur det fortsätter sen när nästa kille hämtar folk osv... :D

men åh.. hahaha :D

fan vi har inga gangsters på vårt gym men på förra gymmet jag gick på är de fullt av brushor.. sånt här får en att vilja byta igen! haha

fiskebulle
2010-03-15, 16:46
Frågade en kille på min skola hur mycket han tog i benböj (killen ser ganska biff ut, dock mycket baggykläder). Killen svarar: Nae, jag kör inte ben, spelar så mycket basket och innebandy att det ger lika mycket som ett benpass.

Efter det har jag bara totalt ignorerat honom när det kommer till träning.

Pirko
2010-03-15, 18:16
Frågade en kille på min skola hur mycket han tog i benböj (killen ser ganska biff ut, dock mycket baggykläder). Killen svarar: Nae, jag kör inte ben, spelar så mycket basket och innebandy att det ger lika mycket som ett benpass.

Har du sett hans ben? Vissa kan svara jävligt bra på annan slags träning än bara styrkelyft gällande ben.

Curls
2010-03-15, 18:53

Hahaha Bullen du är fan brädans egna Bulle asså!!! Så jävla klockrent!!!

"Efter det har jag bara totalt ignorerat honom när det kommer till träning." *drool*

chrilledude
2010-03-15, 19:47
Haha de finns skummisar överallt :Virro

Så sant! ;)

fiskebulle
2010-03-15, 21:56
Har du sett hans ben? Vissa kan svara jävligt bra på annan slags träning än bara styrkelyft gällande ben.

Jodå, de har jag sett, men inte då jag frågade. Killen är ganska speciell dock.. har massa problem med axlarna, går till sjukgymnast, får diagnos och diverse övningar för att hjälpa honom. Vad gör han? Jo springer ner till gymmet och bränner av ett bröst/axel pass dagen efter -.-

Han brukar köra hantellyft framåt med en 20kgs vikt. Har inte sagt ett knyst om skaderisken, han är djupt troende, så han kan nog bli healad.

Degpekka
2010-03-16, 04:18
Samtidigt är det lite konstigt fiskbulle att du tjuvlyssnar på dig själv.:Virro

chrilledude
2010-03-16, 04:22
Jodå, de har jag sett, men inte då jag frågade. Killen är ganska speciell dock.. har massa problem med axlarna, går till sjukgymnast, får diagnos och diverse övningar för att hjälpa honom. Vad gör han? Jo springer ner till gymmet och bränner av ett bröst/axel pass dagen efter -.-

Han brukar köra hantellyft framåt med en 20kgs vikt. Har inte sagt ett knyst om skaderisken, han är djupt troende, så han kan nog bli healad.

Skulle fan lacka ur på ungen, vafan vill han ha hjälp får han fan sköta sig, jävla valp.

Curls
2010-03-16, 08:20

Klockrent igen!!! *flex*

hahaha

AlmostRipped
2010-03-16, 08:39
Bästa tråden nånsin ;) Rätt kul när man hör roliga diskussioner på gymmet, är inte så många som gymmar på mitt gym och jag känner de flesta så missar detta nuförtiden, förut när man gymmade på stort gym hörde man roliga saker varannat pass! :)

:thumbup: Keep em coming!

TheSQUAT
2010-03-16, 10:35
Kille ca 25 i sprillans GASP-outfit (ser relativt otränad ut men vill för sin kompis framstå som mkt erfaren, kunnig och "inne i gamet) ger goda råd inför knäböj som de ska köra:

"-Man SKA inte gå djupare än att vinkeln i knät är 90 grader. Du MÅSTE stanna där. Det som kommer att hända väldigt snabbt om du går djupare är att brosket bakom knäskålen nöts bort och efter det är risken stor att knäskålarna spricker. Jag har sett det hända....." slut citat.

Låter jätteotäckt ju! Och jag som verkligen försöker jobba med djupet på mina böjar. Stackars mina knän..*rolleyes*

Eriic
2010-03-16, 11:13
Två killar:
1: Jag ska köra biceps
2: Va? Nej, man ska alltid köra bröst och triceps tillsammans. vi har kört bröst idag.
1: Nej, jag vill köra biceps, måste blir större.
2: Nej man köra alltid rygg och biceps, så kör inte biceps idag, för det gör man alltid på ryggpasset.
1: Okej... *Han går iväg och gör 2 chins* Nu ska jag köra biceps.

krellik
2010-03-16, 11:18
Knevla skit när man inte ska få köra sina biccar ifred alltså...;)

Pdaddy
2010-03-16, 11:36
två killar:
2: Va? Nej, man ska alltid köra bröst och triceps tillsammans. Vi har kört bröst idag.
2: Nej man köra alltid rygg och biceps, så kör inte biceps idag, för det gör man alltid på ryggpasset.
1: Okej... *han går iväg och gör 2 chins* nu ska jag köra biceps.

guld !!! :d

MissTiger
2010-03-16, 13:37
Två killar:
2: Va? Nej, man ska alltid köra bröst och triceps tillsammans. vi har kört bröst idag.
1: Okej... *Han går iväg och gör 2 chins* Nu ska jag köra biceps.

*skratt*
Helt underbart att killen går o gör 2 chins så att han "får lov" att köra biceps...

Dr Jones
2010-03-16, 14:01
guld !!! :d

avgudar han som ville köra biceps ! :hbang:

Nitrometan
2010-03-16, 14:39
avgudar han som ville köra biceps ! :hbang:

Ja. Man moste pumpa besep. *flex*

Annars får man aldrig megaphat gunz som teal.

mikaelj
2010-03-16, 14:41
Ja. Man moste pumpa besep. *flex*

Annars får man aldrig megaphat gunz som teal.

Teal'c?

Nitrometan
2010-03-16, 14:44
Teal'c?
Skulle det kunna vara, men, nej.

Den man som startade denna journal: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=99735 var det jag syftade på.

Med såna här mästerverk:
Fått många fanmails från folk som undrar om mina gunz. "Vad är hemligheten?" frågar dom. "Hur hårt curlar du?"

Svar:

Jag kör hårt! Curlar hårt, tränar hårt. Jag är inte rädd för vikter, vikterna ska vara rädda för mig för att dom vet att jag kommer lyfta dom. Jag är inte räd för att skrika när jag lyfter, då ser folk mig och tänker på mina gunz när dom pumpas, det gillar dom. Jag är heller inte blyg för att hjälpa folk med deras besepträning och kommenterar gärna hur folk curlar sen ger jag dom tips när jag vilar (brukar sällan vila helt, har alltid en vikt i handen så att även när jag vilar spänns mina besep).

Dont work out for funz, do it to get megaphatt gunz!

ARMSTARK
2010-03-16, 15:09
Det där var det hårdaste jag har läst! :hbang: :laugh:

victor_n
2010-03-16, 15:15
Best of varning på den här tråden:D

Ape3
2010-03-16, 17:17
Skulle det kunna vara, men, nej.

Den man som startade denna journal: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=99735 var det jag syftade på.

Med såna här mästerverk:

:D Bwahahahahaha

leo1
2010-03-30, 03:38
Tänkte på den här tråden som är alldeles för bra för att dö när jag hörde 3 killar i gymnasieåldern på gymmet idag. Alla 3 satt och vilade i varsin maskin och klagade på hur dåligt träningen går och det aldrig blir nåt resultat. Då vräker en av killarna ur sig, han som är "expert "

- Om man dopar sig med hjälp av en läkare som har koll behöver man inte få bestående men.

Dom andra 2 nickade instämmande och det såg ut som att dom skulle gå till närmaste vårdcentral imorgon.

Kan ju stämma till viss del men va fan:)

Frantic
2010-04-07, 12:49
En tjej (runt 18-19år) instruerade sina bröder i gymmet igår. De körde mage och hon berättade för dem att om man inte tränar ryggen (hon visade hur man gjorde ryggresningar) efter magen så "tar" det inte. Alltså måste man träna rygg och mage i samma pass om man vill ha ut något av sin magträning.

Lustigt/skrämmande.

dodie
2014-08-07, 08:23
Känner att jag måste bumpa den här tråden, många roliga tjuvlyssningar :D Jag har två stycken att dela med mig av.

Ganska stor kille sa till sin något mindre vän:
-Man ska passa sig för att hamna i svältläge, för då omvandlas musklerna till fett

Två andra ganska otränade killar diskuterar om muskelbyggnad:
-kille 1: Det är bra att ha lite fett när man börjar träna, för då kan man omvandla fettet till muskler.
-kille 2: ahaaa.

omvandling hit och dit :smash:

ARMSTARK
2014-08-07, 08:46
Två gubbar i fikarummet på jobbet:

Gubbe 1: Jag har tjackat en motionscyckel som jag trampar en halvtimme varje kväll. Tänkte bli av med lite gubbmage.
Gubbe 2: En halvtimme, de e meningslöst! Fettförbränningen börjar inte föränns efter 50 minuter.
Gubbe 1: Men nånting måste det väl ge?
Gubbe 2: Näe, de e helt bortkastat, du kan lika gärna skita i det.

GymJimmy
2014-08-07, 09:06
I omklädningsrummet, 2 killar, båda jättesmala, en av killarna har tränat 2 veckor längre än den andra:

Kille1: Du måste äta 6 gånger om dagen.
Kille2: Va? Varför?
Kille1: Annars kommer du aldrig att växa!
Kille2: Är det sant... *tar sig på bröstkorgen med sorgsen min*

Sniggel
2014-08-07, 10:21
En tjej (runt 18-19år) instruerade sina bröder i gymmet igår. De körde mage och hon berättade för dem att om man inte tränar ryggen (hon visade hur man gjorde ryggresningar) efter magen så "tar" det inte. Alltså måste man träna rygg och mage i samma pass om man vill ha ut något av sin magträning.

Lustigt/skrämmande.

Kan ta en från när jag precis hade köpt mina hantlar och tränade hemma med.
Visade för min kompis hur jag curlade (hade armbågen mot magen så att armen låstes mot kroppen):
Kompis: Men då tränar du inte biceps utan dina underarmar!
Minns inte vad jag svarade men vet att jag tyckte det lät vettlöst. Men eftersom han lät så övertygad så protesterade jag inte.

Om det nu spelar nån roll så tränade inte min kompis alls och var även klent byggd (för sin ålder, 17).

ARMSTARK
2014-08-07, 11:19
Edit, wrong...take bort.

Manta
2014-08-07, 11:25
Jag har hört att alkohol tar bort bakisandedräkten. Jag tycker att TS ska ta sig ett par rediga groggar innan han går tillbaks i eftermiddag!

Den här fel-posten blir 10ggr så rolig med tanke på vem TS i den här tråden är.

NickeSthlm
2014-08-07, 11:39

Hahaha *slap*

ARMSTARK
2014-08-07, 12:08

Jag får bjuda på den. :d