Visa fullständig version : Är du snyggare än medel?
Poll is on its way.
FÖRSÖK ATT SVARA SÅ ÄRLIGT DU KAN I DENNA POLLEN
Vidarespinning från en annan tråd.
Det är enkelt. Svara i pollen vad du själv anser. Vad som anses med snygg får vara din egen definition.
Poll is on its way.
FÖRSÖK ATT SVARA SÅ ÄRLIGT DU KAN I DENNA POLLEN
Vidarespinning från en annan tråd.
Det är enkelt. Svara i pollen vad du själv anser. Vad som anses med snygg får vara din egen definition.
Inte snyggare än medel, men jäkligt charmig.
/Jazz
Nitrometan
2010-03-02, 10:54
Jag är snyggare än en neandertalare som har bråkat med en grottbjörn.
Vad innebär det?
Medelsnygg?
Jag känner mig lite snyggare, när det är lite klubbbelysning så kan jag tycka att jag ser bra ut.
fiskebulle
2010-03-02, 11:21
Jag är snygg ibland, typ när jag åker skidor, det jag gör är snyggt och mitt ansikte är lite dolt. Och såklart, beauty is in the eye of the beholder.
Får man fråga varför du gör dessa poller Mangs? Börjat läsa psykologi eller?
Ska jag vara helt ärlig så är medelsvensson smalfeta halvalkisar som aldrig övervägt att börja träna. Jag tror hur som helst att majoriteten här på Kolo är snyggare, svennebanan är oftast ganska ugly och ointelligent - bristen på karaktär som gör det. ;)
VoDaresVins
2010-03-02, 11:30
Bara snygg när ja e full. Ganska sällan ja e snygg nu för tiden.
jag är ful, kort och otrevlig.
Ska jag vara helt ärlig så är medelsvensson smalfeta halvalkisar som aldrig övervägt att börja träna. Jag tror hur som helst att majoriteten här på Kolo är snyggare, svennebanan är oftast ganska ugly och ointelligent - bristen på karaktär som gör det. ;)
Snygghet har mycket lite med att vara vältränad enligt mig... Det är ofta fula människor som tränar hårt för att kompensera tror jag.
Hälften av oss här är väl för övrigt håriga SL/strongman-wannabes.
vad innebär Jarod-snygg?
Vem fan är jarod?
svennebanan
2010-03-02, 12:14
Jag ser rätt bra ut om du undrar :D. Inte helt dum heller.
vad innebär Jarod-snygg?
Vem fan är jarod?
:banned
:D En av moderatorerna på brädan och tillika en av få män som man som kille får lov att säga är snygg utan att klassas som homosexuell.
Verbatim
2010-03-02, 12:17
jag är ful, kort och otrevlig.
+1
Om man bortser ifrån otrevlig, jag är rätt så trevlig.
:banned
:D En av moderatorerna på brädan och tillika en av få män som man som kille får lov att säga är snygg utan att klassas som homosexuell.
*screwy*.
Nu vet jag ju inte hur din smak är av män. Min är då väldigt neutral, men måste ju ändå fråga efter bild (no homo) om detta nu ska vara guds gåva till kvinnan.
AlmostRipped
2010-03-02, 13:09
Snygghet har mycket lite med att vara vältränad enligt mig... Det är ofta fula människor som tränar hårt för att kompensera tror jag.
Fast en vältränad person är ju i de flesta fall mer attraktiv än en fet person, och sen tillkommer ofta självförtroende om man har en bra kropp, vilket många ser som attraktivt.
Jag själv ser mig som snyggare än medel, får ofta kommentarer och komplimanger, det har ökat ännu mer sen jag började tighta till kroppen lite extra. :thumbup: Men med alkohol i bilden tror man att man är Brad Pitt och då får man lite extra självförtroende. :hbang:
Fast en vältränad person är ju i de flesta fall mer attraktiv än en fet person, och sen tillkommer ofta självförtroende om man har en bra kropp, vilket många ser som attraktivt.
Jag själv ser mig som snyggare än medel, får ofta kommentarer och komplimanger, det har ökat ännu mer sen jag började tighta till kroppen lite extra. :thumbup: Men med alkohol i bilden tror man att man är Brad Pitt och då får man lite extra självförtroende. :hbang:
Brad Pitt? More like King Grub or Chuck Norris*screwy*
Men hur snygg man är beror ju oftast på det totala intrycket, så att vara vältränad (Hur man definierar det) bör ju hjälpa;)
The Somberlain
2010-03-02, 13:48
Rymdrattan-snygg!
von huff
2010-03-02, 13:50
Under medel
*screwy*.
Nu vet jag ju inte hur din smak är av män. Min är då väldigt neutral, men måste ju ändå fråga efter bild (no homo) om detta nu ska vara guds gåva till kvinnan.
Ifrågasätter du Jarods snygghet?
Det är som att ifrågasätta FinskSisus bänkstyrka eller King Grubs kostkunskaper.
Jarod är så snyggt något kan bli. Därav termen Jarod-snygg. Googla själv så får du se.
:D
Jagärsvag
2010-03-02, 14:03
Nakenråtta-snygg.
filmjölk
2010-03-02, 16:03
Ful. Kort och gott. Men jag var snygg när jag var ung, kärringar tafsade, tjejer i samma ålder tittade blygt, bögar flirtade, jag fick större kulglass än alla andra, jag behövde aldrig försöka på allvar, bara skoja lite, spänna biceps och le.
Nu är jag gammal, fet, stora ärr i ansiktet, halvflint och har vätska i ansiktet. Försöker jag mig på samma knep nu, reagerar folk jävligt konstigt.
Ifrågasätter du Jarods snygghet?
Det är som att ifrågasätta FinskSisus bänkstyrka eller King Grubs kostkunskaper.
Jarod är så snyggt något kan bli. Därav termen Jarod-snygg. Googla själv så får du se.
:D
Röven på första sidan på Jarod.se (eller vad fan det nu var för adress) var av riktigt hög kvalité.
wintersnowdrift
2010-03-02, 16:33
Om jag varit kille så tror jag att jag hade legat över medel. Jämfört med mitt eget kön däremot, och relativt min omgivning (jag rör mig mest bland ekonom- och juriststudenter i åldern 20-30) så är många tjejer väldigt snygga, varför jag nog halkar ner på den under halvan av normalfördelningskurvan. Jag bidar min tid tills jag hamnar på ett statligt verk med medelålder 50+, då jäklar ska jag glänsa.
//Kristin
Ironbabe
2010-03-02, 16:50
Det finns dagar jag känner mig jäkligt snygg. Men ibland så undrar jag vem fan det är i spegeln :/
Doctor Snuggles
2010-03-02, 16:54
Om jag varit kille så tror jag att jag hade legat över medel. Jämfört med mitt eget kön däremot, och relativt min omgivning (jag rör mig mest bland ekonom- och juriststudenter i åldern 20-30) så är många tjejer väldigt snygga, varför jag nog halkar ner på den under halvan av normalfördelningskurvan. Jag bidar min tid tills jag hamnar på ett statligt verk med medelålder 50+, då jäklar ska jag glänsa.
//Kristin
Det är intressant hur människor är dåliga på att bedöma sig själva oftast. Antingen så tycker de att de snyggare än de är, eller fulare, nästan aldrig mitt i prick.
Antagligen 8-10 beroende på vem du frågar, på en skala från 1 till 10.
Mora spöket
2010-03-02, 17:09
beauty is in the eye of the beholder.
:)
Jag tyckte jag var grymt snygg för några år sedan (och enormt nöjd).
Nuförtiden vette fan vad som hände! :)
Eddie Vedder
2010-03-02, 17:13
Mindre snygg. Inte har jag något utseende att skryta med.
Christyle
2010-03-02, 17:20
Jag är snygg en sommardag på stranden nånstans i Sverige/utomlands solbränd året runt deffinerad med 6-pack annars e jag tjockis
wintersnowdrift
2010-03-02, 20:50
Det är intressant hur människor är dåliga på att bedöma sig själva oftast. Antingen så tycker de att de snyggare än de är, eller fulare, nästan aldrig mitt i prick.
Mycket möjligt, självinsikt är en svår sak. Jag brukar anse mig ha hyfsad koll på mig själv men relativitet försvårar ibland ytterligare.
Mindre snygg. Inte har jag något utseende att skryta med.
Du är lätt 8/10.
//Kristin
Är nog det svåraste som finns, att ge en rättvis bedömning på sig själv, antingen för mkt eller för lite. :)
Jag är snyggare än medel tycker jag, men inte fotomodellsnygg direkt. Om 5 är medel är jag typ 7,5. Tycker jag.
Jag är snyggare än medel tycker jag, men inte fotomodellsnygg direkt. Om 5 är medel är jag typ 7,5. Tycker jag.
Är detta ett faktum eller tyckande? ;)
---
Angående mig själv vill man nog inte träffa mig i en mörk gränd!
Något under medel. Eller, ska man använda ordet snygg tror jag att jag klättrar ytterligare pinnhål ner. Jag kan vara dugligt söt bra dagar.
Är detta ett faktum eller tyckande? ;)!
Ett faktum såklart. Framgick inte det glaklart i mitt inlägg?:confused::D
Faktum är att jag är över medel i de flesta aspekter ;) Så är det och vara en vinnare. :D
svennebanan
2010-03-02, 21:17
Svårt att vara ödmjuk när man är bäst, eller nått. :D
Jag är Fightclub-Brad-Pitt snygg, själv då? :hbang:
Ristretto
2010-03-02, 21:24
Jag är grymt snygg i starkt motljus!
Jockefoten
2010-03-02, 21:26
Min brist på skönhet kompenserar jag med pengar!
Fatalist
2010-03-02, 21:36
Jag tror inte det behövs en jämförande skala på det sättet, antingen så är man snygg i majoriteten av folks ögon eller så är man inte det.
Kim Jong Il
2010-03-02, 21:56
Nakenråtta-ful.
Kim Jong Il
2010-03-02, 21:57
Min fulhet kompenserar jag med ett fulländat intellekt!
Doctor Snuggles
2010-03-02, 22:04
Faktum är att jag är över medel i de flesta aspekter ;) Så är det och vara en vinnare. :D
Vinnare kan tydligen inte skilja mellan "och" och "att".
Ja, det tycker jag verkligen. Framförallt utan kläder.
Fulare får man leta efter. :(
miss_incorrigible
2010-03-02, 22:19
Late bloomer (på många olika nivåer).
Säger till när jag är färdig... typ!
jag e skitful inget att orda om
Currenthill
2010-03-02, 22:48
Om man är ful även på insidan då?
Med åren och lite jobb på området kommer jag nog kunna se acceptabel ut.
Om man är ful även på insidan då?
Det är ju alltid fint när WHAT YOU SEE IS WHAT YOU GET faktiskt stämmer. ;)
Medel i Sverige. I USA är jag snyggare p.g.a. mina ögon och naturligt raka hår.
Vinnare kan tydligen inte skilja mellan "och" och "att".
Men herregud lol :D
oh snap, you got me :whipped:
Agremont
2010-03-03, 14:11
Har fått en del komplimanger genom åren, men inte tillräckligt många för att känna mig snygg. Kanske någonstans mellan medel och lite snyggare. :D Nu börjar jag iochförsig bli tunnhårig så det går sakta men säkert utför.
Det beror på om man menar på insidan eller utsidan.
Lelle Pelle
2010-03-03, 14:17
Ser bra ut, kör hårt!
Der Kaiser
2010-03-03, 14:29
kanske en 8a på en skala från 1-100
Inte en vinnare i stavning iaf! :D
Så jävla svårt att avgöra sitt eget utseende. Ibland tycker jag att jag är ful, ibland riktigt snygg... Sällan eller aldrig tycker jag nåt mittemellan.
Beror väl en hel del på hur ljuset faller och vad man gör.. När man legat upp och ner i någon övning och tagit i så man nästan skitit på sig i gymet är man fan inte snygg.
En sak har jag iaf tänkt på, när jag kollar på mig själv letar jag efter felen men när jag kollar på andra (tjejer) så letar jag efter det som är fint. Tror fan jag är lite snyggare än va jag själv tycker :) Man kanske ska gå efter komplimanger som man får då och då trots allt.
Eddie Vedder
2010-03-03, 16:31
Du är lätt 8/10.
//Kristin
Du ska ha tack för omtanken Kristin.:) Men det stämmer hursomhelst inte, jag blir glad för att du vill vara snäll förstås och jag anser själv att jag är en bra person dessutom. Men snygg är jag ej och det vet även du.;)
Andy.da.wohoo
2010-03-03, 16:32
Ligger nog runt medel. 7/10 på en bra dag.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.